Jumat, 23 Januari 2015

Ini juz 4



XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
(UKBAHI-16). MOCO IKU FERDLU’AIN HUKUME BAGI KABEH WONG.
(JUZ KE-4)
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

ISO SUGIH NDONYO LAN SUGIH AKHE
RAT  IKU PIYE  ILMUNE ?? JAWABANE NING  KITAB  IKI  SONGKO  JUZ- 1. TE
KAN JUZ- 16.  LAN  TENTANG  IBADAH
SING  ALA  KANJENG  NABI. ORA  KOK    
IBADAH SING ALA WONG  WONG SAIKI
IKU  MARDUD (NO)
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
-(ISI BUKU TERBAIK SEDUNIA)-

PENYUSUNE=CHUDLOIRIE=TAMAN GEDE=GEMUH=KENDAL
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
بسم الله الرحمن الرحيم
4. DIANTARA HADIS HADIS LAN AYAT AYAT QUR‘AN SING MENGENAI  DINO KIAMAT (IMAN TERHADAP IKU)  DADI   
DALANTAQWA SAHINGGO SING ORA NGERTI TEMTU KESASAR TAQWANE
lll
  (Dawuhe Alloh ono ing al-Quran yoiku)
اَللهُ الَّذِى خَلَقَ سَبْعَ سَّمٰوَاتٍ وَّمِنَ اْلاَرْضِ مِثْلَهُنَّ
(artine). Alloh ta’ala iku sing nggawe la ngit pitu semono ugo bumi iku digawe de neng Alloh ugo pitu. (iku artine ayat).
bumi sing dipanggoni menungso-menung so iki aran bumi sing sap siji nek bumi sing sap 2 3 4 5 6 7 iku alam ghoib Semono ugo langit sap 1 2 3 4 5 6 7 iku ugo alam ghoib.(sing ora alam ghoib) yo iku songko ngisore langit sap 1 tekan bu
mi iki iku alam donyo dudu alam ghoib. 
(sing udu alam ghoib iku thok sing biso di
weruhi deneng wong wong alam donyo)
Wong wong sing ning alam donyo iku ora iso weruh sing alam ghoib mau kecuali sak wise mati. 
begitu wong iku mati langsung biso we ruh bumi sing sap 2 3 4 5 6 7 lan weruh langit sing sap 1 2 3 4 5 6 7 lan weruh sing ono ing sak ngisore bumi sap 7 sing a ran ثَرٰى  lan weruh sing ono ing sak ndu wure langit sap 7 sing aran عَرَشْ Lan we ruh jin-jin weruh setan-setan weruh ma laikat-malaikat weruh neroko lan sak isi-isine rupo werno-werno sikso lan weruh suwargo sak isi-isine rupo kenikmatan-ke nikmatan weruh timbangan amal weruh Mahsyar weruh صِرَاطَ الْمُسْتَقِيمْ weruh hisab
weruh sikso-sikso kubur lan liya-liyane.

Alam donyo sak isi-isine kabeh komplit iki nek dibandingke langit sap 1 iku koyo semut siji ono ing duwur bumi semut siji iku alam donyone lan bumi iku langite sap 1. Langit sap1 nek dibandingke langit sap 2 iku yo koyo semut siji ono ing duwur bumi. semut iku langite sap 1 lan bumi iku langite sap 2.
(Langit sap 2 lan langit sap 1 lan alam do nyo) nek dibandingke langit sap 3 iku yo koyo semut siji ono ing duwur bumi. Se mut siji iku (Langit sap 2 lan langit sap 1 lan alam donyo) bumi iku langite sap 3. koyo mengkono iku sak teruse sahinggo (langit sap 7 6 5 4 3 2 1 lan alam donyo) iku nek dibanding keعَرَشْ  koyo semut siji ono ing duwur bumi. Semut siji iku (langit sap 7 6 5 4 3 2 1 lan alam donyo)  bumi iَ ku عرش sye.
ono ing nduwure langit sap 1 iku ono pi rang-pirang perkoro sing diluar akale wong wong alam donyo. Lan (Ono ing nduwure langit sap 2) ono pirang-pirang perkoro sing diluar akale wong-wong la ngit sap 1 yoiku malaikat-malaikat langit sap 1. Ono ing nduwure langit sap 3 ono pirang-pirang perkoro sing diluar akale wong-wong langit sap 2 yoiku malaikat-malaikat langit sap 2.  Koyo mengkono sak teruse akhire ono ing  عَرَشْ  iku ono pirang-pirang perkoro sing diluar akale wong-wong langit sap 7 yoiku malaikat-malaikat langit  sap 7.
ono ing alam donyo kene iki iku ono ku lon ono wetan ono lor ono kidul ono te ngah-tengah antarane kulon wetan lan tengah-tengah antarane lor kidul. Tapi yen wis ono sak nduwure langit sing sap 1 tekane sap 7 iku kulon wetan lor kidul Lan tengah tengah antarane wetan lan kulon lan antarane lor lan kidul iku wis ora ono babar pisan ugo ora ono nduwur ora ono ngisor ora ono tengah-tengah anta rane nduwur ngisor mulo wis diluar akale menungso-menungso.
luwih-luwih sing ono ing عَرَشْ iku ora ono
biyen ora ono saiki ora ono besok. Artine diantara biyen lan saiki lan besok iku po do persis ora ono bedane koyo ning alam donyo iku ora babar pisan. Semono ugo ono ing alam donyo iku ono bedane anta rane lahir lan batin tapi ono ing عَرَشْ  lahir batin iku podo persis ora ono bedane ba bar pisan. Semono ugo endi-endi barang sing ono ing alam donyo iku biso kalong biso imbuh. Ngono iku ono ing عَرَشْ  ora babar pisan. artine endi-endi barang sing ning عَرَشْ iku di tambahi yo ora malih im buh. disudo yo ora malih kalong.
(Alhasil) kabeh sing ono ing عَرَشْ iku wis
diluar akal kabeh lan wis diluar angen-a ngen kabeh lan wis diluar dugaan kabeh. sahinggo opo sing ning  عَرَشْ  iku ora biso diangen-angen ora biso dihayal ora biso diperhitung-kan ora biso dinyono disong ko diduga iku ora iso blas.
lll
(Ning Qur’an ning surat طه Dawuhe Alloh)
الرحمن على العرش استوى
(artine). Alloh moho Rohman iku ono ing عَرَشْ manggone. (ngono iku artine ayat).
l
Otomatis sifat-sifate Alloh iku ono ing عَرَشْ ugo manggone sahinggo عَرَشْ iku mustahil kesentuh mahluk mustahil ke sentuh dino kiamat mustahil sudo cing krang mbleret lan sakpanunggalane.

Suwargo iku panggonane ning ngisore عَرَشْ lan sak nduwure langit sap 7.  Sa hinggo antarane suwargo lan عَرَشْ iku ora keletan opo-opo blas. Bahkan didawuh ke ning hadis عَرَشْ iku sebagai payone su wargo lan kabeh opo kebutuhan-kebutu han suwargo iku sumbere songko عَرَشْ Lan عَرَشْ sumbere songko Alloh mulo manggone Alloh iku ono ing عَرَشْ sesuai dawuh ayat mau.
Koyo dene alam donyo iku manggone o no ing bumi. Sahinggo kebutuhan-kebutu han alam donyo iku sumbere songko bu mi lan sumbere bumi songko langit sap 1 sumbere langit sap 1 songko langit sap 2 sumbere langit sap 2 songko langit sap 3 sumbere langit sap 3 songko langit sap 4 sumbere langit sap 4 songko langit sap 5 sumbere langit sap 5 songko langit sap 6 sumbere langit sap 6 songko langit sap 7 sumbere langit sap 7 songko عرش lan sumbere عرش iku songko ALLOH.
l
Sing sumbere langsung songko عرش iku temtu ora butuh asbabiyah blas rupane yoiku wong wong sing ning langit sap 7 aliyas wong wong suwargo. mergo suwar go iku manggone ning duwur langit sap 7 sahinggo kebutuhan kebutuhan suwargo iku langsung songko عرش tanpo nganggo asbabiyah blas.
Nek sing sak ngisore langit sap 7 butuh maring asbabiyah ora iso langsung عرش luwih luwih wong wong bumi iku butuh as
babiyah sing sing ber-rantai rantai dowo bisane tekan عرش.  sing langsung عرش tanpo asbabiyab blas iku aran kekuatan كن فيكون . sahinggo kekuatan كن فيكون iku kosok walike asbabiyah.
Songko langit sap 7 tekane عَرَشْ iku wila yahe kekuatan كُنْ فَيَكُونْ sahinggo asbabi yah iku ora ono blas sahinggo arep ma naske ora mang nganggo geni arep nye gerke ora mang nganggo banyu arep ma regke weteng ora mang nganggo mangan lan sak panunggalane (ning buri ono con tone insya Alloh).
(nanging songko sak ngisore langit sap 7 tekan bumi iki) iku wilayahe asbabiyah sa hinggo arep ngilangi sumuk kudu ngang go angin arep tekan Mekkah kudu mlaku menempuh jarak bisane tekan Mekkah lan sak panunggalane mulo songko iku malih kudu ono kulon ono wetan ono lor ono kidul ono duwur ono ngisor ono lahir ono batin mergo ning wilayah asbabiyah.    
ning alQuran dawuhe Alloh ta’ala yoiku
لله جنود السموات والارض
(artine). dadi tangane Alloh kabeh langit bumi sak isi isine iki komplit. (iku artine ayat)
yoiku yen Alloh nekak-ake rizki utowo nggawe bungah nggawe susah nggawe slamet nggawe siyal nggawe untung nggawe rugi lan liya-liyane iku sing dadi kepanjangan tangane Alloh yo langit bumi sak isi isine iku sing didadek-ake asbabi yah-asbabiyahe.
Nanging ngono iku ora berlaku blas ono ing sak nduwure langit sap 7 tekane عرش iku ora nganggo asbabiyah asbabiyahan blas nanging menggunakan kekuatan كن فيكون aliyas langsung kekuatan sngko عرش
(tanpo asbabiyah asbabiyahan blas).
lll
Tamsile (wayah mbengi iku sebab permu ka-ane bumi iki ngungkurke maring sre ngenge) malih bisane sinar srengenge iku iso tekan permukaan bumi kudu lewat bu lan (kudu ngango bulan ora iso langsung srengenge) yoiku srengenge nyinari bu lan banjur bulan nyinari permukaan bumi sing ngungkurke srengenge (iku tamsile) yèn tanpo liwat (asbabiyah bulan) yo si nare srengenge mustahil biso tekan per mukaan bumi sing ngungkurke srenge nge sahinggo wayah bengi iso padang iso ketekanan sinar srengenge iku butuh bulan (iku sebagai asbabiyahe).
l
wayah siang iku permukaan bumi iki ma dep maring srengenge (ora ngungkurke) yo tanpo liwat bulan sinare srengenge bi so tekan permukaan bumi iki sahinggo awan padang iku tanpo nganggo bulan blas.(iku tamsil ono ing wilayah sing lang sung عرش).
(ono ing tamsil duwur iku) sing perlu di ngerteni yoiku opo sebabe kok kudu nganggo asbabiyah ?. jawabe sebab wong iku ngungurke Alloh koyo ngung
kurne permuka-an bumi sing mbengi ngungkurke maring srengenge (semo no ugo) pertanya-ane maneh sebab opo iso langsung Alloh wong iku tan po nganggo asbabiyah asbabiyahan sama sekali aliyas iso كن فيكون ?. jawabe mergo wong iku madep maring Alloh koyo madepe bumi wayah awan ma dep maring srengenge. Pertanya-an sing ketiga piye sing aran madep ma ring Alloh lan piye sing aran ngung kurke Alloh ?.
wong sing shoheh temenan zuhude lan shoheh temenan (يريد حرث الاخرة)he endi endi wong sing ngono iku sing wis shoheh temenan madepe maring Alloh. sing sak walike yoiku wong sing shoheh temenan حب الدنيا ne lan shoheh
temenan (يريد حرث الدنيا)ne yo wong sing ngono iku sing aran ngungkurke Alloh.
lll
padahal ono ing wayah bengi tapi sinare bulan ora biso tekan omahe si A mergo omahe si A iku amping-ampingan gunung sing duwur meni. tapi ono kocopengilon sahinggo malih bulan nyinari kocopengi
lon lan kocopengilon nyinari omahe si A.

