Jumat, 23 Januari 2015

Postingan Admiin selanjutnya



XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
(UKBAHI-16). MOCO IKU FERDLU’AIN HUKUME BAGI KABEH WONG.
(JUZ KE-6)
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

ISO SUGIH NDONYO LAN SUGIH AKHE
RAT  IKU PIYE  ILMUNE ?? JAWABANE NING  KITAB  IKI  SONGKO  JUZ- 1. TE
KAN JUZ- 16.  LAN  TENTANG  IBADAH
SING  ALA  KANJENG  NABI. ORA  KOK    
IBADAH SING ALA WONG  WONG SAIKI
IKU  MARDUD (NO)
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
-(ISI BUKU TERBAIK SEDUNIA)-

PENYUSUNE=CHUDLOIRIE=TAMAN GEDE=GEMUH=KENDAL
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
بسم الله الرحمن الرحيم
6.TAFSILANE KE-ANTENGANE RIZKI
LAN ORANE TAFSILANE SING HITAM
LAN SING  PUTIH  LAN  LIYA LIYANE
lll
من يكن المسجد بيته ضمن الله له الروح والرحمة والجواز على الصراط إلى الجنة  \  رواه الطبراني في الاوسط  والخطيب عن أبي الدرداء مرفوعا

imam الطبراني lan imam الخطيب sing nyanad ke hadis iku (menduwur menduwure sa nad) songko shohabat أبي الدرداء deweke nrita-ake yen Rosululloh SAW iku dawuh mengkene.
endi endi wae wong kok masjid iku wis dadi omahe yo tentu (maring wong iku) Alloh bakal njamin maringi longgar ma ringi rohmat maringi lulus ngambahe wot صراط المستقيم  (lulus tekan suwargo).(iku artine hadis).
olèhé nglakoni sholat 5 waktu iku jama ah
terus ning masjid lan ngono iku wis kra san lan wis ndakik sahinggo ora iso ning gal. wong sing ngono iku sing dimaksud (masjid wis dadi omahe ning hadis mau).
wong wong sing ngono mau dijamin de neng Alloh bakal diparingi longgar uripe ning donyo rizkine ora sulit lan ora akeh balake mergo oleh pengapuro oleh roh mat lan ngambahe ono ing wot صراط المستقيم bakal diparingi lulus lan kalis ora ngalami مخدوش مرسل (Ngono iku artine ha dis mau).
jama-ah sholat sing khasiyate koyo du wur mau iku syarate kudu sesuai karo  sing klakon ono ing zaman kanjeng nabi  yoiku makmum makmume tekone ning masjid iku ndisik-i imam sahinggo arep sholat jama-ah iku makmum makmume iku sing nunggu imam ning masjid. ngono iku pa-édah  krono ngabdi maring imam lan ngabdine maring imam iku (tujuan ja ma-ah sing nomer siji) krono ngabdi Alloh
(dengan cara ngabdi imam mau).
l
nek sing klakon ono ing zaman saiki yoi ku arep jama-ah sholat ning langgar ning masjid iku bisane wong wong gelem teko kudu disetelke kasèté muamar yoiku ima me sing ngawulo makmum lan imame sing ngabdi maring makmum. arep jama-ah sholat kok tekone makmum makmum iku sengaja ngèri yoiku nunggu tekone imam yo jama-a h sholat sing carane ngo no iku aran golek rahi lan bid’ah ora kok sunnah iku ora blas sahinggo batal jama-ahe yoiku ora ono khasiyate blas sahing go ora kok di tikelke 27 iku ora sama se kali sepanjang ora iso koyo sing klakon o no ing zaman kanjeng nabi. 
luwih luwih se-andainya ora disetelke ka sèté mu-amar makmum makmum ora do teko (bisane makmum makmum teko iku kudu disetelke kasete mu-amar) iku lu wih besar bid’ahe sahinggo sengaja ning gal jama’ah sholat sebab ingkar maring masjid mergo di gawe nyetel kasete mu-amar ngono iku luwih di senengi Alloh lu wih disenengi kanjeng nabi tinimbang ja ma-ah sholat nanging ora ingkar maring masjid utowo langgar sing njerone iku di gawe nyetel kasete mu-amar (iku pasti).  
mergo kemungkarane masjid utowo lang gar sing digawe nyetel kasete mu-amar iku jauh luwih besar kemungkarane tinim bang digawe nyetel kasete waljinah mer go waljinah iku cuman adol suworo thok.
nanging yen mu-amar iku yo adol suworo yo adol agomo lan sing luwih besar ma neh nyoreng Dawuhe Alloh dilagok lagok ke koyo nyanyian sing tujuane golek du wit golek donyo golek nama.
Dawuhe Alloh sing seharusnya iku kudu
dipundi pundi digungke kok malah gawe nggolek duwit nggolek rahi nggolek nama ujub lan sak panunggalane.
lan mu-amar nyoreng Dawuhe Alloh aja
nge lan lapangane iku kok ning masjid masjid ning langgar langgar yo sing ora ingkar iku temtu oleh laknate Alloh. mitu rut penulis wis najis langgar lan masjid sing wis digawe ngono iku.
Sebabe nek ora disetelke kasete mu-a mar makmum makmum ora do teko iku mergo pancen islame makmum makmum iku يريد حرث الدنيا yo ngono iku diantara fak tane. Nek يريد حرث الاخرة justru ingkar nek masjid iku digawe nyetel kasete mu-a mar ngono iku faktane يريد حرث الاخرة
lll
ما من مؤمن يتوضأ فيحسن وضوءه  ثم يعمد إلى المسجد إلا كتب الله عز وجل له بكل خطوة يخطوها حسنة ومحا عنه سيئة  \  رواه عبد بن حميد عن جابر مرفوعا
imam عبد بن حميد sing nyanadke hadis iku
menduwur menduwurw sanad iku songko shohabat جابر بن عبدالله رضي الله عنهما deweke nyrita-ake yen Rosululloh SAW iku dawuh mengkene.
endi endi wa-e wong mukmin sing tuman dang nglakoni wudlu lan wudlune dibe nerke sing temenan banjur bar wudlu bu dal mangkat jama-ah sholat ning masjid temtu setiap sikile mukmin mau melang kah sepisan Alloh iku nulis amal bagus siji lan mbusek amal olo siji. (iku artine hadis).
sahinggo setiap melangkah sepisan muk min mau amal baguse imbuh siji lan amal olone sudo siji. mulo songko omah tekan masjid iku ono pirang langkah terus di pingke limo mergo sedino sewengi iku ping limo budale jama-ah ning masjid.

