XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
(UKBAHI-16). MOCO IKU
FERDLU’AIN HUKUME BAGI KABEH WONG.
(JUZ KE-4)
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
ISO SUGIH NDONYO LAN SUGIH
AKHE
RAT IKU PIYE ILMUNE ?? JAWABANE
NING KITAB IKI SONGKO JUZ- 1. TE
KAN JUZ- 16. LAN
TENTANG IBADAH
SING ALA KANJENG NABI. ORA
KOK
IBADAH SING ALA WONG WONG SAIKI
IKU MARDUD (NO)
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
-(ISI BUKU
TERBAIK SEDUNIA)-
PENYUSUNE=CHUDLOIRIE=TAMAN GEDE=GEMUH=KENDAL
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
بسم الله الرحمن الرحيم
4. DIANTARA HADIS
HADIS LAN AYAT AYAT QUR‘AN SING MENGENAI DINO KIAMAT (IMAN TERHADAP IKU) DADI
DALANTAQWA
SAHINGGO SING ORA NGERTI TEMTU KESASAR TAQWANE
lll
(Dawuhe Alloh ono ing
al-Quran yoiku)
اَللهُ الَّذِى خَلَقَ سَبْعَ سَّمٰوَاتٍ وَّمِنَ اْلاَرْضِ مِثْلَهُنَّ
(artine). Alloh
ta’ala iku sing nggawe la ngit
pitu semono ugo bumi iku digawe de neng
Alloh ugo pitu. (iku artine ayat).
bumi sing dipanggoni menungso-menung so iki aran bumi
sing sap siji nek bumi sing sap 2 3 4 5 6 7 iku alam ghoib Semono ugo langit
sap 1 2 3 4 5 6 7 iku ugo alam ghoib.(sing ora alam ghoib) yo iku
songko ngisore langit sap 1 tekan bu
mi
iki iku alam donyo dudu alam ghoib.
(sing
udu alam ghoib iku thok sing biso di
weruhi
deneng wong wong alam donyo)
Wong
wong sing ning alam donyo iku ora iso weruh sing alam ghoib mau kecuali sak
wise mati.
begitu
wong iku mati langsung biso we ruh bumi sing sap 2 3 4 5 6 7 lan weruh langit
sing sap 1 2 3 4 5 6 7 lan weruh sing ono ing sak ngisore bumi sap 7 sing a ran
ثَرٰى lan weruh sing ono ing sak ndu wure langit
sap 7 sing aran عَرَشْ Lan we
ruh jin-jin weruh setan-setan weruh ma laikat-malaikat weruh neroko lan sak
isi-isine rupo werno-werno sikso lan weruh suwargo sak isi-isine rupo
kenikmatan-ke nikmatan weruh timbangan amal weruh Mahsyar weruh صِرَاطَ الْمُسْتَقِيمْ weruh hisab
weruh
sikso-sikso kubur lan liya-liyane.
Alam
donyo sak isi-isine kabeh komplit iki nek dibandingke langit sap 1 iku koyo
semut siji ono ing duwur bumi semut siji iku alam donyone lan bumi iku langite
sap 1. Langit sap1 nek dibandingke langit sap 2 iku yo koyo semut siji ono ing
duwur bumi. semut iku langite sap 1 lan bumi iku langite sap 2.
(Langit
sap 2 lan langit sap 1 lan alam do nyo) nek dibandingke langit sap 3 iku yo
koyo semut siji ono ing duwur bumi. Se mut siji iku (Langit sap 2 lan langit
sap 1 lan alam donyo) bumi iku langite sap 3. koyo mengkono iku sak teruse
sahinggo (langit sap 7 6 5 4 3 2 1 lan alam donyo) iku nek dibanding keعَرَشْ koyo semut siji ono ing
duwur bumi. Semut siji iku (langit sap 7 6 5 4 3 2 1 lan alam donyo) bumi iَ ku عرش sye.
ono
ing nduwure langit sap 1 iku ono pi rang-pirang perkoro sing diluar akale wong
wong alam donyo. Lan (Ono ing nduwure langit sap 2) ono pirang-pirang perkoro
sing diluar akale wong-wong la ngit sap 1 yoiku malaikat-malaikat langit sap 1.
Ono ing nduwure langit sap 3 ono pirang-pirang perkoro sing diluar akale
wong-wong langit sap 2 yoiku malaikat-malaikat langit sap 2. Koyo mengkono sak teruse akhire ono ing عَرَشْ iku ono pirang-pirang
perkoro sing diluar akale wong-wong langit sap 7 yoiku malaikat-malaikat langit sap 7.
ono
ing alam donyo kene iki iku ono ku lon ono wetan ono lor ono kidul ono te
ngah-tengah antarane kulon wetan lan tengah-tengah antarane lor kidul. Tapi yen
wis ono sak nduwure langit sing sap 1 tekane sap 7 iku kulon wetan lor kidul
Lan tengah tengah antarane wetan lan kulon lan antarane lor lan kidul iku wis
ora ono babar pisan ugo ora ono nduwur ora ono ngisor ora ono tengah-tengah
anta rane nduwur ngisor mulo wis diluar akale menungso-menungso.
luwih-luwih
sing ono ing عَرَشْ iku ora
ono
biyen
ora ono saiki ora ono besok. Artine diantara biyen lan saiki lan besok iku po do
persis ora ono bedane koyo ning alam donyo iku ora babar pisan. Semono ugo ono
ing alam donyo iku ono bedane anta rane lahir lan batin tapi ono ing عَرَشْ lahir batin iku podo
persis ora ono bedane ba bar pisan. Semono ugo endi-endi barang sing ono ing
alam donyo iku biso kalong biso imbuh. Ngono iku ono ing عَرَشْ ora babar pisan. artine
endi-endi barang sing ning عَرَشْ iku di
tambahi yo ora malih im buh. disudo yo ora malih kalong.
(Alhasil)
kabeh sing ono ing عَرَشْ iku wis
diluar
akal kabeh lan wis diluar angen-a ngen kabeh lan wis diluar dugaan kabeh.
sahinggo opo sing ning عَرَشْ iku ora biso
diangen-angen ora biso dihayal ora biso diperhitung-kan ora biso dinyono disong
ko diduga iku ora iso blas.
lll
(Ning Qur’an ning surat طه Dawuhe Alloh)
الرحمن على العرش استوى
(artine). Alloh moho Rohman iku ono ing عَرَشْ manggone. (ngono iku artine ayat).
l
Otomatis
sifat-sifate Alloh iku ono ing عَرَشْ ugo
manggone sahinggo عَرَشْ iku mustahil kesentuh
mahluk mustahil ke sentuh dino kiamat mustahil sudo cing krang mbleret lan
sakpanunggalane.
Suwargo
iku panggonane ning ngisore عَرَشْ lan sak nduwure langit
sap 7. Sa hinggo antarane suwargo lan عَرَشْ iku
ora keletan opo-opo blas. Bahkan didawuh ke ning hadis عَرَشْ iku
sebagai payone su wargo lan kabeh opo kebutuhan-kebutu han suwargo iku sumbere
songko عَرَشْ Lan عَرَشْ
sumbere songko Alloh mulo manggone Alloh iku ono ing عَرَشْ sesuai dawuh ayat mau.
Koyo
dene alam donyo iku manggone o no ing
bumi. Sahinggo kebutuhan-kebutu han alam donyo iku sumbere songko bu mi lan
sumbere bumi songko langit sap 1 sumbere langit sap 1 songko langit sap 2
sumbere langit sap 2 songko langit sap 3 sumbere langit sap 3 songko langit sap
4 sumbere langit sap 4 songko langit sap 5 sumbere langit sap 5 songko langit
sap 6 sumbere langit sap 6 songko langit sap 7 sumbere langit sap 7 songko عرش lan sumbere عرش iku songko ALLOH.
l
Sing
sumbere langsung songko عرش iku temtu ora butuh asbabiyah blas rupane yoiku wong wong sing
ning langit sap 7 aliyas wong wong suwargo. mergo suwar go iku manggone ning
duwur langit sap 7 sahinggo kebutuhan kebutuhan suwargo iku langsung songko عرش tanpo nganggo asbabiyah blas.
Nek
sing sak ngisore langit sap 7 butuh maring asbabiyah ora iso langsung عرش luwih luwih wong wong bumi iku
butuh as
babiyah
sing sing ber-rantai rantai dowo bisane tekan عرش. sing langsung عرش tanpo asbabiyab blas iku aran
kekuatan كن
فيكون . sahinggo kekuatan كن فيكون iku kosok walike asbabiyah.
Songko
langit sap 7 tekane عَرَشْ iku wila
yahe kekuatan كُنْ فَيَكُونْ sahinggo
asbabi yah iku ora ono blas sahinggo arep ma naske ora mang nganggo geni arep
nye gerke ora mang nganggo banyu arep ma regke weteng ora mang nganggo mangan
lan sak panunggalane (ning buri ono con tone insya Alloh).
(nanging
songko sak ngisore langit sap 7 tekan bumi iki) iku wilayahe asbabiyah sa hinggo
arep ngilangi sumuk kudu ngang go angin arep tekan Mekkah kudu mlaku menempuh
jarak bisane tekan Mekkah lan sak panunggalane mulo songko iku malih kudu ono
kulon ono wetan ono lor ono kidul ono duwur ono ngisor ono lahir ono batin
mergo ning wilayah asbabiyah.
ning
alQuran dawuhe Alloh ta’ala
yoiku
لله جنود السموات والارض
(artine). dadi tangane Alloh kabeh langit
bumi sak isi isine iki komplit. (iku artine ayat)
yoiku
yen Alloh nekak-ake rizki utowo nggawe bungah nggawe susah nggawe slamet nggawe
siyal nggawe untung nggawe rugi lan liya-liyane iku sing dadi kepanjangan
tangane Alloh yo langit bumi sak isi isine iku sing didadek-ake asbabi yah-asbabiyahe.
Nanging
ngono iku ora berlaku blas ono ing sak nduwure langit sap 7 tekane عرش iku ora nganggo asbabiyah
asbabiyahan blas nanging menggunakan kekuatan كن فيكون aliyas langsung kekuatan sngko
عرش
(tanpo
asbabiyah asbabiyahan blas).
lll
Tamsile
(wayah mbengi iku sebab permu ka-ane bumi iki ngungkurke maring sre ngenge)
malih bisane sinar srengenge iku iso tekan permukaan bumi kudu lewat bu lan
(kudu ngango bulan ora iso langsung srengenge) yoiku srengenge nyinari bu lan
banjur bulan nyinari permukaan bumi sing ngungkurke srengenge (iku tamsile) yèn
tanpo liwat (asbabiyah bulan) yo si nare srengenge mustahil biso tekan per mukaan
bumi sing ngungkurke srenge nge sahinggo wayah bengi iso padang iso ketekanan
sinar srengenge iku butuh bulan (iku sebagai asbabiyahe).
l
wayah
siang iku permukaan bumi iki ma dep maring srengenge (ora ngungkurke) yo tanpo
liwat bulan sinare srengenge bi so tekan permukaan bumi iki sahinggo awan
padang iku tanpo nganggo bulan blas.(iku tamsil ono ing wilayah sing lang sung عرش).