Sing luwih parah iku omahe si Z mergo ora nrimane amping-ampingan gunung siji nanging amping-ampingan gunung 6 sing duwur-duwur meni. tapi ono kocope ngilon nem ora nrimané siji  sahinggo ma lih bulan  nyinari kocopengilon ke 1. Koco pengilon ke 1 nyinari koco pengilon ke 2. kocopengilon ke 2 nyinari kocopengilon ke 3. Kocopengilon ke 3 nyinari kocope ngilon ke 4. kocopengilon ke 4 nyinari ko copengilon ke 5. Kocopengilon ke 5 nyina ri kocopengilon ke 6. banjur kocope ngi
lon ke 6 iku sing nyinari omahe si Z. (oma
he si Z iku yo alam donyo iki rupane). lan rupane sing dimaksud kocopengilon ke 6 iku langit sap 1.  lan sing di maksud koco pengilon ke 5 iku langit sap 2 lan kocope ngilon ke 4 iku langit sap 3 lan kocopengi lon ke 3 iku langit sap 4 lan kocopengilon ke 2 iku langit sap 5 lan kocopengilon ke 1 iku langit sap 6) lan bulan iku langit sap 7 lan sing dadi srengengene iku عَرَشْ (iku tamsil sing HAQ).
Lan sing dadi omahe si Z yo alam donyi i ki (omahe si Z mau). sahinggo omahe si Z iku olehe ngungurke srengene keneme nen ora nrimane tikel sepisan nanging ti kel ping 14 (olehe ngungkurke srenge nge). semono ugo sing shoheh temenan  (حب الدنيا)ne lan (يريد حرث الدنيا)ne iku ugo li pat 14 (ngungkurne maring Alloh) koyo dene ngungkurne omahe si Z maring sre nngenge mau (iku tamsil sing bener be ner HAQ).
Langit sap 7  iku bulan ke 1 (asbabiyah ke 1)  Langit sap 6  iku bulan ke 2 (as babiyah ke 2) Langit sap 5  iku bulan ke 3  (asbabiyah ke 3) Langit sap 4  iku bulan ke 4  (asbabiyah ke 4) Langit sap 3  iku bulan ke 5  (asbabiyah ke 5) Langit sap 2  iku bulan ke 6  (asbabiyah ke 6) Langit sap 1  iku bulan ke 7  (asbabiyah ke 7). banjur kocopengilon 1 iku asbabiyah sing ke 8. Kocopengilon 2 iku asbabiyah sing ke 9. Kocopengilon 3 iku asbabiyah sing ke 10 lan sak teruse.
lan srengengene iku  عَرَشْ banjur عَرَشْ iku sumbere songko Alloh mergo wis dida wuhke ono ing alQur an ono ing surat طه ayat 5 ono ing surat اْلاَعْرَافْ ayat 53 ono ing surat يُوْنُسْ ayat 3 ono ing surat الرَّعْدُ ayat 2 ono ing surat الفُرْقَانْ ayat 59 ono ing surat الم  السَجْدَةْ ayat 4 ono ing surat الحَدِيدْ ayat 4 rupane yoiku  ثم استوى على العرش
(artine) banjur Alloh ta’ala iku manggon ono ing عَرَشْ . (iku artine ayat).
(maksude ayat iku). kabeh kebutuhan ke butuhané mahluk iku sumbere songko bu mi lan bumi iku sumbere songko langit sap 1. banjur  Langit sap 1 iku sumbere songko langit sap 2.  Lan langit sap 2 iku sumbere songko langit sap 3. Lan langit sap 3 iku sumbere songko langit sap 4. Lan langit sap 4 iku sumbere songko langit sap 5. Lan langit sap 5 iku sumbe re songko langit sap 6. Lan langit sap 6 iku sumbere songko langit sap 7  lan la ngit sap 7 iku sumbere songko عرش lan عرش  iku sumbere songko Alloh.(ngono i ku artine ayat ثم استوى على العرش mau). iku dawuh alQur’an sahinggo iman terhadap iku wajib ferdlu’ain (hukume). Lan tentu aran sesat endi endi wong sing imane ora sesuai karo dawuh alQur’an iku.
lll
Kejobo iku ono ing alam donyo iki Alloh wis nggawe شَرّْ lan sak cabang-cabange sing akehé iku ono 360 werno. Lan sum bere  360 weno شر iku songko bumi sap 1. Lan bumi sap 1 iku sumbere songko bumi sap 2. Lan bumi sap 2 iku sumbere songko bumi sap 3. Lan bumi sap 3 iku sumbere songko bumi sap 4. Lan bumi sap 4 iku sumbere songko bumi sap 5. Lan bumi sap 5 iku sumbere songko bumi sap 6. Lan bumi sap 6 iku sumbere song ko bumi sap 7 lan bumi sap 7 iku sumbe re songko ثرى.
kerajaane iblis yo manggone ning ثرى iku lan Wadyo bolone iblis iku ono ing bumi sap 7 lan 6 lan 5 lan 4 lan 3 lan 2 ne kakake شَرّْ lan sak cabang cabange ono ing alam donyo lan Neroko iku panggona ne ning ngisor bumi sap 7 lan sak nduwu re ثَرٰى . Sahinggo yo ثَرٰى iku rupane sing dadi dasarane Neroko.
lll
bungah ono ing donyo iku nek di banding ke bungah ono ing suwargo semono ugo susah ono ing donyo iku nèk dibandingke susah ono ing neroko iku perbandingane persis koyo lemahe sinar sing ono ing ko copengilon ke 6 dibandingke jembedèté sinar sing jèjèr-jèr persis karo srenge nge. Lemahe sinar sing ning kocopengi lon ke 6 iku bungah utowo susah sing ning alam donyo jembedete sinar sing ning jejer persis karo srengenge iku bu ngah utowo susah sing ning akherat. Semono ugo sak liyane bungah lan susah iku kabeh koyo duwur mau perbandinga ne. ning kitab مُسْلِمْ  ono siji hadis sing disa nadke deneng imam مُسْلِمْ menduwur-men
duwure sanad iku songko sohabat
اَبُو ذَرْ الغِفَارِى رَضِيَيَ اللهُ عَنْهُ  deweke nyritak ake yen Rosululloh SAW iku dawuh sing maksude mengkene
Seandainya menungso-menungso kabeh songko wong-wong awal lan wong-wong akhir kumpul dadi siji banjur podo ndo nga kabeh maring Alloh ta’ala lan saben-saben wong sijine iku dipol-polke olehe nyuwun (sak akehe lan sak muluk-muluke sing di suwun) banjur Alloh ndurusi sesu ai penyuwune kabeh wae tanpo kecuali ngono iku setiap sak detik tumeko aba dal-abadin olehe ndurusi panyuwun mau.