(ngonone iku) sing diminati shohabat sho habat sahinggo ora do seneng nek oma he iku karo masjid cedak mara-i sithik langkahe sikil lan ora seneng nunggang tunggangan iku ora seneng nanging se nenge iku mlaku sikil karo jangkahe sikil iku di pendek pendekke amrih itungane langkahe sikil iku akeh (ngono iku carane shohabat shohabat) yo ngono iku corone wong wong sing يريد حرث الاخرة .
l
Saiki piye carane wong wong saiki ?. sak walik-e yoiku mangkate iku sengaja ngeri sak wise arep keri temenan wudlune dice petke lan budale ning masjid mlayu nung gang kendara-an sing banter ngono iku carane wong wong saiki yo ngono iku co rone wong wong sing يريد حرث الدنيا .
l
Semono ugo shohabat shohabat iku ahli kerjo nyambut gawe nanging setiap du we turahan age age dishodakohke fekir miskin gawe bantu sedulur muslim sing
kekurangan lan shodakohe mau secoro di am di-am bahkan sing disodakohi iku di pesen penging omong omong lan meng hindar ojo kasi sing disodakohi iku ning donyo wis mbales budi ngono iku ojo ka si sahinggo pinter pinter carane ngreko piye bisane sing di sodakohi iku blas ora mbales budi. luwih luwih sing nyebabi du we nama rahi pasti soyo nemen meng hindarane lan nyengitane. Ngono iku coro ne shohabat shohabat setiap duwe tura han lan carane shodakoh yo ngono iku co ro ne wong wong sing يريد حرث الآخرة.
wong wong sing يريد حرث الدنيا iku nek duwe turahan temtu diguna-ake ono ing endi en di sing nyebabi duwe nama duwe rahi iku pasti koyo pendak dino bodo andum sa rung koyo mbangun masjid lamon shoda koh fekir miskin direko bisane duwe rahi duwe nama lan sing di senengi iku nek sing dishodakohi mbales budi ono ing donyo sahinggo dalane mbales budi ora kok dirapeti nanging dibukak lebar lebar termasuk golek rahi golek nama wong iku duwite ono 100 juta nanging shodakohe maring fekir miskin dibawah 100 ewu.
ngono iku corone wong wong sing يريد حرث الدنيا .nek wong sing يريد حرث الآخرة iku nek duwite 100 juta shodakohe maring fekir miskin iku diatas 300 ewu.
(alhasil). opotoh wong iku يريد حرث الآخرة lan opotoh wong iku يريد حرث الدنيا iku sing bicara amal amale lan sepak terjange lan Alloh ta’ala sing moho ngerti lan moho waspodo iku sing nilai.
lll
bisane wujud dadi أهل السنة والجماعة iku kanjeng nabi carane nggawe أهل السنة والجماعة nguna-ake cara 7 iki. (iku sing kudu di ngertèni). lan 7 mau rupane ngisor iki yoiku.
pertama kanjeng nabi mengharuskan
shohabat shohabat jama-ah sholate 5 wektu sing carane koyo duwur mau iku sing pertama (ora kok carane koyo wong wong islam zaman saiki iku ora blas).
(keduane). antarane shohabat shohabat muhajirin lan shohabat shohabat Anshor iku di haruskan dadi sedulur sing bantu membatu lan sokong menyokong sing ko yo layak-e sedulur kandung bahkan kon dadi sak awak ngungkuli sedulur kandung ngono iku sing aran أخ في الله lan aran تحابب lan wong islam terhadap wong islam iku diharuskan koyo hadis nomer(1) lan(2) lan(3) sing wis kliwat ning juz 2 ngarep  iku lakon lakone.
(ketigane). setiap kanjeng nabi iku mbu
dalke jihad perang sabilillah ora keno o ra kudu melu kecuali sing ono alangan i ku baru keno ora melu semono ugo mas alah jama-ah sholat iku ugo kecuali sing ono alangan iku baru keno sholat ijen ora
jama-ah.
أخرج الطبراني عن صفوان بن أمية أن عرفطة بن نهيك التميمي قال يا رسول الله إني وأهل بيتي يرزقون من هذا الصيد ولنا فيه قسم وبركة وهو مشغلة عن ذكر الله وعن الصلاة في جماعة وبنا اليه حاجة  أفتحله أم أحرمه؟ قال  أحله ويكفيك من الصلاة في جماعة إذا غبت غبت عنها في طلب الرزق حبك الجماعة وأهلها وحبك ذكر الله وأهله وابتغ على نفسك وعيالك حلالاً فإن في ذلك جهاد في سبيل الله
(artine) imam الطبراني nyanadke hadis iku menduwur menduwure sanad songko sho habat صفوان بن أمية deweke crito mengke ne.Shohabat عرفطة بن نهيك التميمي iku matur  Kanjeng nabi mengkene ya Rasululloh ku lo lan kluarga kulo niku rizkine kok lewat golek kewan ten alas (صيد) ngoten niku ajeg maton lan saget kangge nutup kebu tuhan kebutuhan omah nanging malih ja ma-ahe sholat ketanggok malih mboten saget jama-ah sholat nanging kulo sanget butuh kerjonan niku kados pundi hukume panjenengan ngalalke punopo ngaromke  kanjeng nabi mangsuli dawuh mengkene.
Aku ngalalke kowe kerjo ngono iku lan o ra opo opo masalah ketanggok-e sholat jama-ah asal lungomu iku krono golek riz ki lan asal gandrungmu ning ati iku karo jama-ah sholat lan dzikir lan asal kowe iku cinta maring wong wong sing ahli ja ma-ah lan maring wong wong sing ahli dzikir lan sing gawe makani kowe lan a nak bojomu iku milih-o panganan sing ha lal ngono iku klebu jihad fi sabili llah. (iku artine hadis). yoiku wangsulane kan jeng nabi maring عرفطة بن نهيك
l
Shohabat عرفطة بن نهيك iku sehari harine aktif sholat jama-ah nanging telung dino pisan po limang dino pisan kudu mangkat ning alas kerjo golek kidang menjangan hasile iku sing gawe mangan 3 dino uto wo 5 dino. Wektu lungo iku kudu ninggal ke jama-ah sholat sahinggo deweke sa mar doso terus matur kanjeng nabi mau.
Kesimpulane ninggal jama-ah sholat kro no ngono iku keno nanging disyatatke 3 yoiku 1 lungone kudu krono golek rizki 2 ning ati tetep kudu gandrung karo jama-ah sholat lan dzikir lan nyenengi maring wong wong ahli jama-ah lan dzikir 3 sing dipangan kudu milih sing halal lan ngono iku klebu jihad fi sabilillah.(sesuai dawuh hadis mau).
(keempate). shohabat shohabat iku di bi ’at deneng kanjeng nabi. isine bi’at sang gup wani mati arep nglakoni rukun islam limo lan ninggal zino minum maling mate ni wong tanpo doso lan ninggal lakon la kon sing musyrik lan kufur.
(kelimone).kanjeng nabi (nek ngatur sho habat shohabat) naliko ngadeg sholat  ja maah iku barise kon sing lurus kenceng lan nek baris karo jejere iku kon sing mè bèt bèt sekiro awake iku sentuhan sing nemen ngono iku besar manfaate yoiku suwi suwi sak wise kulino ngono iku be ner bener iso dadi sak awak temenan antarane shohabat lan shohabat.
(ke-eneme). seti-ap mangan bareng ono ing walimahan iku ora keno nganggo wa dah dewe dewe iku ora keno nanging kudu barengan ning wadah siji gawe ma ngan brayan wong telu po wong papat po wong limo ngono iku setiap ono ing wa limahan carane ngono iku. ngono iku pa edahe lan manfaate besar yoiku suwi su wi sak wise kulino ngono iku bener bener
iso dadi sak awak temenan antarane sho
habat lan shohabat
(ke-pitune). kabeh shohabat shohabat i ku kudu dadi sak جماعة thok (dadi sak rom bongan thok) dipimpin wong siji. wakil wakile iku sing keno akeh sing penting sak جماعة sak rombongan dipimpin siji.
Sahinggo bagi kaum muslimin kaum mus limin sing ono ing daerah daerah sing wis adoh songko masjide kanjeng nabi iku sing dadi imam sholat wong siji yoiku wong sing ditunjuk kanjeng nabi kon ngi mami. Liyane iku cuman wakil wakil thok
Sing ditunjuk kanjeng nabi mau iku dadi pimpinan. Lan liya liyane patuh karo pim pinan iku. lan sing dadi pimpinan pimpi nan kaum iku kabeh patuh maring kan jeng nabi.
Sak wise aturané kanjeng nabi sing per tama kedua ketiga keempat kelima ke-enam ketuju duwur mau di patuhi kabeh komplit banjur wujud nyoto temenan dadi أهل السنة والجماعة.
ono ing zaman saiki wong wong sing seja tine aran أهل السنة والجماعة iku wis ora ono sing ono iku mung geri wong wong sing sejalan thok. yoiku ono ing zaman saiki endi endi sing karo 7 cara carane kan jeng nabi ngawe أهل السنة والجماعة duwur i ku ning ati banget senenge lan banget co coke sahinggo senajan ono ing zaman sa
iki iku ning ati tetep kepingin niru sak bi so bisone.
endi endi wong sing ngono iku sing seja tine aran sejalan karo wong wong أهل السنة والجماعة  (ono ing zaman saiki) maksude ni ru mau iku ora kudu 100% podo nanging senajan 50%.
Hadise shohabat عرفطة بن نهيك duwur iku kudu digawe pegangan deweke terhalang ora iso jama-ah sholat iku ora opo opo na nging disyaratke 3.
ono ing zaman saiki semono ugo nek sing pertama kedua ketiga ke-empat keli mo ke-enem kepitu duwur mau iku terha lang ugo di syaratke 3. nek ora meme nuhi syarat 3 iku. yo otomatis ora iso termasuk sing sejalan karo wong wong أهل السنة والجماعة. nek ajaran ajarane kan jeng nabi ngisor iki ora terhalang senajan ono ing zaman saiki. sahinggo bisane se jalan temenan karo wong wong أهل السنة والجماعة yo ajaran ajarane kanjeng nabi ngisor iki iku kudu dilakoni ora keno di tinggal.
wis kliwat ning juz loro ngarep hadis sing nomer 1 lan sing nomer 2 lan sing nomer 3 iku diantara ajarane kanjeng nabi lan kelanjutane ngisor iki iku sing nomer 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13.
l
(4) أبوبكر الخطيب أخبرنا الحسن بن أبي بكر أخبرنا دعلج بن أحمد أخبرنا محمد بن غالب بن حرب حدثنا أبو حديفة حدثنا سفيأن عن أبي سنأن الخراسأني عن وهب بن خالد الحمصي عن ابن الديلمي قال اتيت أبي بن كعب فقلت له أنه قد وقع في نفسي شيء من القدر فحدثني بشيء لعل الله أن يذهب من قلبي قال (1) لو أن الله عذب اهل سماواته واهل ارضه عذبهم وهو غير ظالم لهم و(2) لو رحمهم كأنت رحمته خيرا لهم من اعمالهم و(3) لو أنفقت مثل احد ذهبا في سبيل الله ماقبله الله منك حتى تؤمن بالقدر وتعلم أن ما اصابك لم يكن ليخطئك وما اخطاك لم يكن ليصيبك و(4) لو مت على غير هذا دخلت النار ثم اتيت ابن مسعود فقال مثل ذلك ثم اتيت حذيفة فحدثني بمثل ذلك ثم اتيت زيد بن ثابت فحدثني عن النبي صلي الله عليه وسلم مثل ذلك

(أبوبكرالخطيب) aku dicritani الحسن بن أبي بكر de weke aku dicritani دعلج بن أحمد deweke a ku dicritani محمد بن غالب بن حرب  deweke a ku dicritani أبو حديفة deweke aku dicritani سفيأن deweke songko أبي سنأن الخراسأني de weke songko وهب بن خالد الحمصي  deweke songko ابن الديلمي iku dawuh mengkene a ku nekani shohabat رضي الله عنه أبي بن كعب aku matur mengkene
hai shohabat أبي بن كعب. atiku durung kepe
nak (durung sregg) masalah akidah iku piye sing bener ?. aku di critanano ajara ne kanjeng nabi piye ?. banjur shohabat أبي بن كعب dawuh mengkene (1) se-andai nya Alloh iku nyikso maring kabeh mah luk mahluk komplit iku ora kok Alloh ber buat salah maring mahluk mahluk iku ora blas. (2) se-andainya Alloh iku nglebokke suwargo wong wong sholeh iku ora mer go ke-sholeh-ane wong wong iku sing nglebokke suwargo iku ora blas nanging Rohmate Alloh iku sing nglebokke suwar go wong wong mau (3) seandainya kowe iku shodakoh emas sak gunung (shoda koh sing bener bener لوجه الله) iku ora ba kal bakal-o ditompo (isih ditolak) selagine kowe durung iman takdir lan iman maring pandume Alloh yoiku yen pandume Alloh iku wekmu ora bakal ora teko ninggonmu senajan kowe ora nggolek blas (mesti te kone) lan yen pandume Alloh iku dudu wekmu ora bakal teko ninggonmu sena jan kowe nek ngarahi sampi mati mati-an (4) se-andainya kowe mati akidahmu iku  durung sesuai karo nomer 1 lan 2 lan 3 mau temtu kowe mlebu neroko. (ngono
iku dawuhe shohabat أبي بن كعب mau).
ابن الديلمي) neruske crito mengkene) ban jur aku nekani shohabat ابن مسعود deweke ugo dawuh persis koyo dawuhe shohabat أبي بن كعب mau banjur aku nekani shoha bat حذيفة  deweke ugo dawuh persis koyo dawuhe shohabat أبي بن كعب mau banjur a ku nekani shohabat زيد بن ثابت deweke nyri ta-ake dawuhe kanjeng nabi iku persis ko yo dawuhe shohabat أبي بن كعب mau.(iku artine hadis mau).
l
(unine sing nomer 4 mau) se-andainya ko we mati kok akidahmu durung sesuai ka ro nomer 1 lan 2 lan 3 mau temtu kowe mlebu neroko sahinggo sing iso mlebu su wargo iku sing akidahe wis sesuai karo nomer 1 lan 2 lan 3. mulo ngerteni 1 lan 2 lan 3 iku wajib ferdlu‘ain hukume lan ngi sor iki penjelasane kudu bener bener di fahami.
Sing nomer 1 mau iku artine. se-andai
nya Alloh iku nyikso utowo nglebokke ne roko nabi nabi lan wali wali iku sama se kali Alloh ora berbuat salah blas kok opo maneh liyane nabi nabi lan wali wali se bab opo ?.
mergo nilaine pituduhe Alloh maring nabi
nabi lan wali wali setiap harine lan setiap
detike iku jauh luwih besar lan nilaine nik mate Alloh sing diparingke nabi lan wali ono ing setiap harine lan setiap detike iku jauh luwih akeh lan luwih besar nek di kruske karo kabeh iku amal amal baguse nabi lan wali iku ora ono kaikine blas. sa hinggo nek Alloh iku umpomo ora nglo mani kok sak mestine yo nabi nabi lan wa li wali iku senajan ora duwe doso blas se najan ora duwe olo blas durung biso mle bu suwargo temtu kelase isih neroko iku toh nabi nabi lan wali wali opo maneh liya ne nabi nabi lan wali wali sing dosane iku pirang pirang lan olone iku pirang pirang. Nek terhadap Alloh kok ora nganggep koyo duwur mau yo isih kufur wong iku (lan kufure iku sing nyebabi mlebu neroko mau).
setiap harine lan setiap detike Alloh iku wis berbuat kasih sayang lan رحمن رحيم ter hadap mahluk mahluk.nek ning njero ati iku kok nolak lan ora percoyo lan ora nga koni ngono mau yo wong iku isih kufur maring Alloh lan sabab kufure iku wong mau ora biso mlebu suwargo lan amal a male ora ditompo deneng Alloh mulo da wuhe hadis mau nek akidahe iku kok ora koyo duwur mau yo wong iku nek mati temtu mlebu neroko.(mergo duwe kufur mau). Sahinggo wong islam iku wajib aki dahe kudu koyo duwur mau lan koyo sing nomer 2 lan koyo sing nomer 3.
l
(5) سليمان بن أحمد حدثنا علي بن سعيد بن بشير الرازي حدثنا يونس بن عبد الأعلى حدثنا أبوالربيع سليمان بن داود الإسكندراني عن سفيان الثوري عن منصور عن مجاهد عن ابن عباس عن النبي صلى الله عليه وسلم قال أوحى الله تعالى إلى موسى عليه السلام (1) إنك لن تتقرب إلي بشيء أحب إلي من الرضا بقضائي (2) ولم تعمل عملا أحبط لحسناتك من الكبرياء (3) يا موسى لا تضرع إلى أهل الدنيا  فأسخط  عليك (4) ولا تخف بدينك  لدنياهم  فأغلق عليك أبواب رحمتي يا موسى (5) قل للمذنبين النادمين أبشروا و (6) قل للعاملين المعجبين اخسروا