(ono
ing tamsil duwur iku) sing perlu di ngerteni yoiku opo sebabe kok kudu
nganggo asbabiyah ?. jawabe sebab wong iku ngungurke Alloh koyo ngung
kurne permuka-an bumi
sing mbengi ngungkurke maring srengenge (semo no ugo) pertanya-ane maneh sebab
opo iso langsung Alloh wong iku tan po nganggo asbabiyah asbabiyahan sama
sekali aliyas iso كن فيكون ?. jawabe mergo wong iku
madep maring Alloh koyo madepe bumi wayah awan ma dep maring srengenge.
Pertanya-an sing ketiga piye sing aran madep ma ring Alloh lan piye sing aran
ngung kurke Alloh ?.
wong sing shoheh temenan
zuhude lan shoheh temenan (يريد حرث الاخرة)he
endi endi wong sing ngono iku sing wis shoheh temenan madepe maring Alloh. sing
sak walike yoiku wong sing shoheh temenan حب الدنيا
ne lan shoheh
temenan (يريد حرث الدنيا)ne
yo wong sing ngono iku sing aran ngungkurke Alloh.
lll
padahal
ono ing wayah bengi tapi sinare bulan ora biso tekan omahe si A mergo omahe si
A iku amping-ampingan gunung sing duwur meni. tapi ono kocopengilon sahinggo
malih bulan nyinari kocopengi
lon
lan kocopengilon nyinari omahe si A.
Sing
luwih parah iku omahe si Z mergo ora nrimane amping-ampingan gunung siji nanging
amping-ampingan gunung 6 sing duwur-duwur meni. tapi ono kocope ngilon nem ora
nrimané siji sahinggo ma lih bulan nyinari kocopengilon ke 1. Koco pengilon ke 1
nyinari koco pengilon ke 2. kocopengilon ke 2 nyinari kocopengilon ke 3.
Kocopengilon ke 3 nyinari kocope ngilon ke 4. kocopengilon ke 4 nyinari ko copengilon
ke 5. Kocopengilon ke 5 nyina ri kocopengilon ke 6. banjur kocope ngi
lon
ke 6 iku sing nyinari omahe si Z. (oma
he si Z iku yo alam donyo iki rupane). lan rupane sing dimaksud kocopengilon ke 6 iku
langit sap 1. lan sing di maksud
koco pengilon ke 5 iku langit sap 2 lan kocope ngilon ke 4 iku langit
sap 3 lan kocopengi lon ke 3 iku langit sap 4 lan kocopengilon ke 2 iku
langit sap 5 lan kocopengilon ke 1 iku langit sap 6) lan bulan iku
langit sap 7 lan sing dadi srengengene iku عَرَشْ (iku tamsil sing HAQ).
Lan
sing dadi omahe si Z yo alam donyi i ki (omahe si Z mau). sahinggo omahe si Z
iku olehe ngungurke srengene keneme nen ora nrimane tikel sepisan nanging ti
kel ping 14 (olehe ngungkurke srenge nge). semono ugo sing shoheh temenan (حب الدنيا)ne lan (يريد حرث الدنيا)ne iku ugo li pat 14
(ngungkurne maring Alloh) koyo dene ngungkurne omahe si Z maring sre nngenge
mau (iku tamsil sing bener be ner HAQ).
Langit
sap 7 iku bulan ke 1 (asbabiyah ke
1) Langit sap 6 iku bulan ke 2 (as babiyah ke 2) Langit sap 5 iku bulan ke 3 (asbabiyah ke 3) Langit sap 4 iku bulan ke 4 (asbabiyah ke 4) Langit sap 3 iku bulan ke 5 (asbabiyah ke 5) Langit sap 2 iku bulan ke 6 (asbabiyah ke 6) Langit sap 1 iku bulan ke 7 (asbabiyah ke 7). banjur kocopengilon 1 iku
asbabiyah sing ke 8. Kocopengilon 2 iku asbabiyah sing ke 9. Kocopengilon 3 iku
asbabiyah sing ke 10 lan sak teruse.
lan srengengene iku
عَرَشْ banjur عَرَشْ iku sumbere songko Alloh mergo wis dida wuhke ono ing alQur an
ono ing surat طه ayat 5 ono ing surat اْلاَعْرَافْ ayat 53 ono ing surat يُوْنُسْ ayat 3 ono ing surat الرَّعْدُ ayat 2 ono ing surat الفُرْقَانْ ayat 59 ono ing surat الم السَجْدَةْ ayat 4
ono ing surat الحَدِيدْ ayat 4
rupane yoiku ثم
استوى على العرش
(artine) banjur Alloh ta’ala
iku manggon ono ing عَرَشْ . (iku artine ayat).
(maksude
ayat iku). kabeh kebutuhan ke butuhané mahluk iku sumbere songko bu mi lan bumi
iku sumbere songko langit sap 1. banjur
Langit sap 1 iku sumbere songko langit sap 2. Lan langit sap 2 iku sumbere songko langit
sap 3. Lan langit sap 3 iku sumbere songko langit sap 4. Lan langit sap 4 iku
sumbere songko langit sap 5. Lan langit sap 5 iku sumbe re songko langit sap 6.
Lan langit sap 6 iku sumbere songko langit sap 7 lan la ngit sap 7 iku sumbere songko عرش lan عرش iku sumbere songko Alloh.(ngono i ku artine
ayat ثم
استوى على العرش mau). iku dawuh alQur’an sahinggo iman terhadap iku
wajib ferdlu’ain (hukume). Lan tentu aran sesat endi endi wong sing imane ora sesuai
karo dawuh alQur’an iku.
lll
Kejobo
iku ono ing alam donyo iki Alloh wis nggawe شَرّْ lan sak cabang-cabange sing akehé iku ono 360 werno. Lan sum
bere 360 weno شر iku songko bumi sap 1. Lan
bumi sap 1 iku sumbere songko bumi sap 2. Lan bumi sap 2 iku sumbere songko
bumi sap 3. Lan bumi sap 3 iku sumbere songko bumi sap 4. Lan bumi sap 4 iku
sumbere songko bumi sap 5. Lan bumi sap 5 iku sumbere songko bumi sap 6. Lan
bumi sap 6 iku sumbere song ko bumi sap 7 lan bumi sap 7 iku sumbe re songko ثرى.
kerajaane
iblis yo manggone ning ثرى iku lan Wadyo bolone
iblis iku ono ing bumi sap 7 lan 6 lan 5 lan 4 lan 3 lan 2 ne kakake شَرّْ lan sak cabang cabange ono ing alam donyo lan Neroko iku
panggona ne ning ngisor bumi sap 7 lan sak nduwu re ثَرٰى . Sahinggo yo ثَرٰى iku
rupane sing dadi dasarane Neroko.
lll
bungah
ono ing donyo iku nek di banding ke bungah ono ing suwargo semono ugo susah ono
ing donyo iku nèk dibandingke susah ono ing neroko iku perbandingane persis
koyo lemahe sinar sing ono ing ko copengilon ke 6 dibandingke jembedèté sinar
sing jèjèr-jèr persis karo srenge nge. Lemahe sinar sing ning kocopengi lon ke
6 iku bungah utowo susah sing ning alam donyo jembedete sinar sing ning jejer
persis karo srengenge iku bu ngah utowo susah sing ning akherat. Semono ugo sak
liyane bungah lan susah iku kabeh koyo duwur mau perbandinga ne. ning kitab مُسْلِمْ ono siji hadis sing disa
nadke deneng imam مُسْلِمْ
menduwur-men
duwure
sanad iku songko sohabat
اَبُو ذَرْ الغِفَارِى رَضِيَيَ اللهُ عَنْهُ deweke nyritak ake yen Rosululloh SAW iku
dawuh sing maksude mengkene
Seandainya menungso-menungso kabeh songko wong-wong
awal lan wong-wong akhir kumpul dadi siji banjur podo ndo nga kabeh maring
Alloh ta’ala lan saben-saben wong sijine iku dipol-polke olehe nyuwun (sak
akehe lan sak muluk-muluke sing di suwun) banjur Alloh ndurusi sesu ai
penyuwune kabeh wae tanpo kecuali ngono iku setiap sak detik tumeko aba
dal-abadin olehe ndurusi panyuwun mau.
Seandainya ngono iku sing ning tangane Alloh (sing
ning عَرَشْ) isih
wutuh-tuh u rung kalong sak ithik-ithik-o isih koyo na liko durung ndurusi
persis. (ngono iku ar tine dawuhe
kanjeng nabi mau).
l
Mergo
ono sudo nek dilongi ono imbuh nek ditambahi iku kanggone mahluk sing ning
ngisor عَرَشْ sak
pengisor lan ngono iku ora berlaku blas kanggone عَرَشْ sa hinggo ono ing عرش iku di sudo yo ora ka long
ditambahi yo ora imbuh.
l
Alloh
iku mesti bakal mbukti-ake teme nan sesua koyo hadise sohabat اَبُو ذَرْ mau
nanging
maring endi-endi wong sing manggone iku ning permukaan bumi sing madep maring
srengenge (ora ngungkur ke) rupane wong wong sing ono ing su wargo yoiku sing
ono ing duwur langit sap 7.
da-erah
sing ngungkurke srengenge iku udu wilayahe srengenge nanging wilaya he bulan
lan 6 kocopengilon. mulo ora iso kesinaran sing jembedet koyo sing lang sung
songko srengenge iku mustahil.
l
Semono
ugo alam donyo iki udu wilayahe عَرَشْ nanging wilayahe asbabiyah Mulo songko iku yo mustahil iso koyo
hadise shohabat اَبُو ذَرْ iku ora
bakal iso sebab tempate iku sing ora sesuai.
l
Wong
wong sing ora ngungkurke عَرَشْ yo iku endi endi wong sing shoheh temenan
madepe maring Alloh rupane yoiku wong wong sing zuhude lan (يريد حرث الاخرة)he iku shoheh temenan wong
wong sing ngo no iku tamsile koyo permuka-an bumi sing madep maring srengenge
sahinggo wong wong sing ngono iku temtu biso langsung عَرَشْ ora hajat asbabiyah blas aliyas nganggo kekuatan كن فيكون iku tem tu biso.sebab wong
wong sing ngono iku ora ngungkurke Alloh koyo bumi wayah a wan terhadap
srengenge tamsile sahing go ora butuh bulan blas.
l
contone
wong wong sing biso langsung عَرَشْ aliyas sing
biso nganggo kekuatan كن فيكون koyo layake
ning suwargo pada hal wong iku isih urip
ono ing alam donyo diantara salah sijine wong wong sing ngo no iku حَسَنْ المُزْنِى Semarang.