Seandainya ngono iku sing ning tangane Alloh (sing ning عَرَشْ) isih wutuh-tuh u rung kalong sak ithik-ithik-o isih koyo na liko durung ndurusi persis. (ngono iku ar tine dawuhe kanjeng nabi mau).
l
Mergo ono sudo nek dilongi ono imbuh nek ditambahi iku kanggone mahluk sing ning ngisor عَرَشْ sak pengisor lan ngono iku ora berlaku blas kanggone عَرَشْ sa hinggo ono ing عرش iku di sudo yo ora ka long ditambahi yo ora imbuh.
l
Alloh iku mesti bakal mbukti-ake teme nan sesua koyo hadise sohabat اَبُو ذَرْ mau
nanging maring endi-endi wong sing manggone iku ning permukaan bumi sing madep maring srengenge (ora ngungkur ke) rupane wong wong sing ono ing su wargo yoiku sing ono ing duwur langit sap 7.
da-erah sing ngungkurke srengenge iku udu wilayahe srengenge nanging wilaya he bulan lan 6 kocopengilon. mulo ora iso kesinaran sing jembedet koyo sing lang sung songko srengenge iku mustahil.
l
Semono ugo alam donyo iki udu wilayahe عَرَشْ nanging wilayahe asbabiyah Mulo songko iku yo mustahil iso koyo hadise shohabat اَبُو ذَرْ iku ora bakal iso sebab tempate iku sing ora sesuai.
l
Wong wong sing ora ngungkurke عَرَشْ  yo iku endi endi wong sing shoheh temenan madepe maring Alloh rupane yoiku wong wong sing zuhude lan (يريد حرث الاخرة)he iku shoheh temenan wong wong sing ngo no iku tamsile koyo permuka-an bumi sing madep maring srengenge sahinggo wong wong sing ngono iku temtu biso langsung عَرَشْ ora hajat asbabiyah blas aliyas nganggo kekuatan  كن فيكون iku tem tu biso.sebab wong wong sing ngono iku ora ngungkurke Alloh koyo bumi wayah a wan terhadap srengenge tamsile sahing go ora butuh bulan blas.
l
contone wong wong sing biso langsung عَرَشْ aliyas sing biso nganggo kekuatan كن فيكون koyo layake ning suwargo pada hal wong iku isih urip ono ing alam donyo diantara salah sijine wong wong sing ngo no iku حَسَنْ المُزْنِى Semarang.
Siji wektu ono wong Bandung sertifikate sawah dirampas wong Londo (Belanda Ba tavia) deweke muride حَسَنْ المُزْنِى Sema rang mau. Banjur deweke ning Semarang sowan  حَسَنْ المُزْنِى ngandakke sertifikate Sing di rampas wong londo bar iku banjur حسن المزني tangane disawutke ning mburi gigire terus di selonongke mengarep ta ngane wis nyekel kertas karo muni nge ne. Sertifikatmu opo bener iki ?  ternyata temenan yo kertas iku rupane sertifikat sing dirampas wong Londo. terus di tam pani.
Kekuatan عَرَشْ iku ora ono bedane anta rane Mekah lan Semarang Mekah yo Se marang. Semarang yo Mekah podo per sis.  Mulo pasti diluar akal opo maneh nri mane Semarang Bandung Batavia bah kan alam kubur yo alam donyo alam do nyo yo alam kubur ngono iku biso bahkan iso luwih besar maneh ora masuk akale  yoiku alam donyo yo ning ngisor عَرَشْ  ning ngisor عَرَشْ  yo ning alam donyo  ngo no iku biso.
ning kitab تَفْرِيجُ الخَاطِرْ  critane mengkene Salah siji kadame الشَّيْحُ عَبْدُ الْقَادِرْ الجِيْلاَنِى iku mati banjur ono ing njero kubur kadam mau ditekani malaikat Mungkar lan Nakir terus ditakoni مَنْ رَبُّكَ (Sopo Pengeramu) jawabe ora kok Alloh ngono iku ora.na nging  olehe nakoni  sampai ping 3 jawa be iku عَبْدُ الْقَادِرْ الجِيْلاَنِى mergo songko bodo ne kadam mau tentang agomo.
Basan Mungkar Nakir arep nyikso maring kadam mauالشَّيْحُ عَبْدُ الْقَادِرْ  teko banjur da wuh ngene Hai Mungkar Nakir sampean arep takon (takono aku) tak jawabe. A khire Mungkar Nakir bali yoiku sowan ning ngersane Alloh banjur di dawuhi Hai Mungkar Nakir ingsun (Alloh) ngapuro ma ring kadam mau krono demi kawulaku  عَبْدُ الْقَادِرْ الجِيْلاَنِى.
Kabeh kejadian duwur iku ono ing tengah tengahe الشَّيْحُ عَبْدُ الْقَادِرْ الجِيْلاَنِى lagi mulang cuman mulange iku mandeg sedelok ban jur diteruske. Sahinggo الشيخ عبد القادر neka ni ning alam kubur mau iku ning sak jerone mulange mandeg iku. padahal durung mingget rindi-rindi.
Nek nekani alam kubur iku pengajiane di
tinggal sik terus mlaku ning kubur iku je nengane isih ono asbabiyah urung lang sung عَرَشْ luwih luwih kok ning alam ku bur iku kudu mati sik. Nek langsung عَرَشْ kabeh iku ora perlu.
Siji wektu ono wong nekani الشَّيْخ اِسْمَاعِيْل الجَبَرُتِى ning tengah-tengahe pengajiane. wong mau aweh kabar yen salah siji mu rid sing saiki ora teko iku mati.
Banjur الشَّيْخ اِسْمَاعِيْل الجَبَرُتِى ndingkluk se delok banjur dawuh mengkene. Wis tak goleki ning suwargo kok ora ono muridku iku (muridku mustahil ning neroko) iki mesti kabar mu sing kliru.
Banjur wong mau gage bali arep neliti kabar sing bener ternyata tekan omahe murid mau ora sido mati padahal wong-wong wis podo nganggep mati  nanging urip maneh. Kejadian sejenis ngono iku  ugo pernah terjadi terhadap الشَّيْخ مُحَمَّد بَهَاءُ الدِّيْن النَّقْشَبَنْدِى lan ugo الشَّيْخ عَبْدُ الْقَادِر الجِيْلاَنِى .
(الشَّيْخ تاجُ الدِّيْن اِبْرَاهِيم العُرْيَانْ) iku ngisor sa jadahe solat biso dadi sumbere segala kebutuhan-kebutuhan ngomah. Setiap njero omah butuh opo-opo cukup ngro goh ngisor sajadah iku temtu metu duwi te dinar sing mesti sampe ge kebutuhan mau ora pernah mleset blas. Naliko de weke pinuju lungo ditiliki ngisore saja dah ora ono kaikine lan ora iso metu du wite  nanging basan deweke bali iso me tu duwite koyo biyasane maneh.

الشيخ ابوبكرالدقدوسي iku mlaku sikil arep tindak haji ning Mekah didèrèkké (di tut ke) muride yoiku  عُثْمَانْ الحًطَّابْ . Ono ing sak dalan-dalane iku  عُثْمَانْ الحًطَّابْ diprin tah kon utang duwit tekan kene utang si A tekan kene utang si B tekan kene utang si C lan sak teruse.  Basan mulihe haji ono ing sak dalan-dalane iku  عُثْمَانْ  الحًطَّاب di cegat ditagih wong-wong sing ngutangi Banjur  الشَّيْخ اَبُو بَكَرْ الدَّقْدُوْسِي dawuh maring  عُثْمَانْ الحًطَّابْ mengkene Setiap ono wong nagih )kowe ngrakupo kricak watu( sahur ke (bakal dadi duwit dinar) nyoto teme nan setiap عُثْمَانْ اَلحَطَّابْ ngrakup kricak dadi duwit dinar temenan terus disahurke na nging basan deweke ngrakup kricak ora atas perintahe الشيخ ابوبكرالدقدوسي  ora iso dadi duwit dinar isih wutuh kricak watu.

