Jumat, 02 Januari 2015



XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
(UKBAHI-16). MOCO IKU FERDLU’AIN HUKUME BAGI KABEH WONG.
(JUZ KE-1)
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

ISO SUGIH NDONYO LAN SUGIH AKHE
RAT  IKU PIYE  ILMUNE ?? JAWABANE NING  KITAB  IKI  SONGKO  JUZ- 1. TE
KAN JUZ- 16.  LAN  TENTANG  IBADAH
SING  ALA  KANJENG  NABI. ORA  KOK    
IBADAH SING ALA WONG  WONG SAIKI
IKU  MARDUD (NO)
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
-(ISI BUKU TERBAIK SEDUNIA)-

PENYUSUNE=CHUDLOIRIE=TAMAN GEDE=GEMUH=KENDAL
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
1. (PIYE ISTIMEWANE KITAB IKI ?).

Tujuane wong wong arep merubah nasib iku werno werno diantarane yoiku sekola he nganti tekan kuliyah men iso dadi sar jana. diantarane maneh kerjo ning hong kong ning kore-a. diantarane maneh usa ha iki usaha iki lan liya liyane. kabeh iku tujuane podo yoiku arep merubah nasib sing luwih apik. nanging sing terjadi iku cuman sekejab thok rubahe nasib
bar iku kembali remuk maneh terus ning akherat ning neroko. nek nasipe sing apik tahan lama (ora sekejab) yo ning akherat  nerokone luwih jeru (ngono iku hasile) pa dahal usaha usaha duwur mau ragate ora sithik lan tenogone besar nanging hasile pasti koyo duwur iku. (iku sing pertama) lan sing kedua zaman sing kedepan iku ora luwih gampang iku ora nanging temtu luwih sulit ngungkuli saiki. sahinggo uripe iku pasti ning donyo abot lan ning akherat soyo luwih abot. songko juz 1 tekan juz 16 ning kitab iki iku jawabane lan jalan kluare kabeh problim problim donyo komplit setiap sak juze iku diantara 80 halaman akeh akehe 84 halaman (iku sing perlu diwoco).
sebab wong wong sing sulit dalane rizki u towo ora nemu lapangan ekonomi blas blasan (kandas ndas) utowo ning donyo iku cobané abot sing luar biasa utowo rupek sing luar biasa utowo peteng sing luar biasa lan sak panunggalan kok ge lem moco kitab iki songko awal tekan akhir (16 juz) temtu wong iku nasibe lang sung berubah sing jauh luwih apik luwih penak luwih anteng luwih kukuh luwih ku wat luwih padang tinimbang  sing sak du runge (iku pasti) penulis njamin 100%.
masalah rizki iku ora masalah kecil na nging masalah besar sebab opo ?. mergo golek rizki iku biso dadi dalane nyepak ib lis biso dadi dalane nyepak Alloh sahing go biso nyuwargakke biso nerakakke lan biso dadi lapangane musyrik lan kufur lan doso lan biso dadi lapangane tauhid taQ wa lan ibadah sahinggo ihtiyar golek rizki iku kudu ngerti ilmune nek ilmune ora di ngerteni madlorote iku temtu sangat sa ngat besar.
mulo moco kitab iki songko juz 1 tume kane juz 16 iku ferdlu‘ain hukume mergo iku ilmune kabeh duwur ning li yane kitab iki ora ono blas blasan. sebab ulama ulama zaman saiki kabeh komplit mustahil sing 100% mampu. (ngono iku) siapapun orangnya pasti percoyo sing 100% (nanging sak wise tekan juz 16 mocone kitab iki) iku sing pertama. kedua wong wong yahudi iku a 
khir akhir podo ninggalake ajaran Taurot sing asline lan ninggalake ajarane nabi Musa. wong wong nastoni iku akhir akhir podo ninggalake ajaran INJIL sing asline lan ninggalake ajarane nabi ISA.