Siji
wektu ono wong Bandung sertifikate sawah dirampas wong Londo (Belanda Ba tavia)
deweke muride حَسَنْ المُزْنِى Sema
rang mau. Banjur deweke ning Semarang sowan حَسَنْ
المُزْنِى ngandakke sertifikate Sing di rampas wong londo bar iku banjur حسن المزني tangane disawutke ning mburi gigire terus di selonongke
mengarep ta ngane wis nyekel kertas karo muni nge ne. Sertifikatmu opo bener
iki ? ternyata temenan yo kertas iku
rupane sertifikat sing dirampas wong Londo. terus di tam pani.
Kekuatan
عَرَشْ iku ora
ono bedane anta rane Mekah lan Semarang Mekah yo Se marang. Semarang yo Mekah
podo per sis. Mulo pasti diluar akal opo
maneh nri mane Semarang Bandung Batavia bah kan alam kubur yo alam donyo alam
do nyo yo alam kubur ngono iku biso bahkan iso luwih besar maneh ora masuk
akale yoiku alam donyo yo ning ngisor عَرَشْ ning ngisor عَرَشْ yo ning alam donyo ngo no iku biso.
ning
kitab تَفْرِيجُ الخَاطِرْ critane mengkene Salah siji kadame الشَّيْحُ عَبْدُ الْقَادِرْ الجِيْلاَنِى iku mati banjur ono ing njero
kubur kadam mau ditekani malaikat Mungkar lan Nakir terus ditakoni مَنْ رَبُّكَ (Sopo Pengeramu) jawabe ora kok Alloh ngono iku ora.na nging olehe nakoni
sampai ping 3 jawa be iku عَبْدُ
الْقَادِرْ الجِيْلاَنِى mergo songko bodo ne
kadam mau tentang agomo.
Basan
Mungkar Nakir arep nyikso maring kadam mauالشَّيْحُ عَبْدُ الْقَادِرْ teko banjur da wuh ngene Hai Mungkar Nakir
sampean arep takon (takono aku) tak jawabe. A khire Mungkar Nakir bali yoiku sowan ning ngersane Alloh banjur di
dawuhi Hai Mungkar Nakir ingsun (Alloh) ngapuro ma ring kadam mau krono demi
kawulaku عَبْدُ الْقَادِرْ
الجِيْلاَنِى.
Kabeh
kejadian duwur iku ono ing tengah tengahe الشَّيْحُ عَبْدُ الْقَادِرْ الجِيْلاَنِى lagi mulang cuman mulange iku
mandeg sedelok ban jur diteruske. Sahinggo الشيخ عبد القادر neka ni ning alam kubur mau
iku ning sak jerone mulange mandeg iku. padahal durung mingget rindi-rindi.
Nek
nekani alam kubur iku pengajiane di
tinggal
sik terus mlaku ning kubur iku je nengane isih ono asbabiyah urung lang sung عَرَشْ luwih luwih kok ning alam ku bur iku kudu mati sik. Nek
langsung عَرَشْ kabeh
iku ora perlu.
Siji
wektu ono wong nekani الشَّيْخ
اِسْمَاعِيْل الجَبَرُتِى ning tengah-tengahe
pengajiane. wong mau aweh kabar yen salah siji mu rid sing saiki ora teko iku
mati.
Banjur
الشَّيْخ اِسْمَاعِيْل
الجَبَرُتِى ndingkluk se delok banjur dawuh mengkene. Wis
tak goleki ning suwargo kok ora ono muridku iku (muridku mustahil ning neroko)
iki mesti kabar mu sing kliru.
Banjur
wong mau gage bali arep neliti kabar sing bener ternyata tekan omahe murid mau
ora sido mati padahal wong-wong wis podo nganggep mati nanging urip maneh. Kejadian sejenis ngono iku ugo pernah terjadi terhadap الشَّيْخ مُحَمَّد بَهَاءُ الدِّيْن النَّقْشَبَنْدِى lan ugo الشَّيْخ عَبْدُ الْقَادِر الجِيْلاَنِى .
(الشَّيْخ
تاجُ الدِّيْن اِبْرَاهِيم العُرْيَانْ) iku ngisor sa jadahe solat biso dadi sumbere
segala kebutuhan-kebutuhan ngomah. Setiap njero omah butuh opo-opo cukup ngro
goh ngisor sajadah iku temtu metu duwi te dinar sing mesti sampe ge kebutuhan
mau ora pernah mleset blas. Naliko de weke pinuju lungo ditiliki ngisore saja
dah ora ono kaikine lan ora iso metu du wite
nanging basan deweke bali iso me tu duwite koyo biyasane maneh.
الشيخ ابوبكرالدقدوسي iku mlaku sikil arep tindak haji ning Mekah didèrèkké (di tut ke)
muride yoiku عُثْمَانْ الحًطَّابْ . Ono ing sak dalan-dalane iku
عُثْمَانْ الحًطَّابْ diprin tah kon utang duwit tekan
kene utang si A tekan kene utang si B tekan kene utang si C lan sak
teruse. Basan mulihe haji ono ing sak
dalan-dalane iku عُثْمَانْ الحًطَّاب di cegat ditagih wong-wong sing
ngutangi Banjur
الشَّيْخ اَبُو بَكَرْ
الدَّقْدُوْسِي
dawuh maring عُثْمَانْ الحًطَّابْ mengkene Setiap ono wong nagih )kowe ngrakupo kricak watu( sahur ke (bakal dadi duwit dinar) nyoto teme nan
setiap عُثْمَانْ اَلحَطَّابْ ngrakup kricak dadi duwit dinar temenan terus disahurke na nging
basan deweke ngrakup kricak ora atas perintahe الشيخ ابوبكرالدقدوسي ora iso dadi duwit dinar isih wutuh kricak
watu.
(lan naliko ono
ing tahun 560 Hijriyah)
الشَّيْخ اَبُو عَمْرٍو بْنِ مَرْزُوقِ بْنِ حُمَيْدٍ بْنِ سَلاَمَةْ iku tindak-an kanti mlaku sikil
yoiku musafir didèrèkké (di tutke) muride
yoiku اَحْمَدْ بِنْ بَرَكَاتْ
ono
ing musafir iku terjadi sak jerone te lung dino iku ora nemo-ake panganan blas
sahinggo اَحْمَدْ بِنْ بَرَكَاتْ ambruk
ora iso neruske mlaku songko ngelihe sing pol-polan . Banjur الشَّيْخ اَبُو عَمْرٍو mau nyakup wedi.
ning
tangane الشَّيْح أَبُوْ عَمْرٍو wedi iku
malih dadi masakan songko tepung lan gulo sing lezat terus diwehke اَحْمَدْ بِنْ بَرَكَاتْ banjur dipangan nganti wareg.
Terus
tangane الشَّيْخ اَبُو عَمْرٍو
dicubleske ning bumi malih sing dicubles iso man cur-mancur ngetokke inuman
sing lezat banjur اَحْمَدْ
بِنْ بَرَكَاتْ kon ngombe banjur neruske mlakune.
Wadon
solèh sing masyhur yoiku رَابِعَةْ العَدَوِيَّةْ songko
kuto Basroh mlaku sikil arep tindak haji ning Mekah Koncone sing je nenge شَيْبَانْ الرَّاعِى methuk-i رَابِعَةْ العَدَوِيَّةْ arep nyangoni arep nguwehi
duwit banjur ta ngane شَيْبَانْ
الرَّاعِى dirogohke saku klam bine biso ngetokke duwit dinar.
رابعة العدوية mangsuli mengkene Hai شَيْبَانْ kowe mameri aku saku klambi kosong di rogoh iso ngetokke duwit
dinar aku ora perlu dinarmu aku wae nek gelem (sawa ngen iki) yoiku tangane رَابِعَةْ disawut ke awang awang nggegem terus digarke wis nyekel duwit
dinar di uduh ke شَيْبَانْ
الرَّاعِى
l
ono
ing kitab اِحْيَاءْ imam Ghozali nyrita ake الشَّيْخ اِبْرَاهِيْم الْخَوَّاصْ naliko mlaku nglono ning
tengah alas di dèrèkke deneng siji wong sing kelase iku 3 tengen sedangkan الشَّيْخ اِبْرَاهِيْم الْخَوَّاصْ kelase 5 tengen. Sak wise
telung dino ora mangan wetenge ngeleh pas wetenge ngeleh iku
meneri mlakune ono ing alas sing gersang anane iku cuman wit-witan ri sing wis
do garing mergo iku meneri lagi ketigo dowo. Ber hubung wetenge ngeleh االشَّيْخ اِِبْرَاهِيْم الْخَوَّاصْ di barengi wong sing kelase 3
tengen mau marani salah sijine wit ri garing
sing gedi.
(Setiap ri
iku dipetik) yo ning tangane
الشَّيْخ اِبْرَاهِيْم الْخَوَّاصْ ri mau berubah dadi woh kurmo
anyar sing mateng wit. Na nging ri iku nek dipetik wong sing kelase 3 tengen
mau isih wutuh ri ora malih kurmo.
Kudune sing metik iku الشَّيْخ اِِبْرَاهِيْم الْخَوَّاصْ terus ditampakake wong iku ban
jur dipangan. Sak wise ilang ngelihe ban jur wong loro neruske mlakune. (Miturut
critane نَصْرُ بْنُ رِضْوَانْ)
deweke
cerito mengkene Aku nderekke
(ngetutke)
lungane الشَّيْخ اِبْنُ صَخَرْ
اّلاَّلِشِى lu ngo musafir mlaku
sikil (nglono) Akhire mlakune iku ono tengah tengahe alas sing
tanduran-tandurane iku rupo wit jam bu wit rambu tan wit manggis wit duren.