   (lan naliko ono ing tahun 560 Hijriyah)
الشَّيْخ اَبُو عَمْرٍو بْنِ مَرْزُوقِ بْنِ حُمَيْدٍ بْنِ سَلاَمَةْ iku tindak-an kanti mlaku sikil yoiku  musafir didèrèkké (di tutke)  muride  yoiku   اَحْمَدْ بِنْ بَرَكَاتْ   
ono ing musafir iku terjadi sak jerone te lung dino iku ora nemo-ake panganan blas sahinggo اَحْمَدْ بِنْ بَرَكَاتْ ambruk ora iso neruske mlaku songko ngelihe sing pol-polan . Banjur الشَّيْخ اَبُو عَمْرٍو  mau nyakup wedi.
ning tangane الشَّيْح أَبُوْ عَمْرٍو wedi iku malih dadi masakan songko tepung lan gulo sing lezat terus diwehke اَحْمَدْ بِنْ بَرَكَاتْ  banjur dipangan nganti wareg.
Terus tangane الشَّيْخ اَبُو عَمْرٍو dicubleske ning bumi malih sing dicubles iso man cur-mancur ngetokke inuman sing lezat banjur اَحْمَدْ بِنْ بَرَكَاتْ kon ngombe banjur neruske mlakune.
Wadon solèh sing masyhur yoiku رَابِعَةْ العَدَوِيَّةْ songko kuto Basroh mlaku sikil arep tindak haji ning Mekah Koncone sing je nenge شَيْبَانْ الرَّاعِى methuk-i رَابِعَةْ العَدَوِيَّةْ arep nyangoni arep nguwehi duwit banjur ta ngane شَيْبَانْ الرَّاعِى dirogohke saku klam bine biso ngetokke duwit dinar.
رابعة العدوية mangsuli mengkene Hai شَيْبَانْ kowe mameri aku saku klambi kosong di rogoh iso ngetokke duwit dinar aku ora perlu dinarmu aku wae nek gelem (sawa ngen iki) yoiku tangane رَابِعَةْ disawut ke awang awang nggegem terus digarke wis nyekel duwit dinar di uduh ke شَيْبَانْ الرَّاعِى
l
ono ing  kitab   اِحْيَاءْ  imam  Ghozali nyrita ake الشَّيْخ اِبْرَاهِيْم الْخَوَّاصْ naliko mlaku nglono ning tengah alas di dèrèkke deneng siji wong sing kelase iku 3 tengen sedangkan الشَّيْخ اِبْرَاهِيْم الْخَوَّاصْ kelase 5 tengen. Sak wise telung dino ora mangan wetenge ngeleh pas wetenge ngeleh iku meneri mlakune ono ing alas sing gersang anane iku cuman wit-witan ri sing wis do garing mergo iku meneri lagi ketigo dowo. Ber hubung wetenge ngeleh االشَّيْخ اِِبْرَاهِيْم الْخَوَّاصْ di barengi wong sing kelase 3 tengen mau marani salah sijine wit ri garing  sing gedi.
(Setiap  ri  iku  dipetik) yo ning  tangane
الشَّيْخ اِبْرَاهِيْم الْخَوَّاصْ ri mau berubah dadi woh kurmo anyar sing mateng wit. Na nging ri iku nek dipetik wong sing kelase 3 tengen mau isih wutuh ri ora malih kurmo.  Kudune sing metik iku  الشَّيْخ اِِبْرَاهِيْم الْخَوَّاصْ terus ditampakake wong iku ban jur dipangan. Sak wise ilang ngelihe ban jur wong loro neruske mlakune. (Miturut critane نَصْرُ بْنُ رِضْوَانْ)
deweke cerito mengkene Aku nderekke
(ngetutke) lungane الشَّيْخ اِبْنُ صَخَرْ اّلاَّلِشِى  lu ngo musafir mlaku sikil (nglono) Akhire mlakune iku ono tengah tengahe alas sing tanduran-tandurane iku rupo wit jam bu wit rambu tan wit manggis wit duren. 
Pas ning alas iku الشَّيْخ اِبْنُ صَخَرْ اّلاَّلِشِى da wuh ngene Aku kepingin mangan delimo. Durung kasi  rampung  ucapan  iku  Sak naliko ngetokke woh delimo kabeh sak a nane tanduran-tanduran alas mboh wit jambu mboh wit manggis mboh wit ram butan mboh wit duren delasan lamtoro gringging podo ngetokke woh delimo kabeh Banjur aku  sing  mundutke  woh  delimo tak aturake الشَّيْخ اِبْنُ صَخَرْ الاَّلِشِى banjur di dahar lan neruske mlakune padahal ning alas iku wit delimo ora ono sak iji-iji-o. Ono ing kitab حِلْيَةْ imam اَبُوْ نُعَيْمٍ nyrita-ake  اِبْرَاهِيْم بِنْ اَدْهَمْ  iku yen kepingin delimo yo metik woh delimo songko wit anggur kepingin anggur yo metik woh anggur songko wit jambu kepingin jambu yo metik woh jambu songko wit delimo lan sak panunggalane.
Sebabe nek woh delimo kudu songko wit delimo anggur kudu songko wit anggur sego kudu songko beras ngono iku ber arti isih ono asbabiyah. Kanggone kekua tan كن فيكون utowo langsung عَرَشْ kabeh ngono iku wis ora berlaku blas.
l
الشَّيْخ اَبُوْ بَكَرْ الهَمْدَنِيiku cerito mengkene Satu
saat pinuju ono ing tengahe alas Hijaz aku ngalami ngelih pirang-pirang dino tak empet. Basan ngono nafsuku kepi ngin mangan roti karo jangan sayur sing anget nafsuku durung  kasi  rampung  olehe  ngarang mangan roti karo jangan sayur anget ujug-ujug songko mburi ono be ngok-bengok wong towo towo munine Roti-roti karo jangan sayur anget.
Sak wise wong iku cepak ning ngarepku
wadahe dibukak banjur muni ngene Sam pean mangano iki tak gawakke roti karo jangan sayur anget Banjur aku nakoni mengkene.
Sampean iku kok iso ngerti selerane naf suku sampean iku sopo ? wong iku ngi lang karo njawab Aku diutus Alloh ta’ala aku iki nabi Khodlir banjur aku mangan roti karo jangan sayur anget sesuai sele rane nafsuku.
Kabeh conto conto duwur iku membukti
kan sing madepe Alloh shoheh temenan ora hajat asbabiyah blas iso langsung عرش koyo wong sing wis ning suwargo. Ternyata ning hadis kanjeng nabi dawuh (إن من أمتي من يدخل الجنة قبل موته) artine. Seba gian umatku iku ono sing mlebu suwargo sak durunge matine.  (iku artine hadis).
l
ngono iku kanggo conto (tanpo asbabiyah
blas) ning donyo (Alloh ngono iku biso)
kok opo maneh besuk ning suwargo.
artine kudu nganggo asbabiyah iku mer go salahe wonge kok ngungkurke Alloh koyo ngungkurne permuka-an bumi wa yah bengi ngungkurke srengene (iku sala he).
buktine sing ora ngungkurke Alloh iku se leran howo nafsune didurusi tanpo ngang go asbabiyah asbabiyahan sama sekali ko yo conto conto duwur mau lan liyane isih pirang pirang. Ngisor iki diantara con
tone maneh.
الشيخ سهل بن عبدالله التستري cerito mengkene zaman aku isih nom pernah sepisan aku mangkat jum’atan ning masjid iku telat.  Sahinggo aku tekan masjid iku masjide wis kebek lan khotbahe meh rampung. Aku wudlu terus mlebu masjid lan ngesuk mengarep aku kepingin koyo biasane yoiku ono ing sof awal. Akhire aku ber hasil lungguh ono ing sof awal. 
Nanging begitu aku lungguh ning sof awal
iku wetengku mules arep ngising meni lan khotbahe rampung wis arep mantrap ko mat.
Ujug-ujug wong sing ning sisihku ngerti jenengku ngerti kondisiku banjur serba ne digelar ditutupke aku karo muni Hai سَهْلُ wetengmu mules cepet nek arep ngi sing arep adus arep wudlu wektune men nyan dak.
Begitu aku dikemuli serban ujug-ujug aku
ning siji tempat ono ing sak njobone masjid yoiku ning siji bangunan sing ono tempate ngising ono tempate adus ono tempate wudlu lengkap ono serbete lan banyune gampang penak Banjur aku ngising adus wudlu sak rampunge. Bar rampung aku krungu swarane wong mau muni wis rampung po urung?. Aku jawab wis. bar aku jawab wis. serbane  wong mau diangkat ujug-ujug aku wis ning sof
awal maneh lan iso pas komat rampung
terus aku jama’ah solat jum’at.
Bar rampung solat tak goleki wong mau
ora ono blas Sahinggo awit mantrap ko mat tekan komat rampung iku wektune iso sampai ge ngising ge wudlu ge ados ge serbetan lan (nrimane ditutupi ser ban maune tempate ning njero masjid iso berubah ning siji (tempat bangunan) sing adoh songko masjid. iku kenyataan sing ora masuk akal. Nanging ono maneh sing ora masuk akale ngungkuli iku Yoiku sing dicrita-ake  الشِّيْخ ذِى النُّوْن المِصْرِى .

Deweke pinuju mlaku-mlaku karo konco ne. pinggire dalan sing ge mlaku-mlaku i ku ono sendang tempat adus. Pas ning kono ذِى النُّوْن المِصْرِى kepingin (adus ono ing sendang iku).  Berhubung arep adus gawan-gawane  ذِى النُّوْن المِصْرِى  di titipke kancane mau kon nggawakke sedelok  ku rang luwih 3 menit deweke arep adus a rep ngilangi sumuk. sak jerone mlaku a rep njegur ning sendang iku nafsune  ذي النون المصري kepingin kawin maneh (wa yuh) lan duwe anak loro. Banjur ذِى النُّوْن المِصْرِى awake ambyur nyilem ning banyu sendang kono iku bar nyilem sing terjadi seolah-olah deweke iku teko ning siji ku tho (kota).
Ning kota iku ngepasi ono mantu gedèn nanging sak durunge diakitke iku calon ngantene lanang keterjang lara sahinggo mati.
Berhubung pas ono wong teko rupane yoi kuذِى النُّوْن المِصْرِى  banjur kabeh wong po do sepakat ذِى النُّوْن المِصْرِى iku kon njuguli calon penganten lanang sing mati mau. Banjur mantune mau ora sido gagal se bab ono (jegule ngantene lanang) yoiku ذِى النُّوْن المِصْرِى  terus diakitke.
Bar diakitke banjur ذي النون المصري iku mu
kim ono ing kono bertahun-tahun nganti tekan duwe anak loro. Sak wise duwe a nak loro ono ing siji wektu deweke iku ados banjur nyilem ono ing banyu blum bang. njumbule soko banyu blumbang i ku  jebul njumbul songko banyu sendang  sing naliko ados pertama. Mentas songko sendang koncone isih ngenteni yoiku kon co sing nggawakke gawan-gawane de weke bahkan koncone iku munine adus mu iku kok sediluk temen durung ono 3 menit kok wis mentas ? Banjur ذِى النُّوْن المِصْرِى lan kancane mau neruske mlaku ne.
Waktu gawe ningkahan lan bertahun-ta hun ngumpuli bojo tumekane duwe anak loro kok biso wektune iku cuman 3 menit iso cukup. Mergo langsung عَرَشْ utowo ke kuatan كن فيكون iku bener bener ora ma suk akal sing 100% (akal ora bakal nyan dak nyandak-o sangat sangat jauh meni).