wong wong islam iku akhir akhir yo per sis yahudi nasroni mau yoiku podo ning galake ajaran alQru’an lan ninggalake aja rane nabi Muhammad SAW (ngono iku ka beh wong wong islam zaman saiki).
mulo moco kitab iki songko juz 1 tume kane juz 16 iku ferdlu‘ain hukume mer go ning zaman saiki iku sing ora ning galake ajaran alQru’an lan ora ningga lake ajarane nabi Muhammad SAW iku cuman sing gelem moco kitab iki song ko juz 1 tumekane juz 16.
siapapun orangnya pasti percoyo ngo no mau (nanging sak wise tekan juz 16 mocone kitab iki). syarate mocone iku kudu urut lan tapis awit songko juz 1 tekan juz 16 iku syarat sing harus lan kudu. nek mocone se-potong se-po tong utowo di jujug mergo ning njero ne ati iku wis girig girig rumongso ngerti yo wong sing ngono iku pasti keblinger lan terkutuk sebab takabure ngono iku pasti penulis njamin sing 100%. mulo sing biso berhasil iku cu man sing mocone tlaten lan tapis lan urut songko juz 1 tekan juz 16. Ngono iku aran tawadluk sahinggo Alloh tem tu bakal welas maring wong sing ngo no iku penulis njamin sing 100%. (iku sing kedua).
ketiga kitab iki isi isine iku nganda-ake Hadis Hadise kanjeng nabi banjur ditar jamah nganggo boso jowo ngoko amrih gampang difaham yoiku tentang ajaran ajarane kanjeng nabi lan tentang ibadah sing ala kanjeng nabi. ora kok ibadah sing ala kyai kyai saiki iku ora.  mergo nek ibadah sing ala kyai kyai saiki iku temtu mardud.
sak wise tekan juz 16 mocone kitab iki baru iso mahami mardude mau syarate mocone urut lan tapis awit songko juz 1 tekan juz 16.
nek mocone se-potong se-potong uto wo di jujug mergo ning njerone ati iku wis girig girig rumongso ngerti yo wong wong sing ngono iku pasti ke blinger lan terkutuk sebab takabure sa hinggo ora bakal faham mardude mau.
l
kitab iki aran (ukbahi 16) kepanjangan 16 juz umm kubro bacaan hebat istimewa MOCO IKU FERDLU’AIN HUKUME BAGI KA BEH WONG sebab opo ? tentang iku ning juz 15 buri jawabane panjang lebar jelas.          
lll
بسم الله الرحمن الرحيم
حدثنا محمد بن معمر حدثنا أبو الأشعث الحراني حدثنا يحيى بن عبد الله حدثنا الأوزاعي حدثني يزيد عن أنس رضي الله تعالى عنه قال ذكر رجل عند رسول الله صلى الله عليه وسلم فذكروا قوته في الجهاد واجتهاده في العبادة فإذا هو قد أشرف عليهم فقالوا هذا الذي كنا نذكره فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم إني لأرى وجهه سفعة من الشيطان. ثم أقبل فسلم عليهم. فقال له رسول الله صلى الله عليه وسلم حدثت نفسك حين أشرفت علينا أنه ليس في القوم أحد خيراً منك. قال نعم، ثم مضى فاختط مسجداً وصف بين قدميه فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم من يقوم إليه فيقتله قال أبو بكر أنا، فانطلق إليه فوجده قائماً يصلي فهاب أن يقتله فرجع إلى رسول الله صلى الله عليه وسلم. فقال ما صنعت قال وجدته يا رسول الله قائماً يصلي فهبت أن أقتله فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم أيكم يقوم إليه فيقتله فقال علي أنا قال أنت له إن أدركته فانطلق فوجده قد انصرف فرجع إلى النبي صلى الله عليه وسلم فقال له ما صنعت قال وجدته يا رسول الله قد انصرف فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم هذا أول من يخرج من أمتي لو قتلته ما اختلف اثنان بعده من أمتي

(Dawuhe iman ابونعيم) aku dicritani محمد بن معمر deweke aku dicritani ابوالاشعث الحراني deweke aku dicritani يحيى بن عبدالله deweke aku dicritani الاوزاعي deweke aku dicritani  يزيد الرقاشي deweke  songko  shohabat  أنس
 بن مالك   deweke iku crito mengkene.