Pas
ning alas iku الشَّيْخ اِبْنُ صَخَرْ
اّلاَّلِشِى da wuh ngene Aku kepingin mangan delimo. Durung kasi rampung
ucapan iku Sak naliko ngetokke woh delimo kabeh sak a
nane tanduran-tanduran alas mboh wit jambu mboh wit manggis mboh wit ram butan
mboh wit duren delasan lamtoro gringging podo ngetokke woh delimo kabeh Banjur
aku sing
mundutke woh delimo tak aturake الشَّيْخ اِبْنُ صَخَرْ الاَّلِشِى banjur di dahar lan neruske
mlakune padahal ning alas iku wit delimo ora ono sak iji-iji-o. Ono ing kitab حِلْيَةْ imam اَبُوْ
نُعَيْمٍ nyrita-ake اِبْرَاهِيْم بِنْ اَدْهَمْ iku yen kepingin delimo yo metik woh delimo
songko wit anggur kepingin anggur yo metik woh anggur songko wit jambu kepingin
jambu yo metik woh jambu songko wit delimo lan sak panunggalane.
Sebabe
nek woh delimo kudu songko wit delimo anggur kudu songko wit anggur sego kudu
songko beras ngono iku ber arti isih ono asbabiyah. Kanggone kekua tan كن فيكون utowo langsung عَرَشْ kabeh ngono iku wis ora berlaku blas.
l
الشَّيْخ اَبُوْ بَكَرْ الهَمْدَنِيiku
cerito mengkene Satu
saat
pinuju ono ing tengahe alas Hijaz aku ngalami ngelih pirang-pirang dino tak
empet. Basan ngono nafsuku kepi ngin mangan roti karo jangan sayur sing anget nafsuku
durung kasi rampung
olehe ngarang mangan roti karo
jangan sayur anget ujug-ujug songko mburi ono be ngok-bengok wong towo towo
munine Roti-roti karo jangan sayur anget.
Sak
wise wong iku cepak ning ngarepku
wadahe
dibukak banjur muni ngene Sam pean mangano iki tak gawakke roti karo jangan
sayur anget Banjur aku nakoni mengkene.
Sampean
iku kok iso ngerti selerane naf suku sampean iku sopo ? wong iku ngi lang karo
njawab Aku diutus Alloh ta’ala aku iki nabi Khodlir banjur aku mangan roti karo
jangan sayur anget sesuai sele rane nafsuku.
Kabeh
conto conto duwur iku membukti
kan
sing madepe Alloh shoheh temenan ora hajat asbabiyah blas iso langsung عرش koyo wong sing wis ning suwargo.
Ternyata ning hadis kanjeng nabi dawuh (إن من أمتي من يدخل الجنة قبل موته) artine.
Seba gian umatku iku ono sing mlebu suwargo sak durunge matine. (iku artine hadis).
l
ngono
iku kanggo conto (tanpo asbabiyah
blas)
ning donyo (Alloh ngono iku biso)
kok
opo maneh besuk ning suwargo.
artine
kudu nganggo asbabiyah iku mer go salahe wonge kok ngungkurke Alloh koyo
ngungkurne permuka-an bumi wa yah bengi ngungkurke srengene (iku sala he).
buktine
sing ora ngungkurke Alloh iku se leran howo nafsune didurusi tanpo ngang go
asbabiyah asbabiyahan sama sekali ko yo conto conto duwur mau lan liyane isih
pirang pirang. Ngisor iki diantara con
tone
maneh.
الشيخ سهل بن عبدالله التستري cerito
mengkene zaman aku isih nom pernah sepisan aku mangkat jum’atan ning masjid iku
telat. Sahinggo aku tekan masjid iku
masjide wis kebek lan khotbahe meh rampung. Aku wudlu terus mlebu masjid lan
ngesuk mengarep aku kepingin koyo biasane yoiku ono ing sof awal. Akhire aku
ber hasil lungguh ono ing sof awal.
Nanging
begitu aku lungguh ning sof awal
iku
wetengku mules arep ngising meni lan khotbahe rampung wis arep mantrap ko mat.
Ujug-ujug
wong sing ning sisihku ngerti jenengku ngerti kondisiku banjur serba ne digelar
ditutupke aku karo muni Hai سَهْلُ wetengmu
mules cepet nek arep ngi sing arep adus arep wudlu wektune men nyan dak.
Begitu
aku dikemuli serban ujug-ujug aku
ning
siji tempat ono ing sak njobone masjid yoiku ning siji bangunan sing ono
tempate ngising ono tempate adus ono tempate wudlu lengkap ono serbete lan banyune
gampang penak Banjur aku ngising adus wudlu sak rampunge. Bar rampung aku krungu swarane wong mau muni wis rampung po urung?. Aku
jawab wis.
bar aku jawab wis. serbane wong mau
diangkat ujug-ujug aku wis ning sof
awal
maneh lan iso pas komat rampung
terus
aku jama’ah solat jum’at.
Bar
rampung solat tak goleki wong mau
ora
ono blas Sahinggo awit mantrap ko mat tekan komat rampung iku wektune iso
sampai ge ngising ge wudlu ge ados ge serbetan lan (nrimane ditutupi ser ban
maune tempate ning njero masjid iso berubah ning siji (tempat bangunan) sing
adoh songko masjid. iku kenyataan sing ora masuk akal. Nanging ono maneh sing
ora masuk akale ngungkuli iku Yoiku sing dicrita-ake الشِّيْخ ذِى
النُّوْن المِصْرِى .
Deweke
pinuju mlaku-mlaku karo konco ne. pinggire dalan sing ge mlaku-mlaku i ku ono sendang tempat
adus. Pas ning kono ذِى النُّوْن
المِصْرِى
kepingin (adus ono ing sendang iku).
Berhubung arep adus gawan-gawane ذِى النُّوْن المِصْرِى di titipke kancane mau
kon nggawakke sedelok ku rang luwih 3 menit deweke
arep adus a rep
ngilangi sumuk. sak jerone mlaku a rep njegur ning sendang iku nafsune
ذي
النون المصري
kepingin kawin maneh (wa yuh) lan duwe anak loro. Banjur ذِى النُّوْن المِصْرِى awake ambyur nyilem ning banyu sendang kono iku bar nyilem sing
terjadi seolah-olah deweke iku teko ning siji ku tho (kota).
Ning
kota iku ngepasi ono mantu gedèn nanging sak durunge diakitke iku calon
ngantene lanang keterjang lara sahinggo mati.
Berhubung
pas ono wong teko rupane yoi kuذِى النُّوْن المِصْرِى banjur kabeh wong po do sepakat ذِى النُّوْن المِصْرِى iku kon njuguli calon
penganten lanang sing mati mau. Banjur mantune mau ora sido gagal se bab ono
(jegule ngantene lanang) yoiku ذِى النُّوْن المِصْرِى terus diakitke.
Bar
diakitke banjur ذي
النون المصري iku mu
kim
ono ing kono bertahun-tahun nganti tekan duwe anak loro. Sak wise duwe a nak
loro ono ing siji wektu deweke iku ados banjur nyilem ono ing banyu blum bang.
njumbule soko banyu blumbang i ku jebul
njumbul songko banyu sendang sing naliko
ados pertama. Mentas songko sendang koncone isih ngenteni yoiku kon co sing
nggawakke gawan-gawane de weke bahkan koncone iku munine adus mu iku kok
sediluk temen durung ono 3 menit kok wis mentas ? Banjur ذِى النُّوْن المِصْرِى lan kancane mau neruske mlaku ne.
Waktu
gawe ningkahan lan bertahun-ta hun ngumpuli bojo tumekane duwe anak loro kok
biso wektune iku cuman 3 menit iso cukup. Mergo langsung عَرَشْ utowo ke kuatan كن فيكون iku bener bener ora ma suk akal
sing 100% (akal ora bakal nyan dak nyandak-o sangat sangat jauh meni).
ora
cuman ذِى النُّوْن المِصْرِى tok koyo
ngono iku. liyane isih pirang-pirang Seolah-olah nafsune iku ora keno duwe
kepingin nek duwe kepingin yo opo sing dikepingini iku langsung wujud (sahinggo
kondisi ning donyo iku iso koyo kondisi ning su wargo) kabeh wong wong 5 tengen
biso ngono iku.
Kelanjutane
crito Sakwise ذِى النُّوْن المِصْرِى bali
mulih songko musafire ono ing tahun mburine bojo wadon wayuhan mau teko ning
omahe ذى النون المصر. Banjur ذِى النُّوْن المِصْرِى bareng karo bojo wayuhan mau
tilik ning tempate wayuhane mau (ning Negarane). Ternyata negarane wayuhane
ning donyo kene iki ono wujude temenan sahingo udu hayalan nanging nyoto wu
jud.
Semono
ugo الشَّيْخ سَهْلُ بْنُ عَبْدِ الله التُّسْتَرِى ono ing seje tahun yoiku ono
ing musafir ta hun sing sak mburine iku nemo-ake ba ngunan ono ing negoro adoh
sing persis-sis karo sing gawe ngising adus wudlu zaman jum’atan telat Sahinggo tempat tempate mau ning donyo iki
ono kenyata ane temenan ora sekedar hayalan sena jan nggone ning negoro adoh.
intine sing masuk akal iku cuman sing nggunakake asbabiyah thok nek sing
langsung عَرَشْ iku
kabeh ora masuk akal.
lll
Contone
maneh umpomo si A numpak ja
ran.
Wektune numpak jaran jam 10 esuk tekan jam 11 esuk dino minggu tanggal 15 Suro tahun 1450 hijriyah. numpake ja rane
si A iku cuman biso disawang wektu iku jam iku sasi iku tahun iku tok. Nek liyane wektu iku jam iku sasi iku tahun
iku mustahil biso di sawang numpake ja rane si A mau. ning daerah asbabiyah
koyo ngono iku sahinggo biso masuk akal.