أبو نعيم aku dicritani سليمان بن أحمد deweke a ku dicritani على بن سعيد الرازي deweke aku dicritani يونس بن عبد الاعلى deweke aku di critani أبوالربيع سليمان بن داود الإسكندري dewek e songko سفيان الثوري deweke songko منصور deweke songko مجاهد deweke song ko sohabat إبن عباس deweke songko kan jeng nabi SAW iku dawuh mengkene.
Alloh ta’ala iku nDawuhi maring nabi Mu sa mengkene (1) hai Musa (kowe ngerti-o) sing paling tak senengi carane kowe nyepak nyepak maring AKU ALLOH iku nganggo dalan kowe nyocoki lan meneri ma kabeh takdir takdirKU ALLOH (2) hai Musa (kowe ngerti-o) perbuatan sing pa ling nyebabi amal amal bagus ilang (ma lih dadi amal amal olo kabeh) iku takabur mu terhadap takdir takdirKU ALLOH (ora gelem nyocoki lan ora gelem menerima) (3) hai Musa kowe ojo ngrempih ngrem pih (ngasor ngasor) maring wong wong sing حب الدنيا (mergo tamak karo donyane) tentu AKU ALLOH sangat bendu maring kowe (nek kowe ngono iku) (4) hai Musa kowe ojo ngènthèngke (ojo murah murah ke) imanmu gampang dikorbanke demi krono ngara-i donyane wong wong ahli donyo temtu pintu rohmatKU ALLOH tak tutup (nek kowe ngono iku sahinggo ko we ora bakal oleh rohmat) (5) hai Musa  kowe ngomongano maring wong wong sing podo duweni pirang pirang doso lan duweni pirang pirang olo sing wis podo duweni خوف terus terusan sahinggo podo ketungkul nyesali dosane lan olone ngo mongano mengkeke kowe kabeh bakal o leh pengapurone Alloh (6) hai Musa kowe ngomongano maring wong wong sing ora duwe doso sing sregep sregep nglakoni amal amal ibadah sing podo ujub ngo mongano mengkene kowe kabeh ning a kherat bakal dadi القوم الخاسرون (sebab ujub mu). Ngono iku arti artine hadis mau.
l
تمنن تستكثر) lan يأمن مكرالله  lan ujub) 3 iku gandengan. endi endi wong sing ujub iku tentu يأمن مكرالله tentu تمنن تستكثر iku pasti lan endi endi wong sing تمنن تستكثر endi endi wong sing يأمن مكرالله iku pasti ujub wong wong sing koyo mengkono iku senajan ora nglakoni doso blas senajan sregep nglakoni amal amal ibadah ning akherat tetep dadi القوم الخاسرون sebab a mal amal baguse berubah malih dadi amal amal olo kabeh komplit. lan doso doso sing cilik cilik berubah malih dadi doso doso gede kabeh komklit. Kabeh ngono iku mergo khasiyate ujub lan kha siyate تمنن تستكثر  lan khasiyate يأمن مكرالله  mergo alQur’an wis nDawuhke yoiku
أفأمنوامكرالله فلا يأمن مكرالله الا القوم الخاسرون
wis ning juz 1 ngarep artine ayat iku.
l
nomer 1 2 3 4 5 6 ning hadis nomer li mo duwur iku akidahe shohabat shoha bat lan nomer 1 2 3 ning hadis nomer papat duwure sahinggo jumlahe ono 9. kudu koyo 9 iku akidahe iku diantara ajarane kanjeng nabi maring shohabat
shohabat.  akidah iku opo ?.

sing digawe pedoman ono ing ibadah iku aran akidah seandainya ibadah iku sepor yo akidah iku lamparane. Nek lamparane iku menggok sepure mesti anut menggok ngetutke lamparane. (iku pasti). Bahkan nek lamparane iku ora mbener temtu se pure ngguling (iku pasti). Semono ugo (se bab akidahe iku ora mbener) ibadahe tem tu ngguling koyo nggulinge sepor sebab lamparane ora mbener mau. nek sepor ngguling iku kabeh wong wis podo ngerti  nanging ibadah sing ngguling iku piye iba dah sing ora ngguling iku piye ?.
asline tembung ibadah iku boso arab yoi ku عبادة maknane ngabdi maring Alloh uto wo ngawulo maring Alloh (iku maknane عبادة  mau).
tapi nek dadine iku kok ora ngawulo ma ring Alloh ora ngabdi maring Alloh kok da dine ngawulo rahi ngawulo nama ngawu 
partai ngawulo jam’iyah ngawulo tradisi ngawulo donyo ngawulo howo nafsu nga wulo wudele dewe ngawulo penake dewe lan sak panunggalane yo tentu ibadahe wis ngguling nek dadine koyo ngono iku di antara contone yoiku kabeh amal amal ibadahe wong wong sing tujuane islam i ku donyo aliyas wong sing يريد حرث الدنيا iku ibadahe tentu wis ngguling mergo يريد حرث الدنيا iku sebagai lamparan sing ora mbe ner. Sahinggo يريد حرث الدنيا iku akidah sing ora mbener.
tapi nek wong wong sing tujuane islam iku akherat aliyas يريد حرث الاخرة iku akidah sing mbener lan lamparan sing mbener sebab nek wong iku يريد حرث الاخرة temtu wong iku bener bener ngawulo maring Alloh sing temenan sahinggo aran sepor sing ora ngguling. nanging nek wong iku يريد حرث الدنيا  (omong kosong nek wong iku ngawulo Alloh) lan (omong kosong nek wong iku ngabdi maring Alloh) iku kabeh
omong kosong belaka.
sing bener yoiku ngawulo partai utowo
ngawulo jam’iyah utowo ngawulo rahi u towo ngawulo tradisi utowo ngawulo se neng utowo ngawulo rizki utowo ngawulo donyo utowo ngawulo howo nafsu utowo ngawulo wong umum utowo ngawulo gèngsi utowo ngawulo nama lan sak pa nunggalane mulo tentu wis ngguling sepu re iku pasti kecuali omong kosong mau lan sing gelem diapusi omong kosong o mong kosong iku cah cilik nek dewasa mustahil gelem dapusi omong kosong wong wong islam zaman saiki cah cilik i ku nek umm kubro dewasa.
Semono ugo nek sing sunah sunah iku di penke meni sing ferdlu dikalahke iku ma lih aran ngawulo seneng ora kok ngawulo Alloh iku ora blas.
sahinggo ibadahe wong sing ngono iku wis ngguling lan ngepenke sunah sunah ferdlune dikalahke duwur iku sebagai lam paran sing ora mbener utowo akidah sing
ora mbener.
patuhe anak maring wong tuwone iku fer
dlu patuhe bojo wadon maring lanane iku ferdlu patuhe wong wong awam maring guru sing songko golongan wong wong nomer(1) utowo nomer(2) iku ferdlu taQ wa maring Alloh ngerso halal harom iku ferdlu ninggal lakon lakon sing kufur lan sing musyrik iku ferdlu ninggal endi endi sing sebrangan karo ahlak islam lan ah lak iman iku ferdlu ngaji umm kubro iku ferdlu.
Nek ferdlu ferdlu duwur iku dikalahke basan sing sak liyane ferdlu ferdlu du wur di sregepi yo dadine malih (nga wulo howo nafsu wong sing ngono i ku) ora kok ngawulo Alloh iku ora blas. mulo wong sing ngono iku aran lam parane wis ora mbener lan sepure wis ngguling.
Sahinggo sing akidahe ora mbener (sing
lamparane ora mbener) lan wis ngguling sepure yoiku endi endi wong sing anut ca ra carane wong wong khowarij lan endi endi wong sing riyo lan wong sing ujub lan wong sing amal amale iku لوجه الهوى   لوجه الناس lan sing تمنن تستكثر    يأمن مكرالله  lan wong wong islam zaman saiki sing sifat sifate iku 1 2 3 4 sing ning juz 1 ngarep i ku kabeh akidahe ora mbener (lamparane ora mbener) lan wis ngguling sepure.
l
Saiki lamparan sing mbener (akidah sing mbener) iku sing kepiye ?.
Sing sepure ora ngguling mergo lampara
ne wis bener 6 sing ning hadis nomer li mo duwur lan 3 sing ning hadis nomer papat duwure. Nek karo 6 lan 3 iku sebra ngan temtu sepure wis ngguling temtu lamparane ora mbener (akidahe ora mbe ner).
(6) من أحب دنياه أضر بأخرته ومن أحب أخرته أضر بدنياه فأثروا ما يبقى على ما يفنى  \  رواه أحمد بن حنبل والحاكم عن أبي موسى الآشعري رضي الله عنه مرفوعا
أحمد بن حنبل lan الحاكم sing nyanadke hadis i ku menduwur menduwure sanad songko shohabat أبي موسى الآشعري رضي الله عنه de weke nyrita-ake yen Rosululloh SAW iku dawuh mengkene.
endi endi wong sing nyenengi maring uru san urusan donyane tentu urusan urusan akherote wong mau kalah yoiku rusak lan madlorot lan endi endi wong sing nyene ngi maring urusan urusan akherate tentu urusan urusan donyane wong mau kalah yoiku rusak lan madlorot kowe kabeh iku supoyo podo menangno urusan urusan a kherate lan sing dikalahno iku urusan uru san donyane (dadi-o rusak lan madlorot iku urusan urusan donyone ojo kasi sing rusak lan madlorot iku urusan urusan a kherate). iku artine hadis mau.
l
(1 urusan urusan donyo lan 2 urusan uru san akherat) Nomer 1 lan nomer 2 iku to lak belakang nek sing siji menang temtu sing siji kalah yen sing siji apik temtu sing siji rusak ora iso karo karone iku menang kabeh lan apik kabeh iku mustahil.
(ajarane kanjeng nabi ning hadis mau) ru pane dadi-o rusak lan madlorot iku uru san urusan donyane ojo kasi sing rusak lan madlorot iku urusan urusan akherate kowe kabeh supoyo podo menangno uru san urusan akherate sing dikalahno iku u rusan urusan donyane lan ngono iku mak nane dawuhe kanjeng nabi فأثروا ما يبقى على ما يفنى  ning hadis mau. iku rupane ajara
ne kanjeng nabi. sebab opo ?.