siji wektu ning majlisane kanjeng nabi je nengane siji wong disebut. banjur shoha bat shohabat podo nggumuni wong sing jenengane disebutke mau nggumuni ten tang kendele perang sabilillah lan tentang kuwate ibadah ndelalah wong sing dise but jenenge mau muncul. banjur Shoha bat shohabat podo matur ya Rosulalloh !. niki tiyange muncul. banjur kanjeng nabi takon mengkene maring wong sing mun cul mau.
naliko kowe muncul opotoh ning anggita ne atimu kowe iku sing paling apik tinim bang kabeh sing ning majlis iki. (Nggih) ngono iku jawabane wong mau. bar ngo no iku wong mau temuju maring masjid terus ngadeg sholat.banjur kanjeng nabi dawuh mengkene. sopo sing gelem tak kongkon mateni wong mau
shohabat Abu bakar siddiq ngacung kulo
kanjeng nabi banjur shohabat Abu bakar nututi ning masjid tekan masjid wong mau lagi ngadeg sholat. Abu bakar samar do so mateni wong sing lagi sholat banjur ba li sowan kanjeng nabi.
pitakone kanjeng nabi piye Abu bakar ? wong mau opo wis kok pateni. jawabe A bu bakar wong mau lagi ngadeg sholat ku lo ajrih bade mateni wong lagi solat.
Terus kanjeng nabi dawuh sopo sing ge
lem tak kongkon mateni wong mau ?. sho
habat ALI ngacung kulo kanjeng nabi ban jur shohabat ALI nututi ning masjid na nging tekan masjid wong mau wis lungo banjur shohabat ALI bali sowan kanjeng nabi lan matur maring kanjeng nabi yen tiyange sampun kesah (ora berhasil mate
ni).
banjur kanjeng nabi dawuh mengkene. Yo wong mau iku rupane sing pertama kali bakal nukulke wong wong khowarij (ono ing dino buri) seandainya wong mau berhasil dipateni yo tumeko dino kiamat ono ing umatku ora bakal ono wong wong khowarij. (iku artine hadis mau).
l
wong mau jenengae حرقوص بن زهير البجلي ternyata sak wise kanjeng nabi lan kho lifah Abu bakar lan Umar lan Usman wis do wafat banjur shohabat ALI sing nga deg dadi kholifah. حرقوص mau iku sing da di pimpinane golongan wong wong sing berjiwa makar wis ono wong 12000 sing dadi anak buwahe yoiku sing aran wong wong الخوارج iku kuwate solat lan kuwate poso lan kuwate moco Qur’an ngungkuli wong wong shohabat.
yo wong wong الخوارج iku rupane sing ken thel حب الدنياne banjur sak wise kenthel حب الدنياne memutarbalikkan Qur’an Hadis yoi ku nek manggonke Qur’an Hadis anut wu
dele dewe.
riyo ujub adol agomo amal amal لوجه الهوى lan لوجه الناس lan islam bertujuan donyo a liyas يريد حرث الدنيا lan يأمن مكرالله lan تمنن تستكثر berjiwa makar (عاص) memutarbalik kan Qur’an hadis (إقتباس بالهوى) iku rupane ajaran ajarane wong wong khowarij.
tentang arti artine (يريد حرث الدنيا) (لوجه الناس) (لوجه الهوى) (عاص) (حب الدنيا) (لوجه الله) (تمنن تستكثر) (يأمن مكرالله) (يريد حرث الاخرة) lan liya li yane. iku kabeh bakal kesebut ning buri penjelasane panjang lebar.  