Nanging
yen ono ing عَرَشْ jauh ora
koyo
ngono
iku. yen ono ing عرش yo dino sabtu tanggal 14 jam 8 iku numpak jarane si A biso
disawang persis koyo ning dino Minggu tanggal 15 jam 10. Bahkan ono ing jam 5 po jam 4 po jam 3 po jam
2 sasi Legeno po Syawal po sasi Poso tahun 1000 po tahun 500 po tahun 1 iku num
pak jarane si A biso ketok sak moto per sis koyo naliko jam 10 tanggal 15 Suro
ta hun1450. bahkan sak durunge si A lahir songko njero wetenge mbokne kurang
1000 tahun po kurang 2000 tahun (lahire) numpak jarane ugo biso disawang ketok
moto koyo naliko jam 10 dino Minggu ta hun 1450 tanggal 15 Suro (Carane koyo
ngono iku ono ing عَرَشْ).semono ugo sing sak bare tanggal 15 suro tahun 1450 iku numpak
jarane si A ugo ketok moto koyo tanggal 15 suro tahun 1450.(Alhasil) ono bedane
antarane saiki lan sak durunge lan sak bare iku cuman khusus ono ing da erah
asbabiyah. Ngono iku ora berlaku sama sekali ono ono ing عَرَشْ mboh saiki mboh sak
durunge mboh sak bare iku po do persis ora ono bedane blas.
ono
bedane antarane lahir lan batin lan o
no
bedane antarane adoh lan cepak lan o
no
bedane antarane putih lan ireng lan o no bedane antarane sedelok lan suwi ngono
iku khusus ono ing daerah asbabi yah thok. Yen ono ing عَرَشْ ora ono beda
ne
sama sekali antarane kabeh iku. mulo
iso
nyandak songko endi mikir عَرَشْ ?.kok opo maneh mikir Alloh. kabeh komplit conto conto duwur
mau songko awal te kan akhir iku durung ono sak tetes song ko banyu segoro nek
dibanding sing ora biso diconto-ake mergo songko kandase akal. iku toh عَرَشْ ?.kok opo maneh Alloh.
lll
ayat
kursi وَسِعَ كُرْسِيُّهُ sing dimaksud كُرْسِيُّهُ iku
aliyas عَرَشْ mau
mergo maknane عَرْشٌ sing asline iku lungguhane Rojo Sing A gung yoiku
kursi sing disembah-sembah sebab dadi lungguhane Sang Rojo iku boso Arabe عَرْشٌ utowo كُرْسِيُّهُ mau.
Mulo ayat وَسِعَ كُرْسِيُّهُ
السَّمٰوَاتِ وَاْلاَرْض iku artine عَرَشْ sye Alloh iku turah-turah ge kebutu han wong-wong langit bumi
sak isi-isine artine ora iso kalong blas yoiku koyo ha dise sohabat اَبُو ذَرْ ngarep. hadise soha bat اَبُو ذَرْ iku kanjeng nabi nafsiri ayat Kursi mau. hadise iku soheh mergo
ning kitab مسلم tur
nafsiri ayat Quran mulo ngeyaki ni iku hukume fardlu‘ain lan nek yakine i ku
lain ora koyo iku temtu wong mau se sat imane (wisan).
lll
Al-Quran
nDawuhke tentang sifate Alloh i ku رَبُّ العَرْشِ الْعَظِيْمِِ (artine) Alloh iku penge rané عرش sing bener bener agung). Ono ing ayat liyo yoiku ذُو الْعَرْشِ الْمَجِيْد (Alloh iku kagungan
(nduweni) عرش sing bener be ner agung). alam donyo sak isi-isine ka beh komplit iku gurem
nek dibandingke besare langit sap 1. lan langit sap 1 iku gurem nek dibandingke
besare langit sap 2. Langit sap 2 iku gurem nek dibanding ke besare langit sap
3 lan koyo mengko no sak teruse. Sahinggo akhire (nek di bandingke عرش) alam donyo lan langit 1 2 3 4
5 6 7 iku gurem sing ora ono artine sama sekali.
lll
Kabeh
songko awal tekan akhir mau iku tentang ke-agunge عرش sing kudu di nger teni bahkan ferdlu‘ain hukume nger teni iku
sebab opo ?
sebab
yen ora ngerteni ke-agunge عرش yo ora
ngerti ke-agunge Alloh yen ora ngerti agunge Alloh malih pengangge pa ne wong
iku tentu donyo lan rizki iku sing agung sahinggo malih musyrik. Hadis ke lanjutane
iki tentang ke-agungane malai
kat
malaikat.
(piye
ke-agungane neroko piye ke-agu ngane suwargo piye ke-agungane malai kat piye
ke-agu ngane عرش) yen faham iku yo faham
ke-agungane Alloh.
yen
ora faham iku yo ora faham ke-agu ngane Alloh. wong wong awam sak wise ora
faham piye ke-agungane Alloh dam pake yoiku urusan donyo lan rizki amat besar
lan amat penting. gandengane bar ngono iku tentu urusan akherat lan uru san
taQwa iku nomer 27. Sing sak walike yoiku wong wong sholeh iku urusan do nyo
lan rizki bener bener amat kecil lan nomer 27 sebab wis mahami ke-agunga ne
Alloh. Mulo hukume ferdlu’ain maha mi kabeh duwur songko awal tekan akhir
lll
ابن ابي شيبة حدثنا محمد بن عمران بن ابي ليلى
حدثنا ابي ابن ابي ليلى عن الحكم عن مقسم عن ابن عباس بينما جبريل مع رسول الله
صلى الله عليه وسلم يناجيه اذ انشق افق السماء فدخل جبريل من ذالك خوف فاذا ملك قد
تمثل بين يدي النبي فقال يا محمد ان الله يأمرك ان تختار عبدا نبيا او ملكا نبيا
فاشار الي جبريل بيده ان تواضع فقلت عبدا نبيا فارتفع ذالك الملك الى السماء فقلت
يا جبريل اردت ان اسألك عن هذا فرأيت من حالك ما شغلني عن المسئلة فمن هذا يا
جبريل قال هذا اسرافيل خلقه الله يوم خلقه صافا قدميه لايرفع طرفه بينه وبين الرب
سبعون نورا يكاد يدنو منه الا احترق بين يديه لوح فاذا اراد الله في شيئ في السماء
او في الارض ارتفع ذالك اللوح فضرب جبينه فنظر فيه فان كان من عملي امرني به وان
كان من عمل ميكائيل أمره به وان كان من عمل ملك الموت امره به قلت يا جبريل وعلي
اي شيئ انت قال علي الريح والجنود وعلي اي شيئ ميكائيل قال علي النبات والقطرقلت
وعلي اي شيئ ملك الموت قال علي قبض الانفس وما ظننت هبط الا لقيام الساعة وما الذى
رأيت مني الا خوفا من قيام الساعة
ابن ابي شيبة aku dicritani محمد بن
عمران de
weke aku dicritani bapakku عمران بن ابي
ليلى
deweke songko الحكم deweke songko مقسم
deweke songko shohabat ابن عباس dewek
e
crito mengkene.
Satu
saat kanjeng nabi lagi omong bisik bisik karo malaikat Jibril basan ngono ono
ke-ajaiban yoiku langit iku iso mbukak byak (sebab kejadian iku) malaikat
jibril i so wedi sing amat pol polan meni ujug u jug
(sak naliko iku) ono malaikat sing wis ngadeg ning ngarepane kanjeng nabi da wuh
mengkene hai nabi Muhammad ! Alloh printah sampean (liwat aku) sampe an
opo milih dadi seorang abdi sing dadi
nabi
opo milih seorang rojo sing dadi nabi
Jibril
ngode aku kon tawadluk banjur aku jawab milih seorang abdi sing dadi nabi.
banjur malaikat mau ilang sak naliko wis munggah ning langit.banjur kanjeng
nabi dawuh maring jibril Aku arep takon sam pe-an naliko mau tapi aku weruh kondisi ne
sampean iku wedi sing amat pol sa hinggo ora tak sidakke saiki aku takon sopo malaikat sing teko mau ?.
jibril
mangsuli yoiku sing
aran malaikat is rofil
sing selawase iku selalu ngadeg ndingkluk ono ing ngersane Alloh awit diwujudke
ora pernah ndangak sepisan pisan-o.
antarane
Alloh lan isrofil iku ono pitung puluh hijab songko nor lamon isrofil iku ke cedak-en
karo nor sing pertama lang sung kobong lan لوح محفوظ iku ono ing ngarepane isrofil setiap Alloh ngersakke suatu
kejadian ono ing langit utowo ono
ing
bumi yo لوح محفوظ iku sing aweh
ngerti
maring
isrofil.
yen
kejadian mau iku gawe-anku yo pas rahke aku yen kejadian mau iku gawe-a ne
malaikat mikail yo pasrahke malaikat mikail yen kejadian mau iku gawe-ane
ma laikat maut yo pasrahke malaikat maut.
banjur Aku (kanjeng nabi) takon maring jibril gawe-anmu
opo jawabe jibril gawe anku ngerèh angin lan sebagai polisine Alloh banjur gawe-ane
malaikat mikail o po jawabe jibril ngatur thethukulan the thukulan lan udan
gawe-ane malaikat ma ut opo ?.jawabe jibril njabut nyowo.
Aku
(jibril) iku ora nyongko isrofil medun kecuali ditugas ngleksanaake dino (kia mat
saiki) mulo sampean weruh aku we dine amat pol polan sebab aku menduga ono isrofil
medun dino kiamat arep dilak
sana-ake
saiki. (iku artine hadis mau).
l
Sahinggo
antarane isrofil lan عرش iku ke
letan pitung puluh hijab songko nor yen عرش lan Alloh ora keletan opo opo blas. lan saben sijine nor mau
gedine podo la ngit bumi. Lan malaikat jibril mikail izroil iku bawahane malaikat
isrofil lan isrofil iku bawahane لوح محفوظ lan لوح محفوظ iku bawa hane عرش lan عرش iku sing langsung
Alloh
(sesuai dawuh hadis).
lll
Crito
ono ing salah sijine hadis iku meng kene. pernah malaikat mikail iku njaluk
izin Alloh ta’ala kepingin iso mabur tekan عرش Alloh
ngizini lan maringi kekuatane mikail dilipatke 70 000 tikelan lan cepete mabur
ditikelke 70 000ne clirap banjur mi kail mabur nggunaake segala kekuatane ora
liren blas mabure zaman 70 èwu ta hun. Sahinggo malaikat mikail ngiro عرش sye wis cedak banjur deweke
matur ma ring Alloh mengkene Gusti ! عرش sye no po sampun cedak ? Alloh mangsuli hai mikail maburmu iku
nggek oleh sak pro pitung puluh ewu bisane tekan عرش (nggek oleh
1/70 000) banjul mikail sujud moco سبحان ربي الاعلى (ngakoni kandase lan apese).
Ngono iku crito ono ing hadis.
Mahluk
mahluk sing ono ing ngisor عرش kabeh
komplit iku sing wujude paling gedi lan wibowone paling besar ono loro yoiku malaikat
isrofil lan pati utowo maut mergo maut utowo pati iku ono wujude
(duweni wujud).
ono
ing hadis critane mengkene. sak wise
kabeh
malaikat malaikat iku di wujudke deneng Alloh ta’ala bar iku Alloh ta’ala mujudke
siji mahluk sing gedine luar bi asa ngungkuli malaikat malaikat lan agu nge lan
sangare lan wibawane ugo luar biasa rupane yoiku maut utowo pati. (sak wise
diwujudke) maut uto wo pati mau di kurung sèwu èwu aling aling (kurungan) amrih
malaikat malaikat men ora do we ruh (di simpen diraha sia-ake) lan ditaleni
(dibondo) nganggo pitung puluh ewu da dung (tali).