Sebab kanjeng nabi iku ndidik shohabat shohabate supoyo podo dadi wong wong sing يريد حرث الآخرة ojo podo dadi wong wong sing يريد حرث الدنيا iku rupane ajarane kanjeng nabi ono ing hadis mau lan sesu ai karo ajarane kanjeng nabi iku lakon la kone kabeh shohabat shohabat mergo da wuh dawuhe kanjeng nabi iku sangat di perhatikan lan sangat dipatuhi deneng shohabat shohabat ojo dikiyaske wong wong islam zaman saiki iku karo hadis na bi sangat ora nggople (mbudeg).
l
(7) أخرج ابن عساكر عن مسلم بن عبيد عن أسماء بنت يزيد الأنصارية أنها أتت النبي صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وهو بين أصحابه  فقالت يا رسول الله!أنا وافدة النساء إليك  ما من امرأة كانت في شرق ولا غرب وهي على مثل رأيي  أن الله بعثك إلى الرجال والنساء كافة  فآمنا بك وبإلهك وإنا معشر النساء محصورات قواعد بيوتكم  ومقضى شهواتكم  وحاملات أولادكم  وأنكم  معاشر الرجال فضلتم علينا بالجمع والجماعات  وعيادة المرضى وشهود الجناثز والحج بعد الحج ، وأفضل من ذلك الجهاد في سبيل الله وأن الرجل منكم إذا خرج حاجاً أو معتمراً أو مرابطاً حفظنا لكم أموالكم وغزلنا لكم أثوابكم وربينا لكم أولادكم  أفما نشارككم في هذا الخير يا رسول الله ؟ فالتفت النبي صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ إلى أصحابه بوجهه كله ثم قال سمعتم مقالة امرأة قط أحسن من مساءلتها عن أمر دينها من هذه ؟  قالوا  يا رسول الله! ما ظننا أن امرأة تهتدي إلى مثل هذا!  فالتفت النبي صلى الله عليه وسلم إليها ثم قال انصرفي أيّتها المرأةُ  وأَعْلِمي مَنْ وراءك من النّساء أنّ حسن تبعُّل إحداكن لزوجها  وطلبها مرضاته  وأتباعها موافقته يعدل ذلك كلَّه  قال  فأدبرت المرأة وهي تهلل وتكبر استبشارا

imam إبن عساكر nyanadke hadis iku mendu wur menduwure sanad songko مسلم بن عبيد deweke songko siji shohabat wadon sing aran أسماء بنت يزيد الانصارية iku sowan kan jeng nabi banjur matur mengkene.
ya Rosulalloh kulo niki sebagai utusane
sedoyo wadon wadon. niku sami kulo niki penemune (ning batin sami protes) mer go panjenengan niku diutus Alloh yo ma ring wong wong lanang yo maring wong wong wadon banjur kito kabeh iman ma ring Alloh lan iman maring panjenengan lan kito wong wong wadon kabeh niki penggawe-ane cuman ning njero omah nandangi gawe-an gawe-an njero omah lan gawe nglayani syahwate wong wong lanang lan ngandut anak anak-ane wong wong lanang ngono iku kito wong wong
wadon.
sedangkan wong wong lanang niku saget sholat 5 wektu jamaah ning masjid kalih penjenengan biso jum’atan biso nilik-i wong lara biso (ibadah haji  berkali kali kali) sing luwih hebat maneh iku biso ji had perang sabilillah sareng panjenengan kito wong wong wadon mboten saget ka beh iku.
Nanging setiap wong lanang iku metu songko omah (arep ibadah haji arep iba dah umroh arep jihad perang sabilillah arep jamaah) yo kito wong wong wadon i ki sing ditugas tunggu omah ngopeni a nak anak njahidke pakai-an pakai-an sing bedah kito wong wong wadon ora biso nandangi amal amal ibadah sing koyo wong wong lanang mau. ngoten niku no po kito wong wong wadon saget angsal fa dlilahe amal amal sing di lakoni wong wong lanang ?.
bar أسماء بنت يزيد  matur kabeh duwur ban
jur kanjeng nabi noleh maring shohabat shohabat karo dawuh mengkene
hai shohabat shohabat kowe kabeh opo pernah krungu wong wadon usul ngono iku ?. shohabat shohabat mangsuli boten pernah kanjeng nabi kito boten ngiro ono wadon saget usul ngoten niku banjur kan jeng noleh maring أسماء بنت يزيد lan dawuh mengkene.Hai أسماء بنت يزيد ! sampèk-no wong wong wadon (dawuhku iki) bektine wong wong wadon maring lanange (koyo duwur mau) iku fadlilahe sebanding karo amal amale wong lanang kabeh mau kom plit wisan (ora kok domane nandangi ga wean ngomah njur fadlilahe kalah karo wong wong lanang sing jihad perang sa bilillah lan jamaah ning masjid lan liya liyane iku ora blas) banjur أسماء بنت يزيد  pamit mulih karo muni الله أكبر الله أكبر (song ko bungahe). iku  artine hadis mau.
l
(wong lanang biso jama-ah ning masjid bi
so budal perang sabilillah lan liya liyane iku mergo gawean gawean njero omah di tandangi wong wadon). nek gawe-an ga we-an njero omah iku kok ora ditandangi wong wadon yo wong lanang ora iso ja ma-ah ning masjid ora biso budal perang sabilillah lan liya liyane.
Mulo yen wong lanang jama-ah ning mas jid utowo budal perang sabilillah yo wong wadon iku temtu melu duweni fadlilahe jama-ah ning masjid lan melu duweni fadli lahe budal perang sabilillah lan melu du weni fadlilahe endi endi amal ibadah sing ditandangi wong lanang mboh rupo opo wa-e. yen wong lanang budal nilik-i wong lara utowo (layat wong mati) utowo budal nyodakohi ninggone fekir miskin utowo mbantu wong tuwone utowo kidmah gu rune utowo tilik koncone lan liya liyane komplit yo wong wadon temtu duwe fa dlilahe kabeh komplit duwur iku senajan wadon mau thenguk thenguk  ning njero
omah.
kecuali nek wong wadone iku kok ora eklas ning ati lan ngersulo lan nggrundel olehe nandangi gawe-an gawe-an njero omah utowo wani maring wong lanang yo malih ora melu duwe fadlilahe amal amal
sing dilakoni wong lanang
lan nek sing dilakoni wong lanang iku kok amal olo yo bojo wadon melu duweni olo sing dilakoni wong lanang (selagi wadon mau ora ingkar lan ora gething). nek ing kar lan gething yo baru ora melu duweni olone amal olo sing dilakoni wong lanang wadon mau.
zaman saiki wong lanang maulutan yo
wong wadon ora gelem ketinggalan kudu nganakke maulutan wedok. wong lanang  tahtiman wong wedok ora gelem keting  galan kudu nganakke tahtiman wedok  wong lanang merjuangke partai wong  wedok ora gelem ketinggalan kudu  mer  juangke partai wedok dewe lan liya liya  ne contone isih pirang pirang banget iku   kabeh bid’ah dlolalah sebrangan karo ha  dis duwur mau.
diantarane maneh wong lanang sholat ja maah ning masjid wong wedok ora gelem ketinggalan kudu melu jamaah ning mas jid lan liya liyane sahinggo lanang wedok cara beribadah iku oncor oncor-an lan umbyungan iku kabeh bid’ah sing dlola lah (tolak belakang karo sunnah nabi).
kanjeng nabi lan shohabat shohabat iku sesuai persis karo hadis nomer 7 duwur mau lan sesuai persis karo hadis nomer 8 lan 9 sing arep kesebut ning mburi kelan jutane. yoiku wong lanang lan wong wong wadon iku carane golek fadlilah ono juru sane dewe dewe. fadlilahe wong wong lanang lan fadlilahe wong wong wadon iku jurusane seje seje.
sahinggo wektu iku teratur ketat antarane wong wong lanang lan wong wong wadon ora kok dibiarke umbyungan lan oncor oncoran koyo wong wong islam zaman saiki iku ora blas.
(8) الحسن بن سُفْيان قال حدثنا هاشم بن عَمَّار، عن أبيه عَمَّار بن نصير، عن عَمْرو بن سعيد الخولاني، عن أنس بن مالك، عن سلامة حاضنة إبراهيم ابن النَّبِيّ صلّى الله عليه وسلّم أنها قالت يا رسول الله إنك تبشر الرجال بكل خير ولا تبشر النساء  قال أمَا تَرْضى إِحْداكُنَّ أنّها إذا كانتْ حامِلاً مِنْ زَوْجِها وهوَ عنها راضٍ أنّ لَها مِثْلَ أجْرِ الصَّائِمِ القائِمِ في سَبِيلِ الله وإذا أصابَها الطَّلْقُ لم يَعْلَمْ أهْلُ السَّماءِ والأَرْضِ ما أُخْفِيَ لها منْ قُرَّةِ أعْيُنٍ فإذا وَضَعَتْ لم يَخْرُجْ مِنْ لَبَنهِا جُرْعَةٌ ولم يُمَصَّ مِنْ ثَدْيها مَصَّةٌ إلاّ كانَ لها بِكُلِّ جُرْعَةٍ وبِكُلِّ مَصَّةٍ حَسَنَةٌ فإِنْ أسْهَرَها لَيْلَةً كانَ لَها مِثْلُ أجْرِ سَبْعِين رَقَبَةً تُعْتِقُهُمْ في سَبِيلِ الله سَلامَةُ تَدْرِينَ مَنْ أعْنِي بِهذا المُمْتَنِعاتِ الصَّالِحَاتِ المُطِيعاتِ لأَزْوَاجِهِنَّ اللّواتِي لا يَكفُرْنَ العَشيرَ ورواه الطبراني في الاوسط وابن عساكر