banjur golongan wong wong الخوارج duwur mau diperangi deneng shohabat ALI lan sak bolo bolone akhire 12000 wong wong khowarij mau sing biso lolos cuman wong 10 thok thil liyane biso di pateni kabeh komplit deneng shohabat ALI lan bolo bo lone.
wong 10 iku rupane sing menyebar lu aske ajaran ajaran khowarij tumeko za man saiki sahinggo zaman saiki ajaran khowarij mau wis menyebar luas sak ambane jagat bahkan wis ngurugi lan wis ngalahke ajaran ajarane shohabat

sahinggo zaman saiki bibite islam lan sumbere islam malih werno 2 yoiku is lam sing bibite lan sumbere songko wong 10 mau. lan islam sing bibite lan sumbere iku songko shohabat shoha bat. (ngono iku sing kudu ngerti).
lll
perbedaan sing sangat sangat jelas anta rane golongn shohabat lan golongan kho warij yoiku.
nek shohabat shohabat iku amat bersih songko ditunggangi kepentingan yoiku mlulu sak dermo ngikut tindak lampahe kanjeng nabi thok thil. bahkan wani mati ngonone iku.
sak dermo anut maring tindak lampahe kanjeng nabi iku (ciri khose) shohabat lan islam bertujuan akerat (يريد حرث الاخرة) iku (ciri khose) shohabat lan seneng dadi sak الجماعة (yoiku dadi sak golongan thok di pimpin wong siji) iku (ciri khose) shoha bat lan ora seneng rahi blas ora seneng duwe nama blas iku (ciri khose) shoha bat lan taQwa diatas segala gala iku ciri khose shohabat shohabat. wong wong khowarij iku ciri khose sak walike kabeh duwur mau yoiku ditunggangi kepenti ngan iku ciri khose wong wong khowarij lan sebabe ciri khose ditunggangi kepenti ngan iku mergo fanatike lan حب الدنياne wong wong khowaij iku sangat kenthel lan ciri khose wong wong khowarij ma neh iku taQwa dinomer loroke sing nomer siji justru fanatik lan حب الدنيا mau.
(ciri khose wong wong khowarij maneh) ora seneng dadi sak جماعة iku ora seneng nanging senengane iku nganakke jam’i yah dewe dewe nganakke partai dewe dewe ngono iku sing dadi ciri khose wong wong khowarij.  lan liya liyane isih pirang pirang.
l
أخبرنا ابن مصفى ثنا بقية عن صفوان بن عمرو عن الأزهر بن عبدالله عن أبي عامر الهوزني أنه حج مع معاوية فسمعه يقول قام فينا رسول الله صلى الله عليه وسلم يوما فذكر أن أهل الكتاب قبلكم تفرقوا على اثنتين وسبعين فرقة في الأهواء ألا وإن هذه الأمة ستفترق على ثلاث وسبعين فرقة في الأهواء كلها في النار الا واحدة وهي الجماعة ألا وإنه يخرج في أمتي قوم يهوون هوى يتجارى بهم ذلك الهوى كما يتجارى الكلب بصاحبه لا يدع منه عرقا ولا مفصلا إلا دخله

(ابن أبي عاصم)aku dicritani ابن مصفى deweke aku dicritani بقية deweke songko صفوان بن عمرو deweke songko الازهربن عبدالله deweke Songko ابن عامرالهوزني deweke krungu khut bahe shohabat معاوية mengkene iki (khtba he shohabat معاوية).
aku krungu Rosululloh SAW siji dino nga
deg khuthbah ono ing mimbar kene iki kanjeng nabi dawuh. wong wong ahli ki tab (yahudi nasroni) iku nyabang dadi (72 هوى متبع). kowe kabeh podo ngerti-o umat ku (wong wong islam) ugo bakal nya bang bahkan dadi 73 هوى متبع lan (73 هوى متبع) iku sing 72 bakal ning neroko (besuk ono dino kiamat) lan sing ora ning neroko aliyas sing ning suwargo iku 1 lan rupane siji iku الجماعة kowe kabeh podo ngerti-o ono ing wong wong islam (zaman buri) iku bakal muncul golongan wong wong sing podo nggawe هوى متبع banjur golo ngan wong wong mau podo ketuntun de neng هوى متبعé déwé déwé koyo déné ketuntuné wong sing arep maling ketun tun asuné maling. ono ing endi wa-é asu mlaku tentu malingé mau (ngetutké asu né) mboh ning blekuk-an mboh ning dara
tan.  (iku artine hadis).