Let
mboh pirang ewu tahun akhire Alloh manggil malaikat izroil arep di pasrahi pati
utowo maut mau. Krungu
jeneng pati utowo maut izroil durung ngerti blas bla san
banjur matur mengkene. Gusti !. ma ut niku nopo ?. Banjur kabeh malaikat ma laikat
diprintah supoyo podo kumpul arep diuduhi maut.
sak
wise kumpul kabeh komplit Alloh ta ’ala ndawuhi maring maut mau meng kene. Hai
maut kowe metu-o songko ku runganmu lan songko bondonanmu ma bur-o menjobo
malaikat malaikat men ngenali maring kowe.
sak
anane suwiwi suwiwimu digelar-o lan
di
melèkno kabeh sak anane mripat mri patmu komplit banjur mabur metu maut mau.
wektu iku (baru malaikat malaikat weruh sing jenenge maut)
nanging
begitu malaikat malaikat weruh maut sak naliko podo semaput lan ping sang sewu
tahun ora sadar krono dam pak agunge lan sangare lan wibowone maut sing sangat
sangat besar lan dah syat.
Sak
wise malaikat malaikat mau sadar songko pingsane matur mengkene ma ring Alloh
ta’ala Gusti!. nopo wonten mahluk sing agunge ngungkuli maut wau ?. Alloh
ta’ala mangsuli mengkene Aku Alloh iku sing nggawe maut yo Aku Alloh iki sing
agunge ngungkuli maut. lan ka beh mahluk mahluk bakal nyicipi maut mau.
banjur
Alloh dawuh mengkene hai mala ikat izroil maut mau cekel (tangkap) da dèkno
pakaianmu. izroil matur mengkene Duh Gusti ! kados pundi carane nyekel. Krono kulo niki langkung alit katimbang maut kok
dipasrahi nyekel maut sing se manten agunge ?
banjur
Alloh maringi kekuatan izroil sing istimewa sahinggo maut mau biso di ce kel
ning tangane izroil mulo malih izroil di arani malaikat maut awit sejak iku.
lll
kiro
kiro tamsile maut iku dhawangan ban jur wonge sing mlebu ning njerone dhawa ngan
iku izroil. Banjur malaikat malaikat weruh maut iku gambare koyo déné bo cah
bayi bayi weruh dhawangan banjur bocah bayi bayi mau do nangis mbengèr mbengèr
songko megilane karo dhawa ngan nganti akhire bayi bayi mau do ping san songko
ora kuwate wedi dhawangan mau. iku toh malaikat malaikat weruh maut iku koyo
duwur iku gambare kok opo maneh menungso menungso iku naliko weruh izroil teko
nggowo maut wis pasti jauh sak duwure iku.
ning kitab جامع الصغير dawuhe kanjeng nabi لمعاينة ملك
الموت اشد من الف ضربة بالسيف
(artine).
Tentu meruhi sak moto maring
malaikat izroil sing
nggowo maut iku lu wih
sengsoro katimbang dipukul pedang ping sewu. (iku artine hadis iku).
l
(Sing
dimaksud hadis mau) ora kok nyici pane maut iku ora. nanging weruhe
thok weruh malaikat izroil nggowo maut we ruh sing
sak moto ngono iku ngungkuli di pukul
pedang ping 1000 sengsorone. wis pasti nyicipane
maut iku temtu jauh sak duwure iku sengsorone. (ngono iku arti ne hadis
mau).
(èwo
déné ngono iku ono ing hadis sing a rep kesebut ning buri kanjeng nabi Da wuh
besuk ono ing dino kiamat iku bakal ono 90 sandungan. lan saben siji songko 90
sandungan iku abote utowo sengsoro
ne ngungkuli maut lipat 70 000ne.(iku sa ben sijine).
Maut
wae wis koyo duwur mau njur koyo opo wae sengsorone 90 sandungan mau ? nek
saben sijine lipat 70 000ne maut.
Wis pasti 90 sandungan
iku sebagai wite lan cabange lan godonge lan wohe. Wijine yoiku تمنن تستكثر lan يأمن مكرالله lan lakon kufur
lakon musyrik riyo ujub sing dilakoni wonge naliko ning donyane (iku sebagai
wijine).
l
Malaikat
isrofil agunge lan sangare lan wibowone podo persis karo sangare lan wibowone
lan agunge maut mau tapi ning ngersane Alloh ta’ala isrofil iku nglempu ruk
koyo gombal amoh mergo songko wi bowone Alloh ta’ala sahinggo ning nger sane
Alloh isrofil iku slalu ngadeg nding kluk slawase ora pernah noleh blas Ora
pernah ndangak blas lan kimpes malih cilik-e podo manuk.
seandainya
isrofil iku medun ning alam donyo nganggo wujud sing asline isrofil temtu alam
donyo iki goncang mobat mabit putar putar koyo prau ning tengah segoro waktu
ombak besar lan angin ken cang puting beliung lan tentu malih gu nung gunung
sak ambane jagat iku podo mencelat kawur koyo kawure kapuk mer go songko
wibowone isrofil.
mulo
ning hadis ngarep begitu weruh (is rofil medun) malaikat jibril kimpes iku toh
isrofil ora nganggo wujud sing asline na nging nyrupo koyo rupane menungso.
telu
telune yoiku jibril mikail izroil iku dadi bawahane isrofil kabeh lan malaikat
telu mau iku ono ing srengenge pa lungguha ne sahinggo haqiqine srengenge iku
sina re songko malaikat telu lan sing dadi ta ngane Alloh ono ing alam donyo yo
malai kat telu iku rupane.
lll
malaikat
Mikail iku diwujudke Alloh ta‘ala sak wise Alloh mujodke isrofil let limang
atus tahun. bentuke malaikai mikail iku awit songko sirahe tekan delamaan
sikile rupo pirang pirang suwiwi songko jamrut ijo lan pirang pirang rambut
sing songko minyak zakfaron akehe suwiwi lan rambut mau ora keno detung lan
saben rambut sijine iku duweni sewu ewu rahi saben ra hi siji duweni sewu ewu
mripat lan duweni sewu ewu cangkem la saben cangkem siji duweni sewu ewu ilat
lan saben ilat siji biso ngomong nganggo sewu ewu baha sa
sekabehane
mripat mripate mikail iku se tiap saate nangisi wong wong mukmin sing duweni
doso songko welase lan pri hatine nganti setiap saate saben mripat siji iku
neteske luh pitung puluh ewu te tesan lan saben sak tetes luh dadi ma laikat
siji sing rupane jebles persis karo malaikat mikail dadi bawahane mikail.
lll
malaikat
isrofil iku yo semono ugo saben ambekan (bernafas) sepisan dadi sewu e wu
malaikat sing rupane koyo malaikat isrofil lan dadi bawahane isrofil. Malaikat
jibril diwujudke sak wise malaikat mikail let 500 tahun. Semono ugo izroil
diwujud
ke
bar jibril ugo let 500 tahun.
lll
Malaikat
jibril iku duweni 600 suwiwi di antara 600 suwiwi iku ono suwiwi loro sing istimewa
sing siji iku ijo lan sing siji iku ireng. sing ijo iku pranti gawe alat
nguduhi suwargo lan sing ireng iku pranti gawe alat nguduhi neroko yoiku ono
ing menjelang matine saben saben wong.
artine
endi endi wong sing najak arep di jabut nyawane iku pertama sak rombo ngan
malaikat malaikat (sing dadi bawa hane izroil) iku ngarahi nyowo awit song ko
jempol sikil disebraki nyowone. nek nyebrak-ane nyowo iku wis tekan deng kul
liren. bar liren mulai maneh disebrak sebraki nyowone awit songko dengkul. Nek
nye brak-ane nyowo iku wis tekan weteng liren maneh. bar liren mulai ma neh
disebrak sebraki nyowone awit song ko weteng. nek wis tekan dodo liren ma neh. bar
liren mulai maneh disebrak se braki nyowone awit songko dodo nek wis tekan
tenggok liren maneh iku liren sing ter akhir yoiku sing keempat.
iku
sa-ate malaikat jibril nggelar suwiwi loro sing istimewa mau. yen sing najak
iku wong 1 kiwo 2 kiwo 3 kiwo 4 kiwo 5 kiwo yo jibril nggelar suwiwi sing ireng
sahinggo wonge sing najak wektu iku iso
weruh
nerakane deweke.
nek
sing najak iku wong 5 tengen 4 te ngen 3 tengen yo jibril nggelar suwiwi sing
ijo sahinggo wonge sing najak wektu iku iso weroh suwargane deweke.
nanging
yen sing najak iku wong wong 2 tengen utowo wong wong
1 tengen yo sa
at
iku diweruhi dosa dosane.
nek
nyowone iku wis tekan tenggok baru izroil dewe sing tumandang nyebrak. lan
(nyebrak nyebraki nyowo) awit songko jempol sikil tekan sak rampunge iku ora
keno ora kudu nggunaake maut mau iku sebagai gamane utowo alate tanpo iku ora
bakal iso sama sekali.
حدثنا احمد بن عبدالله بن عبدالمؤمن ثنا أبو بكر ثنا عبدالله بن علي ابن
الجارود ثنا اسحاق بن منصور ثنا احمد بن ابي الطيب ابو سليمان ثنا اسماعيل بن عياش
عن ابي معاذ عتبة بن حميد عن مكحول عن واثلة بن الاسقع قال قال رسول الله صلى الله
عليه و سلم والذي نفسي بيده لمعاينة ملك الموت أشد من ألف ضربة بالسيف والذي نفسي
بيده لا تخرج نفس عبد من الدنيا حتى يألم كل عرق منه على حياله
imam
ابو نعيم penyusune حلية الاولياء aku dicritani احمد بن
عبدالله بن عبدالمؤمن deweke aku dicritani ابوبكر
deweke aku dicritani عبدالله بن
على بن بن الجارود
deweke aku di critani اسحاق بن
منصور
deweke aku dicritani احمد بن
الطيب ابوسليمان deweke aku dicritani اسماعيل بن عياش dewek e
songko ابي معاذ عتبة بن حميد deweke songko مكحول
deweke songko shohabat واثلة بن
ألآسقع deweke nyri ta-ake yen Rosululloh S AW iku dawuh mengkene.