الحسن بن سفيان)) aku dicritani هاشم بن عمار de weke songko bapakne yoiku عمار بن نصير deweke songko عمرو بن سعيد الخولاني dewek e songko shohabat أنس بن مالك رضي الله عنه deweke songko سلامة (yoiku wadon sing dadi juru momonge kanjeng nabi yoiku momong sayyid إبراهيم putrane kanjeng nabi) deweke (سلامة) matur maring kan jeng nabi mengkene. ya Rosulalloh kok namung tiyang jaler jaler thok sing dida wuhi tentang fadlilah fadlilahe amal (ti yang wadon kok boten) banjur kanjeng nabi dawuh mengkene.
dadi wong wadon iku opo isih durung bi so menerima padahal Alloh iku wis pa ring maring wadon naliko wektu ngandut songko bojo lanange lan ora ngersulo lan iso (nggawe padange wong lanang) Alloh nek maringi ganjaran wadon mau dipa dakke persis karo wong sing perang sabi lillah sing sak jerone perang iku nek a wan poso nek bengi (sholat sewengi) lan naliko ngalami wwath terus nglahirke bayi iku imbalane bakal diatas puas sing ora biso dibahasakke nganggo lesan sopo wa-e temtu kandas ora iso nyebutke lan setiap nusoni bayi (saben sak sesepane bayi nyesep susune makne) iku di tulis podo karo nglakoni amal bagus siji (sa ben sak sesepan mau) lan naliko sebab bayine sewengi ora biso turu iku ditulis poda karo nglakoni ibadah merdikakke 70 pudak hai سلامة !! (kowe ngerti-o) ora kabeh wadon duwe fadlilah mau iku ora nanging husus wadon sing moh babar pi san slingkuh lan sholeh patuh maring wong lanang lan iso nyukuri maring wong lanang. (iku artine hadis duwur mau).
l
(9) عبد بن حميد قال حدثنا يعمر بن بشر : حدثنا ابن المبارك : حدثنا قيس بن الربيع عن أبي هاشم عن سعيد بن جبير عَنْ ابْنِ عُمَرَ عن النبي صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قال إن للمرأةِ في حَمْلها إلى وَضْعِها إلى فِصالِها من الأجركالمُتَشَحِّط في سبيلِ الله ، فإنْ هَلَكَتْ فيما بين ذلك؛ فلها أَجْرُالشَّهيدِ ورواه أبونعيم في الحلية

(عبد بن حميد) aku dicritani يعمربن بشر deweke aku dicritani إبن المبارك deweke aku dicri tani قيس بن الربيع deweke songko أبي هاشم de weke songko سعيد بن جبير deweke songko shohabat إبن عمررضي الله عنهما deweke song ko kanjeng nabi SAW iku dawuh mengke ne wadon iku awit mulai ngandut tekan nglahirke anak lan tekan sak rampunge nyusoni bayine tekan kesapih iku fadlila he dipadakke persis karo wong sing lagi perang sabilillah sing nganti gubras getih se-andainya wadon mau iku kok mati ono ing sak jerone wektu duwur mau tentu wa  don mau mati syahid..(iku artine hadis).
wong wadon sing iso duwe fadlilah koyo sing didawuhke ning hadis hadis duwur iku ora setiap wadon iku ora. nanging hu sus wadon sing moh slingkuh lan wadon sing patuh maring bojo lanang lan ora ngersulo sesuai hadis sing  ngono iku per syaratane yoiku aliyas wadon sing golo ngane wong wong nomer (2).
nek suwarane wong wadon iku kok dima sukke pengeras suara termasuk sing ge lem slingkuh wadon mau sebab opo ?. mergo duwe tujuan arep njaring wong la nang.
Nek wadon wadon sing golongane wong wong nomer (3) ganjarane iku mustahil diwehke ning akherat iku mustahil na nging tentu diwehke ning donyo ganjara ne iku wis NAS Qur’an.
Sahinggo nek wadon sing golongan wong wong nomer(3) iku kok jujur lan patuh maring wong lanang lan ngandut lan nu soni anak lan mbantu wong lanang lan liya liyane yo (kabeh iku temtu diwehke ning donyo ganjarane). Sepanjang wadon
iku isih golongane wong wong nomer (3).
l
(alhasil). mboh lanang mboh wadon sing kebaikane lan amal amale iku Alloh mari ngi ning akherat (ganjarane) iku disyarat ke لوجه الله (nglakonane) yoiku dadi golo ngane wong wong nomer(2) luwih disik. Sepanjang isih golongane wong wong no mer(3) temtu لوجه الهوى lan لوجه الناس keba ikan kebaikane lan amal amale mustahil iso لوجه الله sahinggo mustahil Alloh mari ngi ganjaran ning akherat tentu ganjara ne diwehke ning donyo sesuai Dawuhe Alloh ono ing alQur’an iku pasti.
hadis mengenai fadlilahe wadon sak liya ne duwur isih akeh. Sing alhasile ono ing hadis setiap sak langkahe wadon ditulis amal bagus nglangkah sepisan podo karo nglakoni amal bagus siji nglangkah ping pindo podo karo nglakoni amal bagus pin
do lan sak teruse.wadon ditulis  ngono iku naliko nandangi gawe-an gawe-an njero omah koyo nyapon nyaponi umbah um bah ngliwetke wong lanang momong a nak lan liya liyane nanging ono syarate kudu wadon mau ora ngersulo lan patuh maring wong lanang lan ora slingkuh lan wadon mau golongane wong wong nomer (2) ora nomer (3) (iku syarate).
wong wadon metu songko omah iku wer no loro pisan nek metune iku arep kerjo nyambut gawe krono bantu wong lanang  sebab wong lanange iku lemah lan atas printahe wong lanang lan ono ing dalan sing halal (kerjane mau) yo saben nglang kah sepisan ditulis nglakoni amal bagus siji nglangkah ping pindo ditulis nglakoni amal bagus pindo lan sak teruse.
kedua nek metune wadon iku krono arep
nglakoni amal amal ibadah sing sak liya ne (haji ferdlu) contone koyo arep mau lutan manakipan tahtiman istighosah tah lilan ngurusi partai ngurusi jam’iyah lan sak panunggalane yo tentu wadon mau saben nglangkah sepisan ditulis nglakoni amal olo siji nglangkah ping pindo ditulis nglakoni amal olo loro lan sak teruse.
(wong wong yahudi saiki lan wong wong nasroni saiki setiap melangkah arep ngla koni amal amal ibadah maring Alloh) iku saben sak langkah ditulis podo karo ngla koni amal olo siji nglangkah ping pindo di tulis podo karo nglakoni amal olo loro lan sak teruse sebab opo sebab amal ibadah sing dilakoni mau wis metu songko kitab Taurot sing asli wis metu songko kitan IN JIL sing asli.(aliyas bia’ah).
semono ugo wong wong islam zaman sai ki sing golongane nomer (3) yo persis ko yo ngono iku. (alhasil) yoiku mboh la nang mboh wadon wong wong islam za man saiki iku naliko metu arep kegiatan kegiatan ibadah sing bid’ah yo saben siki le iku nglangkah sepisan ditulis podo ka ro nglakoni amal olo siji nglangkah ping pindo poda karo nglakoni amal olo loro lan sak teruse (ditulis amal olo koyo du wur iku nek nglakonane لوجه الله) ditulis o lo  sebab bid’ahe mau.
nek nglakonane mau iku kok لوجه الناس uto wo لوجه الهوى  iku sing ning akherat bakal dadi tahi terus di urugke wonge (sing nglakoni) koyo keterangan sing wis kese
but ning ngarep.
(10) حدثنا يحيى بن عثمان حدثنا عبد الله بن صالح حدثني الليث حدثني الحكيم بن عبد الرحمن الأنصاري البصري أبو غسان أنه سمع الحسن بن أبي الربيع بلغنا أن رسول الله صلى الله عليه وسلم قال (1) من عمل لآخرته كفاه الله دنياه (2) ومن أحسن فيما بينه وبين الله كفاه الله ما بينه وبين الناس (3) ومن أحسن سريرته أحسن الله علانيته
(imam إبن مردويه) aku dicritani يحيى بن عثمان
deweke aku dicritani عبدالله بن صالح dewek e aku dicritani الليث بن سعد deweke aku di critani الحكيم بن عبد الرحمن الآنصاري البصري ali yas أبو غسان deweke dawuh aku krungu الحسن بن أبي الربيع nyritaake yen Rosululloh SAW iku dawuh mengkene.
(1) endi endi wa-e wong sing ketungkul membenahi akherate temtu urusan uru
san donyane wong iku Alloh sing bakal makili ngurusi (2) endi endi wa-e wong sing ketungkul ngapikke srawungan lan hubungan maring Alloh temtu srawunga ne wong iku lan hubungane wong iku ma ring menungso menungso Alloh sing ba kal ngapikke (3) endi endi wa-e wong sing ketungkul ngapikke jerohane (jatidi rine sing ning batin) temtu Alloh sing ba kal ngapikke lahire wong iku (ngapikke jatidiri sing ning lahir). (iku artine hadis
l
(1) mbenahi akherate iku aliyas mbener ke taQwane maring Alloh iku dibenerke ngono iku otomatis sarate kudu mbuwang sing dadi sifat sifate wong wong islam za man saiki rupane 1 2 3 4 sing wis kese but ning juz 1 ngarep iku harus dibuwang kejobo iku kudu sejalan karo أهل السنة والجماعةhe kanjeng nabi.  
(2) mbenahi srawungane lan hubungane
maring Alloh iku aliyas nbenerke tingkah lakune iku di sesuai-ake karo ahlak ahlak iman.   
(3) mbenahi jatidirine iku aliyas mbener
ke atine lan akidah akidahe lan mbener ke kepatuh-ane maring Alloh.
Sing ketungkul 1 2 3 iku pasti urusan uru
san donyane wong iku Alloh sing makili ngurusi sahinggo wong iku ora perlu ku watir masalah rizki lan masalah anak bo jo. Ngono iku artine hadis mau.
l
wong wong shohabat lan tabi’in lan tabi ‘i tabi’in ketungkule iku yo 1 2 3 mau lan nyoto temenan masalah rizki lan anak bo jo Alloh sing makili ngurusi.
l
Ngono iku sing dimaksut ihtiyar golek rizki cukup nganggo cara sing putih mi turut umm kubro.
Sebab nek masalah rizki lan anak bojo
kok Alloh iku sing makili ngurusi ora per lu ragu ono ing zaman sing piye wa-e lan dalam kondisi opo wa-e iku temtu bakal teko kiriman songko Alloh sing iso nutup kebutuhane wong iku ngono iku pasti lan ngono iku maknane كفاه الله دنياه ono ing ha dis mau sahinggo wong wong shohabat lan tabi’in lan tabi‘i tabi’in ngono iku sing terjadi.
Cuman sing dimaksud kiriman songko Alloh sing iso nutup kebutuhane iku ora kok melimpah turah turah njur wong iku ning donyo sugih ngono iku ora. lan Alloh ora seneng ngono iku sebab madloroti o  no ing akherat sahinggo sing dimaksud i ku sing ora sampi madloroti ning akherat nek rizki sing madloroti ning akherat te tep Alloh iku ora ngizini maring mukmin.
wong wong islam zaman saiki sing sifat si fate iku 1 2 3 4 sing ning juz 1 ngarep iku mampune cuman golek rizki sing cara hi tam thok nek sing cara putih koyo ning hadis duwur mau yo ora bakal mampu mampu-o kecuali ngilangi 1 2 3 4 iku lu wih disik.
(11) قال هناد بن السري حدثنا وكيع عن الربيع بن صبيح عن يزيد بن ابان الرقاشي عن أنس بن مالك رضي الله عنه قال قال رسول الله صلى الله عليه وسلم (1) من كانت الآخرة همه جعل الله  غناه في قلبه وجمع له شمله وأتته الدنيا وهي راغمة و(2) من كانت الدنيا همه جعل الله  فقره بين عينيه  وفرق عليه شمله ولم يأته من الدنيا إلا ما قدر له
(imam هناد بن السري) aku dicritani وكيع de
weke songko الربيع بن صبيح  deweke song ko يزيد بن أبان الرقاشي deweke songko shoha bat أنس بن مالك رضي الله عنه deweke nyrita-ake yen Rosulullh SAW iku dawuh meng kene.(1)endi endi wong sing perhati-ane terhadap urusan urusan akherat (ning ati) iku bener bener wis bulat temenan temtu atine wong mau ora butuh néko néko lan uripe biso maton lan tekone rizki gam pang lan (2) endi endi wong sing perhati-ane terhadap urusan urusan donyo (ning ati) iku bener bener wis bulat temenan temtu butuhé wong mau maring néko né ko (ning ati) nemen lan uripe ora iso ma ton lan rizkine ora barokah. (iku artine ha
dis mau).
(1) sing ketungkule iku 1 2 3 ning hadis duwure iku wong sing perhati-ane terha dap urusan urusan akherat (ning ati) be ner bener bulat temenan.
(2) sing sifat sifate iku 1 2 3 4 ning juz 1
ngarep iku wong sing perhati-ane terha dap urusan urusan donyo (ning ati) bener bener bulat temenan.
Lan sing nomer (2) iku sing aran golek riz ki cukup sing nganggo cara hitam miturut umm kubro diarani cara hitam mergo ih tiyare golek rizki iku direwangi (didampi ngi) syétan. Lan sing nekakke rewang syetan ora liyo maneh yoiku sifat 1 2 3 4 sing ning juz 1 ngarep (iku sing nekakke rewang syetan).
bahkan nek sifat sifat 1 2 3 4 sing ning juz 1 mau iku kok kenthel meni. syetan mau ora nrimane dadi rewang iku ora nanging ngrasuki ono ing awake wonge (iku pas ti). Mulo karo dukun dukun wong wong sing ngono mau cocok mergo sing mra suki ning dukun dukun lan sing mrasuki o no ing wong wong mau iku sak klompotan (syetane). 
Nek syetane iku kok wis mrasuki ono
ing awake wonge. yo malih wong mau amal amal ibadahe iku temtu anut ko mandone syetan sing ngrasuki ning a wake iku pasti ora bakal anut komando
ne Qur’an hadis iku ora bakal.  lan ngo no iku sing nyebabi ibadahe iku riyo ujub يأمن مكرالله lan  تمنن تستكثر.
Kon ibadah sing ora ngono iku ora bakal
biso sebab wong mau kudu anut koman
done yoiku sing mrasuki ning awake lan wong mau ora bakal bakal-o mampu mbangkang terhadap komando mau sela gi ora iso ninggal sifat 1 2 3 4 sing ning juz 1 ngarep.
Lan sing mrasuki ning awak mau iku ning akherat sing dadi Gusti Allohe wong iku yoiku Gusti Alloh sing palsu nanging nger tine wong mau asli mergo disabdo de neng Alloh ta’ala sesuai hadis sing wis kli wat ning ngarep ning halaman nomer 237 lan ning halaman nomer 238 hadis loro iku supoyo diwoco maneh temtu jelas lan biso faham sing temenan.
banjur wong mau ning akherat ngetutke Gusti Alloh sing palsu mau akhire dijegur ke ning neroko ngono iku nasibe wong wong sing sifat sifate iku 1 2 3 4 sing ning juz 1 ngarep.
ajarane wong wong saiki iku tolak bela kang karo hadis nomer 10 11 mau piye to
lak belakange?.wong wong kon podo ngo tot kerjo nyambut gawe lan ngotot ibadah men oleh donyane oleh akhete ngono iku ajarane wong wong saiki.
sebab ajaran ngono iku malih wong wong banjur podo ngalalke segala cara sing penting hasil lan ora ninggal solat 5 waktu lan poso romadlon ngertine ngono iku sing aran oleh donyane oleh akherate.   
justru sing direwangi syetan sing ngono i
ku lan tumandange solat lan poso iku tem
tu anut komandone sing ning weteng yo
iku syetan sing ngrasuki ning awake.
ngertine iku oleh donyane oleh akherate. oleh akherate songko endi ning akherat bakal ngetutke Gusti Alloh palsu dijegur ke ning neroko opo ngono iku sing aran oleh akherate ?.
tembung liyo sing se-arti duwur mau yoi
ku njungkung maring donyo ngono iku boso arabe aran إنقطع الى الدنيا yen njung kung maring akherat sing njungkunge iku bener bener لوجه الله temenan ngono iku boso arabe aran إنقطع الى الله
(1) yen pikirane lan tenagane lan wektu ne iku dipersembahkan utowo di abdi-a ke utowo dicurahke kanggo urusan uru san akherat sing لوجه الله iku aran njung kung maring akherat utowo njungkung maring Alloh. lan ngono iku aliyas wis da
di wonge Alloh wong mau.
(2) yen pikirane lan tenagane lan wektu
ne iku dipersembahkan utowo di abdi-a
ke utowo dicurahke kanggo urusan uru san donyo iku aran njungkung maring donyo endi endi wong sing ngono iku tem tu akherate iku mung kulit ngono iku ali yas dadi wonge donyo wong mau.
hadis ngisor iki إنقطع الى الله iku njungkung maring Alloh lan إنقطع الى الدنيا iku njung kung maring donyo.
(12) حدثنا محمد بن علي بن الحسن بن شقيق ثنا إبراهيم بن الأشعث ثنا فضيل بن عياض عن هشام عن الحسن عن عمران بن الحصين قال قال رسول الله صلى الله عليه وسلم من انقطع إلى الله عز وجل كفاه الله كل مؤونة ورزقه من حيث لا يحتسب  ومن انقطع إلى الدنيا وكله الله إليها