ora cuman ذِى النُّوْن المِصْرِى tok koyo ngono iku. liyane isih pirang-pirang Seolah-olah nafsune iku ora keno duwe kepingin nek duwe kepingin yo opo sing dikepingini iku langsung wujud (sahinggo kondisi ning donyo iku iso koyo kondisi ning su wargo) kabeh wong wong 5 tengen biso ngono iku.
Kelanjutane crito Sakwise ذِى النُّوْن المِصْرِى bali mulih songko musafire ono ing tahun mburine bojo wadon wayuhan mau teko ning omahe  ذى النون المصر. Banjur ذِى النُّوْن المِصْرِى bareng karo bojo wayuhan mau tilik ning tempate wayuhane mau (ning Negarane). Ternyata negarane wayuhane ning donyo kene iki ono wujude temenan sahingo udu hayalan nanging nyoto wu jud.
Semono ugo  الشَّيْخ سَهْلُ بْنُ عَبْدِ الله التُّسْتَرِى ono ing seje tahun yoiku ono ing musafir ta hun sing sak mburine iku nemo-ake ba ngunan ono ing negoro adoh sing persis-sis karo sing gawe ngising adus wudlu zaman jum’atan telat  Sahinggo tempat tempate mau ning donyo iki ono kenyata ane temenan ora sekedar hayalan sena jan nggone ning negoro adoh. intine sing masuk akal iku cuman sing nggunakake asbabiyah thok nek sing langsung عَرَشْ iku kabeh ora masuk akal.
lll
Contone maneh umpomo si A numpak ja
ran. Wektune numpak jaran jam 10 esuk tekan jam 11 esuk dino minggu tanggal  15 Suro tahun 1450 hijriyah. numpake ja rane si A iku cuman biso disawang wektu iku jam iku sasi iku tahun iku tok.  Nek liyane wektu iku jam iku sasi iku tahun iku mustahil biso di sawang numpake ja rane si A mau. ning daerah asbabiyah koyo ngono iku sahinggo biso masuk akal.
Nanging yen ono ing عَرَشْ jauh ora koyo
ngono iku. yen ono ing عرش yo dino sabtu tanggal 14 jam 8 iku numpak jarane si A biso disawang persis koyo ning dino Minggu tanggal 15 jam 10.  Bahkan ono ing jam 5 po jam 4 po jam 3 po jam 2 sasi Legeno po Syawal po sasi Poso tahun 1000 po tahun 500 po tahun 1 iku num pak jarane si A biso ketok sak moto per sis koyo naliko jam 10 tanggal 15 Suro ta hun1450. bahkan sak durunge si A lahir songko njero wetenge mbokne kurang 1000 tahun po kurang 2000 tahun (lahire) numpak jarane ugo biso disawang ketok moto koyo naliko jam 10 dino Minggu ta hun 1450 tanggal 15 Suro (Carane koyo ngono iku ono ing  عَرَشْ).semono ugo sing sak bare tanggal 15 suro tahun 1450 iku numpak jarane si A ugo ketok moto koyo tanggal 15 suro tahun 1450.(Alhasil) ono bedane antarane saiki lan sak durunge lan sak bare iku cuman khusus ono ing da erah asbabiyah. Ngono iku ora berlaku sama sekali ono ono ing عَرَشْ  mboh saiki mboh sak durunge mboh sak bare iku po do persis ora ono bedane blas.
ono bedane antarane lahir lan batin lan o
no bedane antarane adoh lan cepak lan o
no bedane antarane putih lan ireng lan o no bedane antarane sedelok lan suwi ngono iku khusus ono ing daerah asbabi yah thok. Yen ono ing عَرَشْ ora ono beda
ne sama sekali antarane kabeh iku. mulo
iso nyandak songko endi  mikir عَرَشْ ?.kok opo maneh mikir Alloh. kabeh komplit conto conto duwur mau songko awal te kan akhir iku durung ono sak tetes song ko banyu segoro nek dibanding sing ora biso diconto-ake mergo songko kandase akal. iku toh عَرَشْ ?.kok opo maneh Alloh.
lll
ayat kursi وَسِعَ كُرْسِيُّهُ  sing dimaksud  كُرْسِيُّهُ iku aliyas عَرَشْ mau mergo maknane عَرْشٌ sing asline iku lungguhane Rojo Sing A gung yoiku kursi sing disembah-sembah sebab dadi lungguhane Sang Rojo iku boso Arabe عَرْشٌ utowo كُرْسِيُّهُ mau. Mulo ayat وَسِعَ كُرْسِيُّهُ السَّمٰوَاتِ وَاْلاَرْض iku artine  عَرَشْ sye Alloh iku turah-turah ge kebutu han wong-wong langit bumi sak isi-isine artine ora iso kalong blas yoiku koyo ha dise sohabat اَبُو ذَرْ  ngarep. hadise soha bat اَبُو ذَرْ iku kanjeng nabi nafsiri ayat Kursi mau. hadise iku soheh mergo ning kitab مسلم tur nafsiri ayat Quran mulo ngeyaki ni iku hukume fardlu‘ain lan nek yakine i ku lain ora koyo iku temtu wong mau se sat imane (wisan).
lll
Al-Quran nDawuhke tentang sifate Alloh i ku رَبُّ العَرْشِ الْعَظِيْمِِ (artine) Alloh iku  penge rané عرش sing bener bener agung). Ono ing ayat liyo yoiku ذُو الْعَرْشِ الْمَجِيْد (Alloh iku kagungan (nduweni) عرش sing bener be ner agung). alam donyo sak isi-isine ka beh komplit iku gurem nek dibandingke besare langit sap 1. lan langit sap 1 iku gurem nek dibandingke besare langit sap 2. Langit sap 2 iku gurem nek dibanding ke besare langit sap 3 lan koyo mengko no sak teruse. Sahinggo akhire (nek di bandingke عرش) alam donyo lan langit 1 2 3 4 5 6 7 iku gurem sing ora ono artine sama sekali.
lll
Kabeh songko awal tekan akhir mau iku tentang ke-agunge عرش sing kudu di nger teni bahkan ferdlu‘ain hukume nger teni iku sebab opo ?
sebab yen ora ngerteni ke-agunge عرش yo ora ngerti ke-agunge Alloh yen ora ngerti agunge Alloh malih pengangge pa ne wong iku tentu donyo lan rizki iku sing agung sahinggo malih musyrik. Hadis ke lanjutane iki tentang ke-agungane malai
kat malaikat.
(piye ke-agungane neroko piye ke-agu ngane suwargo piye ke-agungane malai kat piye ke-agu ngane عرش) yen faham iku yo faham ke-agungane Alloh.
yen ora faham iku yo ora faham ke-agu ngane Alloh. wong wong awam sak wise ora faham piye ke-agungane Alloh dam pake yoiku urusan donyo lan rizki amat besar lan amat penting. gandengane bar ngono iku tentu urusan akherat lan uru san taQwa iku nomer 27. Sing sak walike yoiku wong wong sholeh iku urusan do nyo lan rizki bener bener amat kecil lan nomer 27 sebab wis mahami ke-agunga ne Alloh. Mulo hukume ferdlu’ain maha mi kabeh duwur songko awal tekan akhir
lll
ابن ابي شيبة حدثنا محمد بن عمران بن ابي ليلى حدثنا ابي ابن ابي ليلى عن الحكم عن مقسم عن ابن عباس بينما جبريل مع رسول الله صلى الله عليه وسلم يناجيه اذ انشق افق السماء فدخل جبريل من ذالك خوف فاذا ملك قد تمثل بين يدي النبي فقال يا محمد ان الله يأمرك ان تختار عبدا نبيا او ملكا نبيا فاشار الي جبريل بيده ان تواضع فقلت عبدا نبيا فارتفع ذالك الملك الى السماء فقلت يا جبريل اردت ان اسألك عن هذا فرأيت من حالك ما شغلني عن المسئلة فمن هذا يا جبريل قال هذا اسرافيل خلقه الله يوم خلقه صافا قدميه لايرفع طرفه بينه وبين الرب سبعون نورا يكاد يدنو منه الا احترق بين يديه لوح فاذا اراد الله في شيئ في السماء او في الارض ارتفع ذالك اللوح فضرب جبينه فنظر فيه فان كان من عملي امرني به وان كان من عمل ميكائيل أمره به وان كان من عمل ملك الموت امره به قلت يا جبريل وعلي اي شيئ انت قال علي الريح والجنود وعلي اي شيئ ميكائيل قال علي النبات والقطرقلت وعلي اي شيئ ملك الموت قال علي قبض الانفس وما ظننت هبط الا لقيام الساعة وما الذى رأيت مني الا خوفا من قيام الساعة

ابن ابي شيبة aku dicritani محمد بن عمران de weke aku dicritani bapakku عمران بن ابي ليلى deweke songko الحكم deweke songko مقسم deweke songko shohabat ابن عباس dewek
e crito mengkene.
Satu saat kanjeng nabi lagi omong bisik bisik karo malaikat Jibril basan ngono ono ke-ajaiban yoiku langit iku iso mbukak byak (sebab kejadian iku) malaikat jibril i so wedi sing amat pol polan meni ujug u jug (sak naliko iku) ono malaikat sing wis ngadeg ning ngarepane kanjeng nabi da wuh mengkene hai nabi Muhammad ! Alloh printah sampean (liwat aku) sampe an opo milih dadi seorang abdi sing dadi
nabi opo milih seorang rojo sing dadi nabi
Jibril ngode aku kon tawadluk banjur aku jawab milih seorang abdi sing dadi nabi. banjur malaikat mau ilang sak naliko wis munggah ning langit.banjur kanjeng nabi dawuh maring jibril Aku arep takon sam pe-an naliko mau tapi aku weruh kondisi ne sampean iku wedi sing amat pol sa hinggo ora tak sidakke saiki aku takon  sopo malaikat sing teko mau ?.
jibril mangsuli yoiku sing aran malaikat is rofil sing selawase iku selalu ngadeg ndingkluk ono ing ngersane Alloh awit diwujudke ora pernah ndangak sepisan pisan-o.
antarane Alloh lan isrofil iku ono pitung puluh hijab songko nor lamon isrofil iku ke cedak-en karo nor sing pertama lang sung kobong lan لوح محفوظ iku ono ing ngarepane isrofil setiap Alloh ngersakke suatu kejadian ono ing langit utowo ono
ing bumi yo لوح محفوظ iku sing aweh ngerti
maring isrofil.
yen kejadian mau iku gawe-anku yo pas rahke aku yen kejadian mau iku gawe-a ne malaikat mikail yo pasrahke malaikat mikail yen kejadian mau iku gawe-ane ma laikat maut yo pasrahke malaikat maut.

banjur Aku (kanjeng nabi) takon maring jibril gawe-anmu opo jawabe jibril gawe anku ngerèh angin lan sebagai polisine Alloh banjur gawe-ane malaikat mikail o po jawabe jibril ngatur thethukulan the thukulan lan udan gawe-ane malaikat ma ut opo ?.jawabe jibril njabut nyowo.