Aku sumpah demi Gusti Alloh pengeran sing nguwasai
aku nabi MUHAMMAD sengsorone wong weruh sak moto ma ring malaikat izroil sing
nggowo maut iku ngungkuli dipukul pedang ping Sewu lan aku sumpah demi Gusti
Alloh pengeran sing nguwasai aku nabi MUHAMMAD wong nyowone metu iku temtu sak
wise setiap siji siji (sèl sèlé awak sak kujur) iku nyicipi maut kabeh komplit. (iku artine ha
dis mau).
l
yoiku
naliko disebrak sebraki sing wis ke sebut ning duwur iku siji siji sèl songko
kabeh sèl sèlé awak sak kujur iku nyicipi maut kabeh komplit sing sengsorone
lan ngaru-orone ngungkuli dipukul pedang ping sewu. ono ing hadis mau kanjeng
na bi sampi sumpah seandainya ora sumpah wae kanjeng nabi iku ora mungkin bo hong
kok opo maneh sampi sumpah. Sa hinggo temtu HAQ temtu nyoto wong sing najak
arep mati iku temtu sesuai koyo dawuh hadis mau (ora perlu ragu) mergo
kanjeng
nabi wis sumpah.
l
(ning جَامِعُ الصَّغِير kanjeng nabi Dawuh)
لَمْ يلْقَ اِبْنُ اَدَمَ شَيْئً قَطُّ مُنْذُ خَلَقَهُ الله اَشَدَّ
عَلَيْهِ مِنَ الْمَوْتِ ثُمَّ اِنَّ الْمَوْتَ َلاَهْوَنُ مِمَّا بَعْدَهُ (حم عن
انس)
(artine).
imam أحمد بن حنبل nyanadke
hadis iki menduwur menduwure sanad songko shohabat أنس
بن مالك رضي الله عنه deweke nyrita-ake yen Rosululloh SAW iku dawuh mengkene
kabeh menungso menungso anak putune nabi ADAM iku
awit diwujudke tumekane mati iku ora pernah sama sekali nyan dung sesuatu sing
rekosone iku ngung kuli mati (éwo déné ngono) mati iku sing
paling ringan nek dibandingke sing arep dialami sak wise mati. (iku artine hadis).
l
sesuai
crito ngarep yoiku sedangkan ma laikat malaikat wae naliko weruh maut sing sak moto iku
pingsan ora sadar 1000 tahun (iku
toh malaikat) kok opo maneh
menungso.
Tapi iku jauh luwih ringan nek
dibandingke
sing arep di alami bar mati ne. ngono iku hadis mau.
l
imam إبن أبى الدنيا nyanadke hadis iki song ko أبى ميسرة deweke iku sing nyritaake yen Rosululloh SAW iku dawuh
mengkene
اِنَّ فِى يَوْمِ الْقِيَامَةِ لَتِسْعِيْنَ هَوْلاً أَدْ نَاهَا هَوْلاً
يُضَاعِفُ عَلَى الْمَوْتِ سَبْعِيْنَ اَلْفِ ضِعْفٍ (رَوَاهُ اِبْنُ اَبِى الدُّنْيَا عَنْ اَبِى
مَيْسَرَةَ وَحَسَّنَهُ الْعِرَاقِى )
(Artine).
Ono ing dino kiamat bakal ono
sandungan sing akehe iku ono sangang puluh sandunan
(rupo جزاء وفاقا) 90
sandu ngan iku sing paling ringan lipat
70 000 ne maut abote. (iku artine hadis).
l
Sedangkan
abote maut koyo ngarep iku wis diluar kekuatan nanging ono ing mah syar bakal
ono جزاء وفاقا جزاء وفاقا sing ake
he ono 90 (sangang puluh). Lan 90 iku
(sing
paling kecil lan sing paling ringan) lipat 70 000ne maut (sengsorone lan nga ru-o
rone).ngono iku artine hadis mau.
l
Hadis
duwur mau iku nggambarke hebate عرش mergo iso lipat 70 000ne maut iku o ra liyo mergo dampake عرش dipanggonke ono ing mahsyar.yen ono ing donyo wong iku nek
lorone wis kliwat mobog mesti mati tapi ning mahsyar mati iku wis ora ono.
sahinggo senajan mobogke iku wis lipat 70 000ne maut tetep ora mati tapi ojo
takon abote mesti koyo tamsil plastik tipis dicepakke geni sahinggo mesti mak
klunthung daging daging balung awak sak kujur mrotholi nanging ora iso mati.
l
Koyo
duwur iku dampake ning donyo ora gelem nglakoni taQwa maring Alloh.
Lan penyebabe
wong wong islam zaman saiki podo ninggal taQwa iku mergo sing dadi sifat sifate
wong wong islam zaman saiki iku 1 2 3 4 sing wis kesebut ning juz
siji
ngarep. sahinggo besuk ono ing dino kiyamat wis pasti wong wong islam za man
saiki iku bakal mikul 90 sandungan sing didawuhke ning hadis mau iku harus
kecuali nek sak durune mati iku wis biso bersih songko sifat sifat 1 2 3 4 mau.
lll
عرش dipanggonake ning mahsyar dianta ra dampake maneh temtu kabeh
wong wong Mahsyar iku senajan naliko ning do nyane bodo ora ngerti blas tentang
Qur ’an utowo kafir sing nentang Qur’an.
begitu
عرش dipanggonke ning mahsyar ka beh
wong wong mahsyar komplit iku ma lih ngerti karep karepe Qur’an iku iso nger ti
persis. Sebab opo ?.
mergo
4 iki nek tembune utowo bahasa ne iku seje tapi maksude podo persis lan barange
iku siji ora 4 aliyas haqiqine 4 iku
podo
ora bedo blas. rupane 4 mau yoiku
(1)
srengenge ning mahsyar diendekke ora ono sekilan iku aliyas (2) عرش dipang gonake ono ing mahsyar iku aliyas (3) ning mahsyar
jabarane alQur’an iku dige lar iku aliyas (4) Alloh medun ning mah syar ngadili
langsung maring wong wong mulo ojo takon dahsyate 4 iku.
(sangking hebate 4 sing
haqiqine siji
mau) Ora sekedar nyalahke endi endi sing ora cocok karo
alQur’an iku ora nanging nganti sampi amat serik lan amat jijik terhadap awake
dewe sebab duwe doso lan olo sing ora cocok karo alQur’an amat serike lan amat
jijike i ku nganti sampi nangis getih krono songko gelone Lan keduwunge koyo kang wis kesebut ning ngarep. (ngono iku dampake 4 mau).
(ning kitab Kurtubi kanjeng
nabi dawuh)
يُحْشَرُ النَّاسُ يَوْمَ الْقِيَامَةِ اَجْوَعَ مَا كَانُوا قَطُّ وَأَظْمَأَ
مَا كَانُوا قَطُّ وَاَعْرَى مَا كَانُوا
قَطُّ واَنْصَبَ مَا كَانُوا قَطّ
(Artine)
dikumpulake ono ing mahsyar mbesok menungso menungso iku bakal ngalami luwih
nemen-nemene ngelih sing durung pernah dialami blas lan bakal ngalami luwih
nemen-nemene ngorong sing urung pernah dialami blas Lan bakal ngalami luwih
nemen-nemene ino (nge nes) sing urung pernah dialami blas lan bakal ngalami luwih nemen-nemene
lem poh (payah) sing urung pernah dialami blas. (iku artine hadis mau).
(dampake
4
sing haqiqine siji mau) wong wong iku ning mahsyar bakal ngalami sing didawuhke
ning hadis mau yoiku ngalami ngelih sing sengsorone lipat 70 000 ne maut lan
ngalami ngorong (haus) sing sengsorone lipat 70 000 ne maut lan ngalami ino
utowo ngenes sing sengsoro ne lipat 70 000 ne maut lan ngalami pe teng ndedet
gelap gulita susah payah sing sengsorone lipat 70 000 ne maut lan malu wirang
gelo keduwung nelongso ngglarah sing sengsorone lipat 70 000 ne maut sing koyo
ngono iku ning mahsyar ono 90 cacahe (akehe) si-ap si-ap-o mes ti bakal ngono iku besuk ning
dino kiya mat wong wong islam zaman saiki.
bagi wong wong sing naliko ning donyane iku ahli
taQwa zuhud wira’i yo temtu
ning mahsyar weruhe iku mung ahup ahupan عرش sing luar biasa nyamane ora weruh liyane iku blas. mergo bagi
wong wong mau iku عرش dadi wajahe Alloh sing me sem. sahinggo kondisi
mahsyar sing koyo kabeh duwur mau iku ora berlaku blas bagi wong wong iku.
Kondisi
mahsyar koyo kabeh duwur iku
bagi
wong wong sing ning donyo ora ge lem nglakoni taQwa maring Alloh ta’a la yoiku
ora biso bersih songko sifat sifat 1 2 3 4 sing wis kesenut ning juz 1 ngarep.
Dawuhe
Alloh ta’ala ning alQur’an yoiku
يَا أَيُّهَا
النَّاسُ اتَّقُوا رَبَّكُمْ إِنَّ زَلْزَلَةَ السَّاعَةِ شَيْءٌ عَظِيمٌ يَوْمَ
تَرَوْنَهَا تَذْهَلُ كُلُّ مُرْضِعَةٍ عَمَّا أَرْضَعَتْ وَتَضَعُ كُلُّ ذَاتِ
حَمْلٍ حَمْلَهَا وَتَرَى النَّاسَ سُكَارَى وَمَا هُمْ بِسُكَارَى وَلَكِنَّ
عَذَابَ اللَّهِ شَدِيد \ الاية
(artine
يا أيها الناس اتقواربكم) hai
menugso menungso kowe kabeh podo taQwa-o ma ring pengeranmu (Alloh).
(artine
ان زلزلة الساعة شيء عظيم) krono
ngili
ngi bencanan alam menjelang arep dino kiamat iku wae
wis sangat sangat besar (luwih luwih
bencana naliko kiyamate).
(artine
يوم ترونها تذهل كل مرضعة
عما ارضعت) ono ing dino iku seandainya ono wadon sing nusoni anake
klakon anake ditinggal
mati porah
krono arep ngurusi awake de we. (sangking besare
bencana sing men jelang dino kiamat mau).