(إبن أبي الدنيا) aku dicritani محمد بن على بن الحسن بن شقيق deweke aku dicritani إبراهيم بن الآشعث deweke aku dicritani فضيل بن عياض deweke songko هشام deweke songko الحسن deweke songko shohabat عمران بن الحصين deweke nyritaake yen Rosululloh SAW i ku dawuh
mengkene.
endi endi wong sing إنقطع الى الله iku tentu Alloh sing bakal nutup kebutuhan kebutu hane wong iku lan nekakke rizkine wong iku songko dalan sing ora iso diperhitung kan (ora terduga) lan endi endi wong sing إنقطع الى الدنيا iku tentu suwargo nerokone wong iku dipasrahke ning tangane donyo (yo ning donyane yo ning akherate suwar go nerokone wong mau dipasrahke ning
tangane donyo). iku artine hadis mau.
l
suwargo nerokone wong wong sing انقطع إلى الدنيا iku dipasrahke ning tangane do nyo (ora kok ning tangane Alloh iku ora sama sekali) sahinggo wis diculke cul wong wong mau songko tangane Alloh). (suwargo nerokone wong wong mau ning tangane donyo) ngono iku yo naliko ning
donyane yo naliko ning akherate. Ngono
iku  maknane وكله الله إليها ning hadis mau.
lan yen wong iku ning donyo kok dadi wo
nge donyo yo tentu ning akherat wong iku dadi wonge donyo ugo ngono iku pasti mustahil meni iso dadi wonge Alloh wong iku besuk ning akherat.
ning akherat dadi wonge donyo iku aliyas
ngetutke Gusti Alloh palsu sing dadi jel ma-ane donyo.(besuk ning akherat).
lan yen wong iku ning donyo kok dadi wonge Alloh yo wong sing ngono iku sing ning akherat dadi wonge Alloh sahinggo wong iku ning akherat ora mungkin nge tutke Gusti Alloh palsu mesti ngetutke Gusti Alloh sing asli.
wong wong shohabat lan ta bi’in lan tabi’i
tabi’in iku senajan ahli kerjo nyambut ga we nggolekke pakan anak bojo iku dadi wonge Alloh ora kok dadi wonge donyo i ku ora sebab opo ?. sebab njungkunge iku maring akherat sing bener bener لوجه الله temenan.nek wong wong saiki senajan ahli ibadah iku dadi wonge donyo ora kok
dadi wonge Alloh iku ora sebab opo ?.
sebab islame iku يريد حرث الدنيا lan amal amal ibadahe iku jauh songko لوجه الله  na nging لوجه الناس   لوجه الهوى aliyas njungku nge iku maring donyo (إنقطع الى الدنيا) sa hinggo suwargo nerokone wong wong sing ngono iku tentu dipasrahke ning ta ngane donyo (senajan wong wong mau ahli ibadah) yoiku sak walike shohabat lan tabi’in lan tabi’i tabi’in.
ono ing hadis Rosululloh SAW dawuh ma ring shohabat ابي ذر رضي الله عنه  mengkene