Aku (jibril) iku ora nyongko isrofil medun kecuali ditugas ngleksanaake dino (kia mat saiki) mulo sampean weruh aku we dine amat pol polan sebab aku menduga ono isrofil medun dino kiamat arep dilak
sana-ake saiki. (iku artine hadis mau).
l
Sahinggo antarane isrofil lan عرش iku ke letan pitung puluh hijab songko nor yen عرش lan Alloh ora keletan opo opo blas. lan saben sijine nor mau gedine podo la ngit bumi. Lan malaikat jibril mikail izroil iku bawahane malaikat isrofil lan isrofil iku bawahane لوح محفوظ lan لوح محفوظ iku bawa hane عرش lan عرش iku sing langsung
Alloh (sesuai dawuh hadis).
lll
Crito ono ing salah sijine hadis iku meng kene. pernah malaikat mikail iku njaluk izin Alloh ta’ala kepingin iso mabur tekan عرش Alloh ngizini lan maringi kekuatane mikail dilipatke 70 000 tikelan lan cepete mabur ditikelke 70 000ne clirap banjur mi kail mabur nggunaake segala kekuatane ora liren blas mabure zaman 70 èwu ta hun. Sahinggo malaikat mikail ngiro عرش sye wis cedak banjur deweke matur ma ring Alloh mengkene Gusti ! عرش sye no po sampun cedak ? Alloh mangsuli hai mikail maburmu iku nggek oleh sak pro pitung puluh ewu bisane tekan عرش (nggek oleh 1/70 000) banjul mikail sujud moco سبحان ربي الاعلى (ngakoni kandase lan apese). Ngono iku crito ono ing hadis.
Mahluk mahluk sing ono ing ngisor عرش kabeh komplit iku sing wujude paling gedi lan wibowone paling besar ono loro yoiku malaikat isrofil lan pati utowo maut mergo maut utowo pati iku ono wujude (duweni wujud).
ono ing hadis critane mengkene. sak wise
kabeh malaikat malaikat iku di wujudke deneng Alloh ta’ala bar iku Alloh ta’ala mujudke siji mahluk sing gedine luar bi asa ngungkuli malaikat malaikat lan agu nge lan sangare lan wibawane ugo luar biasa rupane yoiku maut utowo pati. (sak wise diwujudke) maut uto wo pati mau di kurung sèwu èwu aling aling (kurungan) amrih malaikat malaikat men ora do we ruh (di simpen diraha sia-ake) lan ditaleni (dibondo) nganggo pitung puluh ewu da dung (tali).
Let mboh pirang ewu tahun akhire Alloh manggil malaikat izroil arep di pasrahi pati utowo maut mau. Krungu jeneng pati utowo maut izroil durung ngerti blas bla san banjur matur mengkene. Gusti !. ma ut niku nopo ?. Banjur kabeh malaikat ma laikat diprintah supoyo podo kumpul arep diuduhi maut.
sak wise kumpul kabeh komplit Alloh ta ’ala ndawuhi maring maut mau meng kene. Hai maut kowe metu-o songko ku runganmu lan songko bondonanmu ma bur-o menjobo malaikat malaikat men ngenali maring kowe. 
sak anane suwiwi suwiwimu digelar-o lan
di melèkno kabeh sak anane mripat mri patmu komplit banjur mabur metu maut mau. wektu iku (baru malaikat malaikat weruh sing jenenge maut)
nanging begitu malaikat malaikat weruh maut sak naliko podo semaput lan ping sang sewu tahun ora sadar krono dam pak agunge lan sangare lan wibowone maut sing sangat sangat besar lan dah syat.
Sak wise malaikat malaikat mau sadar songko pingsane matur mengkene ma ring Alloh ta’ala Gusti!. nopo wonten mahluk sing agunge ngungkuli maut wau ?. Alloh ta’ala mangsuli mengkene Aku Alloh iku sing nggawe maut yo Aku Alloh iki sing agunge ngungkuli maut. lan ka beh mahluk mahluk bakal nyicipi maut mau.
banjur Alloh dawuh mengkene hai mala ikat izroil maut mau cekel (tangkap) da dèkno pakaianmu. izroil matur mengkene Duh Gusti ! kados pundi carane nyekel. Krono kulo niki langkung alit katimbang maut kok dipasrahi nyekel maut sing se manten agunge ?
banjur Alloh maringi kekuatan izroil sing istimewa sahinggo maut mau biso di ce kel ning tangane izroil mulo malih izroil di arani malaikat maut awit sejak iku.
lll
kiro kiro tamsile maut iku dhawangan ban jur wonge sing mlebu ning njerone dhawa ngan iku izroil. Banjur malaikat malaikat weruh maut iku gambare koyo déné bo cah bayi bayi weruh dhawangan banjur bocah bayi bayi mau do nangis mbengèr mbengèr songko megilane karo dhawa ngan nganti akhire bayi bayi mau do ping san songko ora kuwate wedi dhawangan mau. iku toh malaikat malaikat weruh maut iku koyo duwur iku gambare kok opo maneh menungso menungso iku naliko weruh izroil teko nggowo maut wis pasti jauh sak duwure iku.
ning kitab جامع الصغير dawuhe kanjeng nabi  لمعاينة ملك الموت اشد من الف ضربة بالسيف
(artine). Tentu meruhi sak moto maring
malaikat izroil sing nggowo maut iku lu wih sengsoro katimbang dipukul pedang ping sewu. (iku artine hadis iku).
l
(Sing dimaksud hadis mau) ora kok nyici pane maut iku ora. nanging weruhe thok weruh malaikat izroil nggowo maut we ruh sing sak moto ngono iku ngungkuli di pukul pedang ping 1000 sengsorone. wis pasti nyicipane maut iku temtu jauh sak duwure iku sengsorone. (ngono iku arti ne hadis mau).
(èwo déné ngono iku ono ing hadis sing a rep kesebut ning buri kanjeng nabi Da wuh besuk ono ing dino kiamat iku bakal ono 90 sandungan. lan saben siji songko 90 sandungan iku abote utowo sengsoro
ne ngungkuli maut lipat 70 000ne.(iku sa ben sijine).
Maut wae wis koyo duwur mau njur koyo opo wae sengsorone 90 sandungan mau ? nek saben sijine lipat 70 000ne maut.
Wis pasti 90 sandungan iku sebagai wite lan cabange lan godonge lan wohe. Wijine yoiku تمنن تستكثر lan يأمن مكرالله lan lakon kufur lakon musyrik riyo ujub sing dilakoni wonge naliko ning donyane (iku sebagai wijine).
l
Malaikat isrofil agunge lan sangare lan wibowone podo persis karo sangare lan wibowone lan agunge maut mau tapi ning ngersane Alloh ta’ala isrofil iku nglempu ruk koyo gombal amoh mergo songko wi bowone Alloh ta’ala sahinggo ning nger sane Alloh isrofil iku slalu ngadeg nding kluk slawase ora pernah noleh blas Ora pernah ndangak blas lan kimpes malih cilik-e podo manuk.
seandainya isrofil iku medun ning alam donyo nganggo wujud sing asline isrofil temtu alam donyo iki goncang mobat mabit putar putar koyo prau ning tengah segoro waktu ombak besar lan angin ken cang puting beliung lan tentu malih gu nung gunung sak ambane jagat iku podo mencelat kawur koyo kawure kapuk mer go songko wibowone isrofil.
mulo ning hadis ngarep begitu weruh (is rofil medun) malaikat jibril kimpes iku toh isrofil ora nganggo wujud sing asline na nging nyrupo koyo rupane menungso.

telu telune yoiku jibril mikail izroil iku dadi bawahane isrofil kabeh lan malaikat telu mau iku ono ing srengenge pa lungguha ne sahinggo haqiqine srengenge iku sina re songko malaikat telu lan sing dadi ta ngane Alloh ono ing alam donyo yo malai kat telu iku rupane.
lll
malaikat Mikail iku diwujudke Alloh ta‘ala sak wise Alloh mujodke isrofil let limang atus tahun. bentuke malaikai mikail iku awit songko sirahe tekan delamaan sikile rupo pirang pirang suwiwi songko jamrut ijo lan pirang pirang rambut sing songko minyak zakfaron akehe suwiwi lan rambut mau ora keno detung lan saben rambut sijine iku duweni sewu ewu rahi saben ra hi siji duweni sewu ewu mripat lan duweni sewu ewu cangkem la saben cangkem siji duweni sewu ewu ilat lan saben ilat siji biso ngomong nganggo sewu ewu baha sa
sekabehane mripat mripate mikail iku se tiap saate nangisi wong wong mukmin sing duweni doso songko welase lan pri hatine nganti setiap saate saben mripat siji iku neteske luh pitung puluh ewu te tesan lan saben sak tetes luh dadi ma laikat siji sing rupane jebles persis karo malaikat mikail dadi bawahane mikail.
lll
malaikat isrofil iku yo semono ugo saben ambekan (bernafas) sepisan dadi sewu e wu malaikat sing rupane koyo malaikat isrofil lan dadi bawahane isrofil. Malaikat jibril diwujudke sak wise malaikat mikail let 500 tahun. Semono ugo izroil diwujud
ke bar jibril ugo let 500 tahun.
lll
Malaikat jibril iku duweni 600 suwiwi di antara 600 suwiwi iku ono suwiwi loro sing istimewa sing siji iku ijo lan sing siji iku ireng. sing ijo iku pranti gawe alat nguduhi suwargo lan sing ireng iku pranti gawe alat nguduhi neroko yoiku ono ing menjelang matine saben saben wong.
artine endi endi wong sing najak arep di jabut nyawane iku pertama sak rombo ngan malaikat malaikat (sing dadi bawa hane izroil) iku ngarahi nyowo awit song ko jempol sikil disebraki nyowone. nek nyebrak-ane nyowo iku wis tekan deng kul liren. bar liren mulai maneh disebrak sebraki nyowone awit songko dengkul. Nek nye brak-ane nyowo iku wis tekan weteng liren maneh. bar liren mulai ma neh disebrak sebraki nyowone awit song ko weteng. nek wis tekan dodo liren ma neh. bar liren mulai maneh disebrak se braki nyowone awit songko dodo nek wis tekan tenggok liren maneh iku liren sing ter akhir yoiku sing keempat.
iku sa-ate malaikat jibril nggelar suwiwi loro sing istimewa mau. yen sing najak iku wong 1 kiwo 2 kiwo 3 kiwo 4 kiwo 5 kiwo yo jibril nggelar suwiwi sing ireng sahinggo wonge sing najak wektu iku iso
weruh nerakane deweke.
nek sing najak iku wong 5 tengen 4 te ngen 3 tengen yo jibril nggelar suwiwi sing ijo sahinggo wonge sing najak wektu iku iso weroh suwargane deweke. 
nanging yen sing najak iku wong wong 2 tengen utowo wong wong 1 tengen yo sa
at iku diweruhi dosa dosane.
nek nyowone iku wis tekan tenggok baru izroil dewe sing tumandang nyebrak. lan (nyebrak nyebraki nyowo) awit songko jempol sikil tekan sak rampunge iku ora keno ora kudu nggunaake maut mau iku sebagai gamane utowo alate tanpo iku ora bakal iso sama sekali.