(artine
وتضع كل ذات حمل حملها) lan
seandai nya ning dino iku kok ono wadon
sing la gi meteng 5 sasi utowo 4 sasi temtu lang
sung nglahirke (langsung njebrol wete ngane ora mang
nunggu 9 sasi). (krono sangking
besare bencanane wektu iku
(artine
وترى الناس سكارى) menungso
me nung nungso ono ing dino iku koyo wong men dem (mergo songko bingunge) sing
amat (artine وما هم
بسكارى ولكن عذاب الله شديد) wong wong mau iku ora kok
mendem iku ora nanging sangking hebate siksone Alloh sing didunke (di
temurunke) wektu iku. (ngono iku artine ayat mau).
sing
dimaksud sikso sing didunke (ning
ayat
mau) iku sebulane malaikat isrofil sing pertama. mergo sebulane isrofil iku
telung ambalan (duwur mau) dampake sing petama lan dampak sebulan sing kedua
alam donyo iki ilang musno lan dampak sebulan sing ketiga kabeh mah luk mahluk
komplit podo urip maneh podo tangi songko kubure dewe dewe (wektu iku) wis
ganti bumi sing jauh berbeda karo bumi sing saiki iki.
Sak
wise podo tangi songko kubure dewe dewe banjur zaman 40 tahun mahluk mahluk
ngadeg ngadeg ning bumi mah syar nunggu tekane Alloh banjur Alloh teko beserta عرش sye ono ing mahsyar perlu arep ngadili langsung maring wong
wong lan nggelar jabarane alQuran lan nekakke جزاء وفاقا sing wis kesebut ning ngarep keterangane (iku tentang sekilase
amrih ora kedawan). sahinggo sing 50 èwu tahun iku dowone (lawase) hisab iku
50
000 tahun (nek nunggune hisab iku 40
tahun
mau).
Alloh
printah isrofil nyebul sebulane ping telu iku sing dimaksud wujude isrofil sing
asli lan wibawane isrofil sing seutuhnya kon nggelar ning alam donyo sahinggo
bencana sing sangat sangat hebat duwur mau iku dampakke wujude isrofil sing
asli lan wibawane isrofil sing seutuhnya me dun ning alam donyo.(ning hadis
sing wis kesebut ning ngarep) antarane Alloh lan isrofil iku ono 70 hijab
nor lamon isrofil ke
cedaken
karo hijab nor sing pertama ko
bong.
Mulo
biso dibayangke wibawane isrofil wa e iku kedahsyatane koyo duwur mau njur koyo
opo wibawane Alloh sing se utuhnya tuh digelar ning mahsyar lan kea gunga ne
Alloh sing seutuhnya tuh di gelar ning mahsyar (wong wong mahsyar kudu nga depi
koyo ngono iku) ora keno ora
ternyata
tamsil plastik tipis dicepakke ge
ni
iku terlalu keciliken sing pas tamsile yo iku lipat 70 000ne plastik dicepakke
geni.
Alloh teko ning mahsyar iku aliyas ja barane
alQur’an digelar sing HAQ dadi HAQ sing batil dadi batil sing olo dadi olo
artine sing lakone koyo ulo dadi u lo sing lakone koyo kethek dadi kethek sing
lakon lakone iku ahlak ahlak is lam lan ahlak ahlak iman dadi wong normal sing
lakon lakone iku zuhud wira’i dadi wong kuat koyo malaikat lan sak panunggalane
sing wis kese but ning ngarep hadise.
(sing
keduane) wong wong mahsyar wak tu
ngadepi wibowo lan keagungan sing semono agunge iku.
sing
ning donyane ahli mlintir kon nén dakke carane mlintir iku kudu (direkap u
lang) lan
sing ning donyane tingkahe bu suk kon néndakke busuke kon néndakke minume kon néndakke pacarane kon nén dakke njogète nembange
tabuhane sling kuhe korupsine zinone lan liya liyane iku di rekap ulang kabeh.
lan
endi endi sing ning donyane jahat utowo olo tingkahe yo jahate lan olone
tingkah iku di rekap ulang di sawang ning ngarepane Alloh kon koyo kabeh duwur
iku di rekap ulang.
sahinggo
ojo takon malune(wektu iku) se bab kon mbaleni kabeh duwur mau di sa wang ning
ngersane Alloh padahal wektu iku ning mahsyar wibawane Alloh sangat sangat
besate biso dibayangke koyo opo malune lan wedine sing direkap ulang ma
u.Semono ugo pendelik-ane wong wong
naliko mbelani partai tradisi jam’iyah lan liya liyane iku kabeh direkap
ulang wong wong mau kon néndakke riyone ujube لوجه الناسse لوجه الهوىne munafike
iku kon nendakke (direkap ulang) kabeh komplit disawang ning ngarepane Alloh
kon koyo ngono iku ojo takon malune lan wedine wektu iku temtu njaluk enggal di
cem plungke neroko dari pada ning ngarepa
ne Alloh nanggung malu sing keliwat liwat lan diluar kekuatan mau العاروالتخزية sing kesebut ning hadis sing wis kliwat ning ngarep rupane nanggung malu naliko di rekap
ulang mau
يؤتى بأنعم أهل الدنيا من أهل النار يوم القيامة فيصبغ فى جهنم صبغة ثم يقال
له يا ابن آدم هل رأيت خيرا قط هل مر بك نعيم قط فيقول لا والله يا رب ويؤتى بأشد
الناس بؤسا فى الدنيا من أهل الجنة فيصبغ فى الجنة صبغة فيقال له يا ابن آدم هل
رأيت بؤسا قط هل مر بك شدة قط فيقول لا والله يا رب ما مر بى بؤس قط ولا رأيت شدة
قط \ رواه مسلم
والنسائى وابن ماجه وأبو يعلى عن أنس
Sing
nyanadke hadis iku imam مسلم lan imam
النسائي lan imam
ابن ماجه lan imam أبويعلى songko shohabat أنس بن مالك dewek e songko kanjeng nabi SAW iku dawuh
mengkene
wong sing naliko ning alam donyane di pa ringi uripe
paling nikmat nomer siji sak do nyo iku diclupke sak clupan ono ing nero ko
terus ditakopni deneng Alloh meng kene hai wong ! biyen lagi kowe ning a lam
ndonyo pernah ngrasakke kenikma tan opo ?. wong mau njawab demi Alloh Gusti sak
jujure kulo naliko wonten ndo nyo blas mboten pernah sumerep kanik matan. banjur
genti wong sing ning alam donyane diparingi uripe paling pahit no mer siji sak
donyo iku diclupke sak clupan ono ing suwargo terus ditakoni deneng Alloh
mengkene hai wong ! biyen lagi kowe ning alam ndonyo pernah ngrasak ke pahit
sing piye wae ?.wong mau nja wab demi Alloh Gusti sak jujure wonten ndonyo kulo
blas mboten pernah urip pa hit sama sekali. (iku artine hadis mau).
pahite
ning donyo ilang ora kalingan blas bahkan ilinge slawase ning donyo iku urupe
nikmat terus tekan sak matine bar di clupke sak clupan ning suwargo iso ngono
iku padahal sing setemene wong mau ning donyo sak donyo paling pahit nomer siji.
Lan semono ugo legi slawase ning donyo iku ilang ora kalingan blas bahkan
ilinge slawase ning donyo iku u rupe pahit terus tekan sak matine bar di clupke
sak clupan ning neroko iso ngono iku padahal sing setemene wong mau ning donyo
sak donyo paling legi paling ayem nomer siji kabeh iku menunjukkan hebate
suwargo neroko sing ora patut blas diremehke.
أخرج الخطيب عن المبارك مولى
إبراهيم بن هشام المرابطي قال حدثنا العطاف بن خالد عن نافع عن ابن عمر عن النبي
صلى الله عليه وسلم قال يا ابن عمر دينك
دينك انما هو لحمك ودمك فانظر عمن تأخذ "خذ عن الذين استقاموا ولا تأخذ عن
الذين مالوا
imam الخطيب nyanadkke hadis iku songko المبارك bekas pudake ابراهيم بن
هشام المرابطي deweke aku di critani deneng العطاف بن خالد deweke songko نافع deweke songko sho habat ابن عمررضي الله عنهما deweke songko kanjeng nabi
S.A.W. iku dawuh mengke
ne
(maring shohabat ابن عمر).
إبن عمر !! ojo sembarangan coro corone ib badah ojo sembarangan coro
corone iba dah sebab coro coro ibadah iku nyangkut dagingmu lan darahmu (yoiku awak mu sing gé tumbal mlebu neroko nek ono
ora mbenere). Kelanjutane dawuhe kanjeng nabi yoiku.
meguru songko endi coro coromu ibadah
iku ? kowe kudu mikir !. meguru-o ono ing
wong sing wis bener bener lurus ojo nganti meguru
ono ing wong sing wis menggok. (iku artine hadis).
Nek
coro corone ibadah iku nganggo Qur ’ane wong wong saiki lan nganggo isla me
wong wong saiki iku jelas jelas wis menggok awakmu ning akherat sing ge tumbale dilebokke neroko mulo nyangkut
darah daging kok sembarangan ngawur ngawuran milihe ora nganggo akal sing sehat
(Hadis mau mringatke ngono iku) pumpung isih ono wektu durung terlam bat. termasuk
sing kudu mikir (sopo sing dadi
idolamu) iku ugo nyangkut darahmu lan
dagingmu pasti kowe dadi tumbal dile bokke neroko sebab sing dadi idolamu i ku
ora mbener. (maknane دينك دينك ono ing hadis mau) sing dadi coro coro ibadahmu lan sing dadi
idolamu pikiren wis mbener opo urung iku nyangkut dagingmu lan da rahmu
ojo ngawur ngawuran. contone sing
dadi idolamu kok kyai kyai sing حب الدنيا kyai kyai dukun artis artis ngono iku opo wis mbener. kowe opo
wis siap ning akherat dadi rombongane kyai kyai sing حب الدنيا dadi rombongane kyai kyai dukun dadi rombongane artis artis
(hadise wis kesebut ning ngarep). maknane دينك دينك i ku ugo koyo sing wis kesebut
ning juz 1 ngarep mengenai carane milih amal amal ibadah iku nyangkut suwargo
nerokone awake dewe kudu milih sing bener bener nyuwargakke temenan ojo kasi
milih sing nerakakke milihe kudu ngguna-ake akal sing jejeg lan sehat ojo nganti
katut kyai kyai zaman saiki ojo nganti kalah karo lingkungan ojo nganti kalah
karo anak bo jo ojo nganti kalah karo donyo lan howo nafsu iku kabeh ora keno
sama sekali.
iku
ora printahe penulis nanging printahe kanjeng nabi ning hadis دينك دينك duwur iku (singkat tembunge)
nanging maknane sak dawan dawan mau.mulo carane kudu diwoco disik juz 1 tekan
juz 10 umm kub ro iki difahami terus di bandingke karo wu langane kyai kyai
zaman saiki (jejeg endi ? sehat endi). iku
sing dipilih sahinggo ora bakal kesliru.
والله
سبحانه وتعالى أعلم
lll
Tidak ada komentar:
Posting Komentar