يا أبا ذر ترى كثرة المال هو الغنى وترى أن قلة المال هو الفقر ليس ذلك إنما الغنى غنى القلب والفقر فقر القلب فمن كان الغنى في قلبه فلا يضره ما قل من الدنيا ومن كان الفقر في قلبه فلا يغنيه ما كثر منها وإنما يضر نفسه شحها
(artine). hai Abi dzarr !.minturutmu  sing a
keh donyane (sing opo opo duwe) iku sing adem anteng lan sing sithik donyane (sing opo opo ora duwe) iku sing ora a dem ora anteng ?. kliru (ora ngono iku) ta pi (sing nyoto bener) sing adem anteng i ku sing atine wis diilhami  غنى deneng Alloh lan (sing nyoto maneh) sing ora a dem ora anteng iku sing atine diilhami فقر  deneng Alloh endi endi wong kok atine i ku diilhami غنى deneng Alloh opo opo ora duwe  iku ora nyababi malih ora adem o ra anteng iku ora sama sekali  endi endi wong kok atine iku diilhami فقر deneng Alloh yo opo opo duwe iku ora nyababi a dem anteng iku ora blas nek sing sete mene sing nyebabi nggrangsang ora iso adem ora iso anteng iku mergo atine ke tergantungan nemen maring asbabiyah (ditunggangi شح مطاع). iku artine hadis.
l
uripe iso rupek lan peteng padahal wong i ku sugih opo opo duwe ngono iku biso ter jadi sing nanggor ngono iku pirang pi rang. mulo urip padang lan longgar kok sebab opo opo duwe iku kliru miturut kan jeng nabi ora ngono iku.
sak walike yoiku uripe longgar lan padang padahal wong iku miskin opo opo ora du we ngono iku biso terjadi lan sing nang gor ngono iku pirang pirang mulo urip ru pek lan peteng kok sebab miskin opo o po ora duwe ngono iku kliru miturut kan jeng nabi ora ngono iku.
Sing bener sing miturut kanjeng nabi yoi ku sing atine diilhami الغنى deneng Alloh yo tentu adem anteng senajan wong iku opo opo ora duwe. lan sing atine di ilhami الفقر deneng Alloh senajan wong iku sugih opo opo duwe ora bakal iso adem ora ba kal iso anteng.
butuh maring thèthèk mbengèk hajat ma
ring ini dan itu sahinggo ketergantunga ne maring asbabiyah asbabiyah iku ne men (ning njero ati) ngono iku sing sak te mene sing mbikin uripe wong sengsoro walaupun wong iku wis sugih opo opo duwe kok opo maneh wong iku ora sugih opo opo ora duwe tentu  luwih sengsoro sing atine diilhami الفقر sing ngono iku ru pane.lan ngono iku sing ditunggangi شح مطاع lan ngono iku maknane وإنما يضر نفسه شحها   ning hadis mau.
(13) حدثنا عبد الله ثنا منصور بن أبي مزاحم عن إسماعيل بن عياش عن أبي سيار المكي عن يحيى بن أبي كثير قال قال رسول الله صلى الله عليه وسلم اليقين الغنى