حدثنا احمد بن عبدالله بن عبدالمؤمن ثنا أبو بكر ثنا عبدالله بن علي ابن الجارود ثنا اسحاق بن منصور ثنا احمد بن ابي الطيب ابو سليمان ثنا اسماعيل بن عياش عن ابي معاذ عتبة بن حميد عن مكحول عن واثلة بن الاسقع قال قال رسول الله صلى الله عليه و سلم والذي نفسي بيده لمعاينة ملك الموت أشد من ألف ضربة بالسيف والذي نفسي بيده لا تخرج نفس عبد من الدنيا حتى يألم كل عرق منه على حياله
imam ابو نعيم penyusune حلية الاولياء aku dicritani احمد بن عبدالله بن عبدالمؤمن deweke aku dicritani ابوبكر deweke aku dicritani عبدالله بن على بن بن الجارود deweke aku di critani اسحاق بن منصور deweke aku dicritani احمد بن الطيب ابوسليمان deweke aku dicritani   اسماعيل بن عياش dewek e songko ابي معاذ عتبة بن حميد deweke songko مكحول deweke songko shohabat واثلة بن ألآسقع deweke nyri ta-ake yen Rosululloh S AW iku dawuh mengkene.
Aku sumpah demi Gusti Alloh pengeran sing nguwasai aku nabi MUHAMMAD sengsorone wong weruh sak moto ma ring malaikat izroil sing nggowo maut iku ngungkuli dipukul pedang ping Sewu lan aku sumpah demi Gusti Alloh pengeran sing nguwasai aku nabi MUHAMMAD wong nyowone metu iku temtu sak wise setiap siji siji (sèl sèlé awak sak kujur) iku nyicipi maut kabeh komplit. (iku artine ha
dis mau).
l
yoiku naliko disebrak sebraki sing wis ke sebut ning duwur iku siji siji sèl songko kabeh sèl sèlé awak sak kujur iku nyicipi maut kabeh komplit sing sengsorone lan ngaru-orone ngungkuli dipukul pedang ping sewu. ono ing hadis mau kanjeng na bi sampi sumpah seandainya ora sumpah wae kanjeng nabi iku ora mungkin bo hong kok opo maneh sampi sumpah. Sa hinggo temtu HAQ temtu nyoto wong sing najak arep mati iku temtu sesuai koyo dawuh hadis mau (ora perlu ragu) mergo
kanjeng nabi wis sumpah.
l
(ning  جَامِعُ الصَّغِير kanjeng nabi Dawuh)
لَمْ يلْقَ اِبْنُ اَدَمَ شَيْئً قَطُّ مُنْذُ خَلَقَهُ الله اَشَدَّ عَلَيْهِ مِنَ الْمَوْتِ ثُمَّ اِنَّ الْمَوْتَ َلاَهْوَنُ مِمَّا بَعْدَهُ (حم عن انس)

(artine). imam أحمد بن حنبل nyanadke hadis iki menduwur menduwure sanad songko shohabat أنس بن مالك رضي الله عنه deweke nyrita-ake yen Rosululloh SAW iku dawuh mengkene
kabeh menungso menungso anak putune nabi ADAM iku awit diwujudke tumekane mati iku ora pernah sama sekali nyan dung sesuatu sing rekosone iku ngung kuli mati (éwo déné ngono) mati iku sing paling ringan nek dibandingke sing arep dialami sak wise mati. (iku artine hadis).
l
sesuai crito ngarep yoiku sedangkan ma laikat malaikat wae naliko weruh maut sing sak moto iku pingsan ora sadar 1000 tahun (iku toh malaikat) kok opo maneh
menungso. Tapi iku jauh luwih ringan nek
dibandingke sing arep di alami bar mati ne. ngono iku hadis mau.
l
imam إبن أبى الدنيا nyanadke hadis iki song ko أبى ميسرة deweke iku sing nyritaake yen Rosululloh SAW iku dawuh mengkene