l
zaman kuno yoiku zaman urung ono lis trik wong arep maling iku nggowone asu gawé penunjuk jalan nguduhke omah sing akeh duwite lan nguduhke sing tepat nek nggasir iku ono ing sisih endi kabeh iku asune sing nguduh nguduhke sahing go asu iku banget pentinge bagi maling.
Semono ugo Qur’an Hadis iku ugo ba nget pentinge bagi maling (sopo sing dimaksut maling ?) wong sing ditung gangi kepentingan iku rupane malinge.
lll
nafsiri Qur’an nafsiri Hadis sing karo di tunggangi kepentingan iku diserupakke a
su sing dadi penunjuk jalane maling sa hinggo nafsiri sing karo ditunggangi ke pentingan mau dadi penunjuk jalan ono ing amal amal sing sesat lan ono ing a mal amal sing لوجه الناس   لوجه الهوى lan liya liyane. Nanging ngertine wonge ngetutke Qur’an Hadis ora kok sesat  ora kok amal
amal sing لوجه الناس lan   لوجه الهوىiku ora.
l
kyai sing حب الدنيا lan kyai sing dadi dukun lan wong sing aktif ono ing partai partai utowo ono ing jam’iyah jam’iyah iku ka beh pasti duwe sak gudang kepentingan iku pasti. Kok njur wong wong iku nafsiri Qur’an utowo nafsiri hadis.  yo tafsirane iku ora bakal sehat ora bakal jejeg na nging temtu ditunggangi sak gudang ke pentingan mau senajan ulama gede masy hure wong mau. wong wong duwur mau ora mudeng mudeng-o nek ditunggangi kepentingan nafsirane Qur’an hadis mau (ngertine ora ditunggangi) munine mesti tafsiran iki HAQ sebab tafsiran iki songko
Qur’an hadis (ngono iku ngotote).
Sahinggo kepentingan mau pasti nuntun wong wong duwur mau ning sesat ning riyo ning ujub ning islam sing يريد حرث الدنيا ning amal amal sing   لوجه الناس    لوجه الهوى
lan ning يأمن مكرالله lan liya lyane iku pasti.
Lan setiap dukun setiap wong sing حب الدنيا setiap wong sing aktif ning partai ning jam’iyah iku pasti duwe kepentingan sen diri sendiri sahinggo werno wernone ke pentingan iku nek di itung temtu akeh ba nget yoiku ono 72 werno kepentingan. ke pentingan sing nunggangi wonge iku aran هوى متبع. sahinggo 72 kepentingan iku ali yas aran (72 هوى متبع). lan  72 هوى متبع iku nuntun ning neroko kabeh maring wonge lan sing ora nuntun ning neroko wonge tapi iku cuman siji thok thil yoiku sing no mer 73ne rupane yoiku الجماعة  (ngono i ku artine hadis duwur). lan sing dimak sud الجماعة iku yo أهل السنة والجماعة.
l
sak جماعة lan sak rombongan iku podo persis artine. diarani اهل السنة والجماعة se bab senengane dadi sak rombongan thok dipimpin wong siji rupane yoiku shohabat shohabat مهاجرين lan انصار sing ono ing zaman kanjeng nabi lan ono ing zaman kholifah Abu bakar lan ono ing zaman kholifah Umar. banjur ono ing zaman kholifah Usman lan kholifah ALI اهل السنة والجماعة iku dirusak deneng wong wong khowarij.