imam (إبن أبي الدنيا) aku dicritani عبدالله de weke aku dicritani منصور بن أبي مزاحم de weke songko إسماعيل بن عياش deweke song ko أبي سيار المكي
deweke songko يحيى بن أبي كثير deweke nyritaake yen Rosululloh SAW dawuh
 اليقين الغنى                         
(artine). الغنى yo اليقين lan اليقين yo الغنى  sa hinggo الغنى lan اليقين iku gandengan sing secoro otomatis. (iku artine hadis).
Sahinggo nek kelase imane wong iku kok wis kelas اليقين  yo tentu atine wong iku diilhami الغنى lan nek kelase imane wong iku kok durung kelas اليقين yo mustahil atine wong iku diilhami الغنى ngono iku pasti lan wis otomatis. ngo no iku artine hadis mau.
ketergantungane ati maring asbabiyah iku boso arabe aran الفقر. Lan wonge sing maring asbabiyah atine ketergantungan iku boso arabe aran الفقير (wong sing fekir miskin). Nanging sing ternyata ning lapa ngan wong wong sing sugih iku ketergan
tungane maring asbabiyah luwih besar ti   
nimbang wong wong sing fekir. nek wong
fekir ketergantungan maring asbabiyah i ku yo wis maklum mergo sebab fekire na nging wong sugih kok ketergantungan ma ring asbabiyah iku mendekati kufur sing muni ngono udu penulis nanging hadis ru pane yoiku كاد الفقر ان يكون  كفرا (iku dawuhe kanjeng nabi) artine الفقر yoiku ketergan tungan maring asbabiyah lan kufur iku se jajar (mendekati meni). iku artine hadis.
l
dengan kata lain ketergantungan ma ring asbabiyah iku klebu lakon kufur ngono iku artine كاد الفقر ان يكون  كفرا mau.
nanging sing dimaksud yoiku wong wong sing sugih sing ketergantungan maring as babiyah mergo nek wong wong fekir keter gantungan maring asbabiyah iku di mak lumi (dimakfu) sebab fekire. Nanging di makfune iku ono dendone rupane angele 
golek rizki ning donyo ridlo iklas atine ora
ngersulo iku dendone. Nanging nek atine
ora iso ridlo iklas ning donyo angel golek
rizki yo ora iso dadi dendone sahinggo
malih Alloh ora ngampune kufure rupo ke tergantungan maring asbabiyah mau ko yo dene wong sing sugih sing ketergantu ngan maring asbabiyah iku ugo ora diam puni deneng Alloh. kabeh koyo duwur iku diantara ajarane kanjeng nabi.
lan diantara dongane kanjeng nabi yoiku اللهم اني أعوذ بك من الفقر والكفر (ya Alloh kulo nyuwun didohke songko الفقر lan songko الكفر). iku artine dongo iku.
banjur ono siji sohabat matur mengkene ya Rosulalloh الفقر lan الكفر niku nopo seja jar ?. kanjeng nabi njawab iyo (pancen sejajar الفقر lan الكفر iku). ngono iku jawa bane kanjeng nabi. dongane kanjeng na bi iku sing digawe dalil deneng kyai kyai sing حب الدنيا mergo nek maknani الفقر kesa sar. mergo sing dimaksud الفقر ning donga ne kanjeng nabi mau iku ketergantungan maring asbabiyah sahinggo artine donga ne kanjeng nabi mau mengkene.
ya Alloh kulo nyuwun didohke songko ketergantungan maring asbabiyah lan songko lakon kufur. ngono iku makna
ne اللهم اني أعوذ بك من الفقر والكفر
dongane kanjeng nabi iku rupane sing di
gawe dalil deneng kyai kyai sing حب الدنيا mergo nek maknani الفقر iku diputar balik nanging ora ngerti blas nek memutar ba lik ngertine bener sahinggo iku menunjuk kan bodo sing selangit ora iso dipungkiri sebab o po ?. sebab kyai kyai saiki nek maknani الفقر ning dongone kanjeng nabi lan ning hadis كاد الفقر ان يكون  كفرا iku fekir miskin ora kok ketergantungan maring as babiyah iku ora sahinggo fekir miskin iku kufur tapi nek wong wong sugih ketergan tungan maring asbabiyah iku ora kufur.
mulo kerjo-o sing kentheng men sugih men ora kufur sebab ning hadis kanjeng nabi iku ndongo اللهم اني أعوذ بك من الفقر والكفر  
artine. ya Alloh mugi kulo didohno
songko fekir miskin. aliyas kulo dadèk
no wong sing sugih. kyai kyai saiki ngo no iku nek maknani dongane kanjeng nabi mau diputar balik kanggo mbenerke حب الدنيا ne men duwe rahi men duwe pe ngikut otomatis bakal suul khotimah ma tine kyai kyai sing ngono iku sebab riyone lan nyoreng kanjeng nabi hadise diputar balik. kyai kyai sing حب الدنيا nganggep aki dahe wis HAQ mergo dalile dongane kan jeng nabi lan hadis mau (tentang kesa sare nek maknani mau) kyai kyai saiki iku ora ngerti blas (sangking cetheke ilmune).
l
الغنى iku kosok walike الفقر persis. Sahing go sama sekali ora ketergantungan ma ring asbabiyah iku boso arabe aran الغنى nek wonge sing atine iku sama sekali ora ketergantungan maring asbabiyah boso a rabe aran غني. nek wong sing sugih yoiku opo opo serba duwe lan donyane akeh i
ku boso arabe aran مثر utowo مكثر
wong sing مثر utowo مكثر iku durung tentu
غني lan wong sing غني durung tentu مكثر مثر wong sing atine diilhami الفقر iku boso a rabe aran wong sing فقير aliyas wong sing fekir yoiku wong sing atine iku sangat ke tergantungan maring asbabiyah asbabi yah (iku فقير) yo wong sing ngono iku ru pane sing diilhami الفقر atine.
sak walike yoiku wong sing atine iku ora
ketergantungan blas maring asbabiyah as babiyah yo wong sing ngono iku rupane
sing atine diilhami الغنى.
l
iman iku dadi 7 tingkat. (tingkat sing ke 1 iku aran iman) tingkat ke 2 isih aran iman tingkat ke 3 isih aran iman tingkat ke 4 isih arah iman.
nanging iman sing tingkat ke 5 iku aran   اليقين utowo إحسان .luwih luwih sing tingkat ke 6 lan ke 7 tentu aran اليقين utowo إحسان
sing tingkat atas. sahinggo yen wong iku imane kok wis tekan tingkat 5 6 7 yo tentu diilhami الغنى atine wong iku sebab الغنى iku wis dadi gandengane اليقين secoro otoma
tis (sesuai dawuh hadis duwur mau).
sak wise diilhami الغنى atine tentu dadi wong sing غني wong iku (iku pasti) musta hil ora senajan wong mau dudu  مكثر   مثر 
l
piye bisane iman iku munggah ning ting kat 5 ?.jawabane pertanya-an iku ning juz 7 buri bakal panjang lebar lan sangat jelas lan gamblang. ora kalah penting ka ro juz 6 iki diwoco sangat manfa-ati.
l
ati biso ora ketergantungan blas maring asbabiyah iku ilham songko Alloh ora iso dibuat buat. nek dibuat buat temtu ora cocok blas karo kenyatahan sing ning lapangan. pirang pirang dukun munine i
ku aku langsung Alloh ora hajat asbabi yah nanging ning lapangan ternyata bo hong ora sesuai blas karo munine iku.
l
nanging nek ilham songko Alloh ning lapa
ngan tentu cocok ora bakal bohong blas yoiku justru asbabiyahe iku sing teko de we wonge ora menghendaki.
Nek wong wong umum iku wonge sing ka ngelan susah payah nggolek asbabiyah lan urung tentu berhasil kadang asbabiya he iku mlayu.
Nanging nek wong sing atine diilhami الغنى
yo atine wong mau karo asbabiyah iku o
ra hajat blas lan ora mbutuhke blas na nging iso terbalik yoiku asbabiyahe sing nggoleki wonge lan teko dewe wonge ora menghendaki mau. Sahinggo uripe wong mau bener bener berubah sing jauh luwih apik luwih penak luwih anteng luwih te nang luwih kukuh luwih kuwat tinimbang  sing sak durunge sebab diilhami الغنى ati ne mau (ngono iku pasti).
otomatis sing rizkine adem anteng iku sing atine wis diilhami الغنى ono ing za man sing piye wa-e lan ono ing kondisi sing piye wa-e tentu adem anteng se bab Alloh sing arep neka-ake kebutu han kebutuhane wong iku koyo hadis sing wis kesebut ning ngarep nomer
12 lan 11 (iku dibaleni diwoco maneh) nek sing diilhami الفقر senajan ning za man makmur senajan kondisine sugih tetep adem anteng iku mustahil sing 100 % opo maneh zaman pahilan opo maneh kondisine iku ora sugih. Sahing go panas iku terus terusan sebab di re wangi syetan lan ning akherat disab do harus ngetutke Gusti Alloh palsu di
jegurke neroko.  
nek wong iku diilhami الفقر tentu ning njero ne atine wong iku sangat ketergantungan
meni karo asbabiyah asbabiyah iku pasti se-andainya wong sing ngono iku kok gi rig girig ngaku ora hajat maring asbabi yah utowo metu sombonge yoiku nakabu ri maring wong sing hajat maring asba biyah utowo ngremehke asbabiyah temtu teko hukum karmane Alloh yoiku atine wong mau bakal semakin digawe nemen ketergantungane maring asbabiyah se bab sombonge lan sebab girig girig ngaku mau sahinggo rizkine wong iku numpang wong musyrik utowo numpang wong sing digethingi lan sepadane sahinggo nek ora ngawulo wong wong sing ngono iku riz kine ora teko iku hukum karmane sebab sombonge mau lan sebab girig girige nga ku ora hajat asbabiyah mau lan sombong lan girig girig ngaku iku menunjukkan ati ne wong mau ujub sahinggo harus diwei hukum karma.
walaupun wong iku مثر  مكثر tetep wae wong iku sak matine dadi wong sing فقير  ora bakal biso dadi wong sing  غني blas (nek ning njero atine wong iku durung di ilhami الغنى deneng Alloh). lan senajan wong iku dudu مكثر   مثر kok ning njero ati ne wong iku iku wis diilhami الغنى deneng Alloh yo pasti wong mau dadi wong sing غني iku pasti. 
Selagi imane wong iku isih tingkat ke 4 u
towo ke 3 yo atine wong iku isih di ilhami الفقر kok luwih luwih imane isih tingkat ke 2 utowo ke 1 temtu atine wong iku dilhami الفقر sing luwih besar.
sing imane tingkat 1 lan 2 iku wong wong
1 tengen sing imane tingkat 3 lan 4 iku wong wong 2 tengen. lan sing imane ting kat 5 6 7 iku wong wong 3 tengen 4 te
ngen 5 tengen.
kabeh duwur mau iku banget pentinge ku
du biso faham sing temenan mergo iku modale golek sugih sing cara putih sing dinggo wong wong shohabat lan tabi’in lan tabi’i tabi‘in. ulama ulama zaman saiki kabeh komplit iku ora mudeng mudeng-o duwur mau (songko cethek-e ilmune).
l
ning hadis sing wis kesebut ning juz 1 ngarep yoiku naliko kanjeng nabi ditakoni ya Rosulalloh sinten sing dimaksud golo ngan  أهل السنة والجماعة niku ?. jawabé kan
jeng nabi yoiku dawuhما أنا عليه وأصحابي
(artine). yo opo sing tak lakoni AKU lan shohabat shohabatku (iku أهل السنة والجماعة)
ngono iku artine ما أنا عليه وأصحابي mau.
l
sing pertama lan kedua lan ketiga lan ke empat lan kelimo lan ke-enem lan kepitu cara carane kanjeng nabi nggawe أهل السنة والجماعة ngarep lan akidah akidah lan aja ran ajaran sing ning hadis nomer 1 2 3 4 6 7 8 9 10 11 12 13 iku  sing dadi (isi isi ne ما أنا عليه وأصحابي) sing paling ora (sing paling tidak) utowo paling minim.
déné maxsimale lan sempurnone yo ka beh ajaran ajaran lan akidah akidah sing ono ing alQur’an songko awal tekan akhir lan kabeh sing ning hadis hadis nabi.
jangankan sing maxsimal lan sing sem purna. sing paling tidak wa-e iku wong wong NU nol lan kosong blong.
ora nrimane nol lan kosong blong iku ora nanging malah tolak belakang sing nemen nanging ngakune iku kok ngo tot أهل السنة والجماعة. mulo (pertanya-ane i ku).
njur opone sing di arani أهل السنة والجماعة NU iku ???. pertanya-an iku ora ono ja wabane blas tekan dino kiamat  sebab ono ing NU iku ora ono blas sing pan tes diarani أهل السنة والجماعة iku ora ono blas. sahinggo أهل السنة والجماعة hé NU iku jelas jelas ngapusi lan cuman merk
mlulu ora temenan.
nek njawabe iku nggawur nggawran yo cah cilik wae biso njawabi yoiku di ja wab maulutane lan tahlilane iku sing aran أهل السنة والجماعة
nek maulutan lan tahlilan iku diarani
أهل السنة والجماعة yo kanjeng nabi iku udu أهل السنة والجماعة semono ugo shohabat shohabat iku udu أهل السنة والجماعة sebab opo ?.
sebab karo maulutan tahlilan kanjeng nabi lan shohabat shohabat iku ora ke
nal blas sing ngarang maulutan tahli lan iku wong wong buri (zamane imam syafe’i) wa-e iku durung ono maulutan tahlilan kok opo maneh zamane kan jeng nabi lan shohabat shohabat sa hinggo jawaban mau iku jawabane cah cilik sing nggawur nggawuran.
l
penulis iku ora ngaku أهل السنة والجماعة  mer
go dudu pangkate sebab أهل السنة والجماعة i ku wong wong hebat wong wong pilihan rupane dawuhe kanjeng nabi ning hala man 490 duwur yoiku opo sing tak lakoni AKU lan shohabat shohabatku iku sing a ran أهل السنة والجماعة .zaman saiki diputar balik yoiku sing ora gelem melu ning bid ’ah bid’ahe wong wong saiki dudu أهل السنة والجماعة nanging walaupun artis walaupun preman walaupun dukun kok gelem melu ning bid’ah bid’ahe wong wong saiki yo wong iku أهل السنة والجماعة bahkan walau pun ora sembayang asal gelem ning bid ’ahe wong wong saiki yo wong iku أهل السنة والجماعة sahinggo zaman saiki iku أهل السنة والجماعة dadi merké wong wong sing olo. penulis arep mengembalikan nama haru me أهل السنة والجماعة ngono iku ferdlu’ain ora kok sunah iku ora sebab opo ?. se bab zaman saiki tujuane nggawe merk أهل السنة والجماعة iku kanggo mateni ajaran aja rane kanjeng nabi lan mateni akidah aki dahe kanjeng nabi (iku mèn mati) sing ning ajaran ajarane kanjeng nabi lan sing ning akidah akidahe kanjeng nabi iku diunèni dudu أهل السنة والجماعة lan sing ning bid’ah bid’ahe wong saiki iku sing dikata kan أهل السنة والجماعة kanthi coro memutar balik ngono iku berhasil temenan  ajaran ajarane kanjeng nabi lan akidah akidahe kanjeng nabi zaman saiki wis mati teme nan lan wis diarani bid’ah. nanging bid’ah bid’ahe wong wong saiki iku sing urip lan maju lan sing diarani أهل السنة والجماعة lan ngono iku diantara contone nguyuhi Qur ’an hadis sing séjé kelir sing arep kesebut ning juz 7 buri. mulo mengem balikan as line nama أهل السنة والجماعة duwur mau iku ferdlu’ain ora sunah.
l
التِّرْمِذي قال حدَّثنا الحُسَيْن بن يَزِيد الكُوفِي حدَّثنا عَبْد السَّلام بن حَرْب عن غُطَيْف بن أَعْيَن عَنْ مُصْعَبِ بْنِ سَعْدٍ عَنْ عَدِيِّ بْنِ حَاتِمٍ قَالَ أَتَيْتُ النَّبِيَّ صلى الله عليه وسلم وسَمِعْتُهُ يَقْرَأُ فِي سُورَةِ بَرَاءَةَ اتَّخَذُواأَحْبَارَهُمْ وَرُهْبَانَهُمْ أَرْبَابًا مِنْ دُونِ اللهِ  قَالَ أَمَا إِنَّهُمْ لَمْ يكُونُوا يَعْبُدُونَهُمْ وَلَكِنَّهُمْ كَانُوا إِذَا أَحَلُّوا لَهُمْ شَيْئًا اسْتَحَلُّوهُ وَإِذَا حَرَّمُوا عَلَيْهِمْ شَيْئًا حَرَّمُوه
(التِّرْمِذي) aku dicritani الحُسَيْن بن يَزِيد الكُوفِي de
weke aku dicritani عَبْد السَّلام بن حَرْب deweke songko غُطَيْف بن أَعْيَن deweke songko مُصْعَبِ بْنِ سَعْدٍ 
deweke songko shohabat عَدِيِّ بْنِ حَاتِمٍ de weke aku krungu kanjeng nabi moco ayat
اتَّخَذُواأَحْبَارَهُمْ وَرُهْبَانَهُمْ أَرْبَابًا مِنْ دُونِ اللهِ
(artine). (wong wong iku kok njur ulama u lama-é didadèkke pengeran kedua sa hinggo pengerane malih loro (siji Alloh lan loro ulama ulama-é) banjur kanjeng nabi (bar moco ayat iku) dawuh mengkene
أَمَا إِنَّهُمْ لَمْ يكُونُوا يَعْبُدُونَهُمْ وَلَكِنَّهُمْ كَانُوا إِذَا أَحَلُّوا لَهُمْ شَيْئًا اسْتَحَلُّوهُ وَإِذَا حَرَّمُوا عَلَيْهِمْ شَيْئًا حَرَّمُوه 
(artine).kowe kabeh ngerti-o ulama ulama é didadèkke pengeran kedua iku ora kok wong wong mau nyembah ulama ulama-é iku ora) nanging yen ulama ulama-é (sing wis dadi dukun lan wis حب الدنيا lan wis me mutar balik Qur’an hadis) iku ngenakke sesuatu. wong wong melu ngenakke nek ulama ulama-é (sing ngono mau) iku ora ngenakke sesuatu yo wong wong melu ora ngenakke.(ngono iku maksude ulama ulama-é pengeran kedua).iku artine ha dis.senajan ulama ulama-é iku wis podo memutar balik Qur’an hadis utowo wis po do dadi dukun utowo wis podo حب الدنيا kok isih tetep di tut ngono iku ora keno.
Nek carane ngono iku yo hukume musy rik podo karo nggawe pengeran loro sing siji iku Alloh lan sing sijine iku ulama ula ma-é sesuai dawuh hadis mau.
sahinggo sing keno ditut iku cuman ulama ulama sing zuhud wira’i taQwa i ku sing aran ulama. Nek sing ora zu hud ora wira’i ora taQwa iku dudu ula ma ora keno ditut blas senajan kyai profesor. sing ngetut musyrik podo ka ro pengerane loro sesuai hadis mau.
tentang rizki sing anteng adem ning juz 6 durung klair disambung ning juz 7 lan juz 8 lan juz 9 lan juz 10.   والله سبحانه وتعالى أعلم

2 komentar:

  1. The Teton M30 vs Titanium M30 | TheTianiumRatings
    This is the second of four models of the Teton M30: the second of its kind, the medical grade titanium earrings first titanium tent stove of the Teton edc titanium M30 titanium nitride gun coating series, developed by the titanium tubing Teton, an advanced radar

    BalasHapus