اِنَّ فِى يَوْمِ الْقِيَامَةِ لَتِسْعِيْنَ هَوْلاً أَدْ نَاهَا هَوْلاً يُضَاعِفُ عَلَى الْمَوْتِ سَبْعِيْنَ اَلْفِ ضِعْفٍ   (رَوَاهُ اِبْنُ اَبِى الدُّنْيَا عَنْ اَبِى مَيْسَرَةَ وَحَسَّنَهُ الْعِرَاقِى )
(Artine). Ono ing dino kiamat bakal ono
sandungan sing akehe iku ono sangang puluh sandunan (rupo جزاء وفاقا) 90 sandu ngan iku sing paling ringan lipat  70 000 ne maut abote. (iku artine hadis).
l
Sedangkan abote maut koyo ngarep iku wis diluar kekuatan nanging ono ing mah syar bakal ono جزاء وفاقا   جزاء وفاقا sing ake he ono 90 (sangang puluh). Lan 90 iku
(sing paling kecil lan sing paling ringan) lipat 70 000ne maut (sengsorone lan nga ru-o rone).ngono iku artine hadis mau.
l
Hadis duwur mau iku nggambarke hebate  عرش mergo iso lipat 70 000ne maut iku o ra liyo mergo dampake عرش dipanggonke ono ing mahsyar.yen ono ing donyo wong iku nek lorone wis kliwat mobog mesti mati tapi ning mahsyar mati iku wis ora ono. sahinggo senajan mobogke iku wis lipat 70 000ne maut tetep ora mati tapi ojo takon abote mesti koyo tamsil plastik tipis dicepakke geni sahinggo mesti mak klunthung daging daging balung awak sak kujur mrotholi nanging ora iso mati.
l
Koyo duwur iku dampake ning donyo ora gelem nglakoni taQwa maring Alloh.
Lan penyebabe wong wong islam zaman saiki podo ninggal taQwa iku mergo sing dadi sifat sifate wong wong islam zaman saiki iku 1 2 3 4 sing wis kesebut ning juz
siji ngarep. sahinggo besuk ono ing dino kiyamat wis pasti wong wong islam za man saiki iku bakal mikul 90 sandungan sing didawuhke ning hadis mau iku harus kecuali nek sak durune mati iku wis biso bersih songko sifat sifat 1 2 3 4 mau.
lll
عرش dipanggonake ning mahsyar dianta ra dampake maneh temtu kabeh wong wong Mahsyar iku senajan naliko ning do nyane bodo ora ngerti blas tentang Qur ’an utowo kafir sing nentang Qur’an.
begitu عرش dipanggonke ning mahsyar ka beh wong wong mahsyar komplit iku ma lih ngerti karep karepe Qur’an iku iso nger ti persis. Sebab opo ?.
mergo 4 iki nek tembune utowo bahasa ne iku seje tapi maksude podo persis lan barange iku siji ora 4 aliyas haqiqine 4 iku
podo ora bedo blas. rupane 4 mau yoiku
(1) srengenge ning mahsyar diendekke ora ono sekilan iku aliyas (2) عرش dipang gonake ono ing mahsyar iku aliyas (3) ning mahsyar jabarane alQur’an iku dige lar iku aliyas (4) Alloh medun ning mah syar ngadili langsung maring wong wong mulo ojo takon dahsyate 4 iku.
(sangking hebate 4 sing haqiqine siji
mau) Ora sekedar nyalahke endi endi sing ora cocok karo alQur’an iku ora nanging nganti sampi amat serik lan amat jijik terhadap awake dewe sebab duwe doso lan olo sing ora cocok karo alQur’an amat serike lan amat jijike i ku nganti sampi nangis getih krono songko gelone Lan keduwunge koyo kang wis kesebut ning ngarep. (ngono iku dampake 4 mau).
 (ning kitab Kurtubi kanjeng nabi dawuh)
يُحْشَرُ النَّاسُ يَوْمَ الْقِيَامَةِ اَجْوَعَ مَا كَانُوا قَطُّ وَأَظْمَأَ مَا كَانُوا قَطُّ وَاَعْرَى  مَا كَانُوا قَطُّ واَنْصَبَ مَا كَانُوا قَطّ
(Artine) dikumpulake ono ing mahsyar mbesok menungso menungso iku bakal ngalami luwih nemen-nemene ngelih sing durung pernah dialami blas lan bakal ngalami luwih nemen-nemene ngorong sing urung pernah dialami blas Lan bakal ngalami luwih nemen-nemene ino (nge nes) sing urung pernah dialami blas lan bakal ngalami luwih nemen-nemene lem poh (payah) sing urung pernah dialami blas. (iku artine hadis mau).
(dampake 4 sing haqiqine siji mau) wong wong iku ning mahsyar bakal ngalami sing didawuhke ning hadis mau yoiku ngalami ngelih sing sengsorone lipat 70 000 ne maut lan ngalami ngorong (haus) sing sengsorone lipat 70 000 ne maut lan ngalami ino utowo ngenes sing sengsoro ne lipat 70 000 ne maut lan ngalami pe teng ndedet gelap gulita susah payah sing sengsorone lipat 70 000 ne maut lan malu wirang gelo keduwung nelongso ngglarah sing sengsorone lipat 70 000 ne maut sing koyo ngono iku ning mahsyar ono 90 cacahe (akehe) si-ap si-ap-o mes ti bakal ngono iku besuk ning dino kiya mat wong wong islam zaman saiki.
bagi wong wong sing naliko ning donyane iku ahli taQwa zuhud wira’i yo temtu ning mahsyar weruhe iku mung ahup ahupan عرش sing luar biasa nyamane ora weruh liyane iku blas. mergo bagi wong wong mau iku عرش dadi wajahe Alloh sing me sem. sahinggo kondisi mahsyar sing koyo kabeh duwur mau iku ora berlaku blas bagi wong wong iku.
Kondisi mahsyar koyo kabeh duwur iku
bagi wong wong sing ning donyo ora ge lem nglakoni taQwa maring Alloh ta’a la yoiku ora biso bersih songko sifat sifat 1 2 3 4 sing wis kesenut ning juz 1 ngarep. 
Dawuhe Alloh ta’ala ning alQur’an yoiku
يَا أَيُّهَا النَّاسُ اتَّقُوا رَبَّكُمْ إِنَّ زَلْزَلَةَ السَّاعَةِ شَيْءٌ عَظِيمٌ يَوْمَ تَرَوْنَهَا تَذْهَلُ كُلُّ مُرْضِعَةٍ عَمَّا أَرْضَعَتْ وَتَضَعُ كُلُّ ذَاتِ حَمْلٍ حَمْلَهَا وَتَرَى النَّاسَ سُكَارَى وَمَا هُمْ بِسُكَارَى وَلَكِنَّ عَذَابَ اللَّهِ شَدِيد  \  الاية
(artine يا أيها الناس اتقواربكم) hai menugso menungso kowe kabeh podo taQwa-o ma ring pengeranmu (Alloh).
(artine ان زلزلة الساعة شيء عظيم) krono ngili
ngi bencanan alam menjelang arep dino kiamat iku wae wis sangat sangat besar (luwih luwih bencana naliko kiyamate).
(artine يوم ترونها تذهل كل مرضعة عما ارضعت) ono ing dino iku seandainya ono wadon sing nusoni anake klakon anake ditinggal
 mati porah krono arep ngurusi awake de we. (sangking besare bencana sing men jelang dino kiamat mau).
(artine وتضع كل ذات حمل حملها) lan seandai nya ning dino iku kok ono wadon  sing la gi meteng 5 sasi utowo 4 sasi temtu lang
sung nglahirke (langsung njebrol wete ngane ora mang nunggu 9 sasi). (krono sangking besare bencanane wektu iku
(artine وترى الناس سكارى) menungso me nung nungso ono ing dino iku koyo wong men dem (mergo songko bingunge) sing amat (artine وما هم بسكارى ولكن عذاب الله شديد) wong wong mau iku ora kok mendem iku ora nanging sangking hebate siksone Alloh sing didunke (di temurunke) wektu iku. (ngono iku artine ayat mau).
sing dimaksud sikso sing didunke (ning
ayat mau) iku sebulane malaikat isrofil sing pertama. mergo sebulane isrofil iku telung ambalan (duwur mau) dampake sing petama lan dampak sebulan sing kedua alam donyo iki ilang musno lan dampak sebulan sing ketiga kabeh mah luk mahluk komplit podo urip maneh podo tangi songko kubure dewe dewe (wektu iku) wis ganti bumi sing jauh berbeda karo bumi sing saiki iki.
Sak wise podo tangi songko kubure dewe dewe banjur zaman 40 tahun mahluk mahluk ngadeg ngadeg ning bumi mah syar nunggu tekane Alloh banjur Alloh teko beserta عرش sye ono ing mahsyar perlu arep ngadili langsung maring wong wong lan nggelar jabarane alQuran lan nekakke جزاء وفاقا sing wis kesebut ning ngarep keterangane (iku tentang sekilase amrih ora kedawan). sahinggo sing 50 èwu tahun iku dowone (lawase) hisab iku
50 000 tahun (nek nunggune hisab iku 40
tahun mau).
Alloh printah isrofil nyebul sebulane ping telu iku sing dimaksud wujude isrofil sing asli lan wibawane isrofil sing seutuhnya kon nggelar ning alam donyo sahinggo bencana sing sangat sangat hebat duwur mau iku dampakke wujude isrofil sing asli lan wibawane isrofil sing seutuhnya me dun ning alam donyo.(ning hadis sing wis kesebut ning ngarep) antarane Alloh lan isrofil iku ono 70 hijab nor lamon isrofil ke
cedaken karo hijab nor sing pertama ko
bong.
Mulo biso dibayangke wibawane isrofil wa e iku kedahsyatane koyo duwur mau njur koyo opo wibawane Alloh sing se utuhnya tuh digelar ning mahsyar lan kea gunga ne Alloh sing seutuhnya tuh di gelar ning mahsyar (wong wong mahsyar kudu nga depi koyo ngono iku) ora keno ora
ternyata tamsil plastik tipis dicepakke ge
ni iku terlalu keciliken sing pas tamsile yo iku lipat 70 000ne plastik dicepakke geni.
Alloh teko ning mahsyar iku aliyas ja barane alQur’an digelar sing HAQ dadi HAQ sing batil dadi batil sing olo dadi olo artine sing lakone koyo ulo dadi u lo sing lakone koyo kethek dadi kethek sing lakon lakone iku ahlak ahlak is lam lan ahlak ahlak iman dadi wong normal sing lakon lakone iku zuhud wira’i dadi wong kuat koyo malaikat lan sak panunggalane sing wis kese but ning ngarep hadise.
(sing keduane) wong wong mahsyar wak tu ngadepi wibowo lan keagungan sing semono agunge iku.
sing ning donyane ahli mlintir kon nén dakke carane mlintir iku kudu (direkap u lang) lan sing ning donyane tingkahe bu suk kon néndakke busuke kon néndakke minume kon néndakke pacarane kon nén dakke njogète nembange tabuhane sling kuhe korupsine zinone lan liya liyane iku di rekap ulang kabeh.
lan endi endi sing ning donyane jahat utowo olo tingkahe yo jahate lan olone tingkah iku di rekap ulang di sawang ning ngarepane Alloh kon koyo kabeh duwur iku di rekap ulang.
sahinggo ojo takon malune(wektu iku) se bab kon mbaleni kabeh duwur mau di sa wang ning ngersane Alloh padahal wektu iku ning mahsyar wibawane Alloh sangat sangat besate biso dibayangke koyo opo malune lan wedine sing direkap ulang ma u.Semono ugo pendelik-ane wong wong  naliko mbelani partai tradisi jam’iyah lan liya liyane iku kabeh direkap ulang wong wong mau kon néndakke riyone ujube لوجه الناسse لوجه الهوىne munafike iku kon nendakke (direkap ulang) kabeh komplit disawang ning ngarepane Alloh kon koyo ngono iku ojo takon malune lan wedine wektu iku temtu njaluk enggal di cem plungke neroko dari pada ning  ngarepa ne Alloh nanggung malu sing keliwat liwat lan diluar kekuatan mau  العاروالتخزية sing kesebut ning hadis sing wis kliwat ning  ngarep rupane nanggung malu naliko di rekap ulang mau
يؤتى بأنعم أهل الدنيا من أهل النار يوم القيامة فيصبغ فى جهنم صبغة ثم يقال له يا ابن آدم هل رأيت خيرا قط هل مر بك نعيم قط فيقول لا والله يا رب ويؤتى بأشد الناس بؤسا فى الدنيا من أهل الجنة فيصبغ فى الجنة صبغة فيقال له يا ابن آدم هل رأيت بؤسا قط هل مر بك شدة قط فيقول لا والله يا رب ما مر بى بؤس قط ولا رأيت شدة قط  \  رواه مسلم  والنسائى  وابن ماجه  وأبو يعلى عن أنس
Sing nyanadke hadis iku imam مسلم lan imam النسائي lan imam ابن  ماجه lan imam أبويعلى songko shohabat أنس بن مالك dewek  e songko kanjeng nabi SAW iku dawuh
mengkene
wong sing naliko ning alam donyane di pa ringi uripe paling nikmat nomer siji sak do nyo iku diclupke sak clupan ono ing nero ko terus ditakopni deneng Alloh meng kene hai wong ! biyen lagi kowe ning a lam ndonyo pernah ngrasakke kenikma tan opo ?. wong mau njawab demi Alloh Gusti sak jujure kulo naliko wonten ndo nyo blas mboten pernah sumerep kanik matan. banjur genti wong sing ning alam donyane diparingi uripe paling pahit no mer siji sak donyo iku diclupke sak clupan ono ing suwargo terus ditakoni deneng Alloh mengkene hai wong ! biyen lagi kowe ning alam ndonyo pernah ngrasak ke pahit sing piye wae ?.wong mau nja wab demi Alloh Gusti sak jujure wonten ndonyo kulo blas mboten pernah urip pa hit sama sekali. (iku artine hadis mau).
pahite ning donyo ilang ora kalingan blas bahkan ilinge slawase ning donyo iku urupe nikmat terus tekan sak matine bar di clupke sak clupan ning suwargo iso ngono iku padahal sing setemene wong mau ning donyo sak donyo paling pahit nomer siji. Lan semono ugo legi slawase ning donyo iku ilang ora kalingan blas bahkan ilinge slawase ning donyo iku u rupe pahit terus tekan sak matine bar di clupke sak clupan ning neroko iso ngono iku padahal sing setemene wong mau ning donyo sak donyo paling legi paling ayem nomer siji kabeh iku menunjukkan hebate suwargo neroko sing ora patut blas diremehke.
أخرج الخطيب  عن المبارك مولى إبراهيم بن هشام المرابطي قال حدثنا العطاف بن خالد عن نافع عن ابن عمر عن النبي صلى الله عليه وسلم قال يا ابن عمر  دينك دينك انما هو لحمك ودمك فانظر عمن تأخذ "خذ عن الذين استقاموا ولا تأخذ عن الذين مالوا
imam الخطيب nyanadkke hadis iku songko المبارك bekas pudake ابراهيم بن هشام المرابطي deweke aku di critani deneng العطاف بن خالد deweke songko نافع deweke songko sho habat ابن عمررضي الله عنهما deweke songko kanjeng nabi S.A.W. iku dawuh mengke
ne (maring shohabat ابن عمر).
إبن عمر !! ojo sembarangan coro corone ib badah ojo sembarangan coro corone iba dah sebab coro coro ibadah iku nyangkut dagingmu lan darahmu (yoiku awak mu sing gé tumbal mlebu neroko nek ono ora mbenere). Kelanjutane dawuhe kanjeng nabi yoiku.
meguru songko endi coro coromu ibadah
iku ? kowe kudu mikir !. meguru-o ono ing
wong sing wis bener bener lurus ojo nganti meguru ono ing wong sing wis menggok. (iku artine hadis).
Nek coro corone ibadah iku nganggo Qur ’ane wong wong saiki lan nganggo isla me wong wong saiki iku jelas jelas wis menggok awakmu ning akherat sing  ge tumbale dilebokke neroko mulo nyangkut darah daging kok sembarangan ngawur ngawuran milihe ora nganggo akal sing sehat (Hadis mau mringatke ngono iku) pumpung isih ono wektu durung terlam bat. termasuk sing kudu mikir (sopo sing dadi idolamu) iku ugo nyangkut darahmu lan dagingmu pasti kowe dadi tumbal dile bokke neroko sebab sing dadi idolamu i ku ora mbener. (maknane دينك دينك ono ing hadis mau) sing dadi coro coro ibadahmu lan sing dadi idolamu pikiren wis mbener opo urung iku nyangkut dagingmu lan da rahmu ojo ngawur ngawuran. contone sing dadi idolamu kok kyai kyai sing حب الدنيا kyai kyai dukun artis artis ngono iku opo wis mbener. kowe opo wis siap ning akherat dadi rombongane kyai kyai sing حب الدنيا dadi rombongane kyai kyai dukun dadi rombongane artis artis (hadise wis kesebut ning ngarep). maknane دينك دينك i ku ugo koyo sing wis kesebut ning juz 1 ngarep mengenai carane milih amal amal ibadah iku nyangkut suwargo nerokone awake dewe kudu milih sing bener bener nyuwargakke temenan ojo kasi milih sing nerakakke milihe kudu ngguna-ake akal sing jejeg lan sehat ojo nganti katut kyai kyai zaman saiki ojo nganti kalah karo lingkungan ojo nganti kalah karo anak bo jo ojo nganti kalah karo donyo lan howo nafsu iku kabeh ora keno sama sekali.
iku ora printahe penulis nanging printahe kanjeng nabi ning hadis دينك دينك duwur iku (singkat tembunge) nanging maknane sak dawan dawan mau.mulo carane kudu diwoco disik juz 1 tekan juz 10 umm kub ro iki difahami terus di bandingke karo wu langane kyai kyai zaman saiki (jejeg endi ? sehat endi). iku sing dipilih sahinggo ora bakal kesliru.   والله سبحانه وتعالى أعلم
lll

Tidak ada komentar:

Posting Komentar