mulo ono ing zaman saiki iku nek اهل السنة والجماعة)hé wis ora ono sing ono iku geri wong wong sing sejalan karo cara carane wong wong اهل السنة والجماعة yoiku sing senengane mung dadi sak rombongan thok wa-é dipimpin wong siji ora seneng nggawe rombongan liyone maneh. Nek sing ora ngono iku diarani sejalan karo cara carane wong khowarij.
l
Wong wong kresten sak donyo iku iso di pimpin wong siji yoiku sing aran paulus mulo wong wong kresten iku iso dadi الجماعة .tapi nek wong wong islam sak donyo ora iso dipimpin wong siji mulo wis ora aran الجماعة .mulo wong wong islam iso dadi الجماعة iku cuman naliko zamane kanjeng nabi lan zamane kholi fah Abu bakar lan Umar.
Sak dermo anut tindak lampahe kanjeng nabi iku aran السنة nek ngarang ngarang dewe ora sak dermo anut tindak lam pahe kanjeng nabi iku aran البدعة
l
bagi wong wong sing berjiwa makar iku ora seneng dadi sak جماعة iku ora seneng nanging senengane iku nganakke perpe cahan. Lan perpecahan iku (boso arabe) aran الفرقة sahinggo (أهل البدعة والفرقة) iku kosok walike (اهل السنة والجماعة).
l
(1) sebab shohabat shohabat مهاجرين lan shohabat shohabat أنصار iku cuman sak dermo anut tindak lampahe kanjeng na bi. (2) sebab shohabat shohabat مهاجرين
lan shohabat shohabat أنصار iku senenga
ne dadi sak جماعة thok (sak rombongan thok) di pimpin wong siji (ora seneng nga nakke جماعة liyo lan rombongan liyo). Lan (sebab 2 werno duwur) iku shohabat sho habat مهاجرين lan أنصار banjur diarani أهل السنة والجماعة .
ono ing zaman saiki sing seneng koyo ca ra carane shohabat shohabat مهاجرين lan أنصار ono ing 2 werno mau iku sing aran sejalan karo أهل السنة والجماعة .
lan zaman saiki sing ora koyo cara cara ne shohabat مهاجرين lan أنصار yoiku sing se brangan karo 2 werno mau iku sing aran sejalan karo wong wong khowarij.
kesimpulane yoiku wong wong khowa rij iku sing dadi kosok walike shohabat shohabat  مهاجرين lan أنصار.
koyodéné أهل البدعة والفرقة  iku sing dadi kosok walike أهل السنة والجماعة.
l
Ono ing zaman saiki kabeh partai islam i ku ngaku أهل السنة والجماعة kabeh. NU yo ngaku أهل السنة والجماعة Muhammadiyah yo ngaku أهل السنة والجماعة FPI yo ngaku أهل السنة والجماعة syi’ah yo ngaku أهل السنة والجماعة sunni yo ngaku أهل السنة والجماعة Hizbutohir yo ngaku أهل السنة والجماعة LDI yo ngaku أهل السنة والجماعة lan liya liyane.
partai partai duwur iku akidahe séjé séjé lan amaliyahe ugo seje seje nanging nga kune iku أهل السنة والجماعة sing sejati kabeh sahinggo sing bener iku sing endi ?. nek
(ngakune wong wong  NU yo NU iku sing
sejati lan sing iso suwargo liyane neroko).
Nek (ngakune wong wong Muhamadiyah yo Muhamadiyah iku sing sejati lan sing iso suwargo liyane neroko). Nek (ngaku ne wong wong F PI yo FPI iku sing sejati lan sing iso suwargo liyane neroko). Nek (ngakune wong wong sunni yo sunni iku sing sejati lan sing iso suwargo liyane ne roko). Nek (ngakune wong wong syi’ah yo syi’ah iku sing sejati lan sing iso suwar go liyane neroko). Nek (ngakune hizbuto hir yo hizbutohir iku sing sejati lan sing i so suwargo liyane ne roko). Nek (ngaku ne LDI yo LDI iku sing sejati lan sing iso suwargo liyane neroko).
ngono iku èyèl èyèlané lan ngototé te kan dino kiyamat ditunggangi fanatik lan ditunggangi howo nafsu. lan satu pun ora ono sing HAQ kabeh duwur mau iku cuman ngaku mlulu buktine ora ono blas. nek wis moco juz 6 buri ora bakal kesliru temtu ngerti sing ha QiQine.
ning kitab hadis مسند الترمذي iku ono crito naliko kanjeng nabi ditakoni ya Rosulalloh sing aran wong  wong أهل السنة والجماعة niku sinten ?. wangsulane kanjeng nabi dawuh
ما انا عليه واصحابي
(artine). wong wong أهل السنة والجماعة yoiku
sing nganggo cara carane lan akidah aki dahe AKU (kanjeng nabi) lan shohabat shohabatku (مهاجرين lan أنصار) iku sing a ran wong wong أهل السنة والجماعة  (ngono i ku artine ما انا عليه واصحابي mau).
l
sing cara carane lan akidah akidahe iku ora koyo sing dinggo deneng kanjeng na bi lan shohabat shohabate yo udu أهل السنة والجماعة mboh partai opo wa-e (ngono iku jawabane kanjeng nabi).
Akidah akidahe lan cara carane kanjeng nabi lan shohabat shohabate iku cuman umm kubro thok sing iso mbèbèrké yoiku (ning juz 6 buri). 
liyane umm kubro ora ono sing mam pu mbèbèrké lamon ono iku temtu di paksakan (aliyas ora iso di iso iso-ake) mulo tentu kliru iku pasti.
Sing perlu dingerteni maneh kejobo du wur iku kanjeng nabi lan shohabat sho habat tentang cara carane lan tentang akidah akidahe iku ora koyo NU ora ko yo Muhamadiyah ora koyo FPI ora ko yo syi’ah ora koyo sunni ora koyo hiz butohir ora koyo LDI lan ora koyo ka beh partai partai islam zaman saiki iku ora blas.njur koyo opo ?. bisane ngerti tentang iku harus moco juz 6 buri. bar moco iku pasti ngerti kanthi jelas gam blang nek ora moco iku temtu ngertine  secoro ngawur ora kok ngerti sing sak mestine iku mustahil.
l
Nafsiri sing bersih sih (ora) ditunggangi kepentingan iku disyaratke kudu wonge (sing nafsiri) iku ora حب الدنيا blas lan udu dukun lan ora ning partai opo wa-e blas o
ra ning jam’iyah opo wa-e blas.
kejobo iku kudu wong mau ahli tarèh arti
ne ngerti persis tentang KTPné wong wong shohabat lan tabi’in lan tabi’i tabi ’in. lan kejobo iku wong mau kudu wis be ner bener luas temenan tentang hadis ha dis nabi lan tentang ilmu nahwu sorof lan tentang sastrane wong wong kuno zaman kanjeng nabi yoiku tentang bahasane lan
istilah istilahe wong kuno zaman kanjeng
nabi iku wis bener bener ngerti temenan.
Nek kabeh duwur iku wis bener bener me nguasai temenan baru nek nafsiri Qur’an hadis biso inceng bener sesuai sing dika repke kanjeng nabi.
tafsirane wong wong sing ngono iku aran إقتباس بالإجتهاد. Nek tafsirane wong wong sing ditunggangi kepentingan iku aran إقتباس بالهوى.
Nek kabeh duwur mau durung menguasai senajan wong iku masyhure alim tentang kitab kuning yo tentu ngertine wong mau tentang kitab kuning iku cuman srampa ngan thok ora kok ngerti sing setemene i ku ora (mustahil sing 100%). Sahinggo wong mau nek maham kitab kuning mesti akeh sing luput akeh sing mleset. iku pas ti. yo sebab ngono iku mulo kyai kyai sa iki iku mashure ngerti kitab kuning na nging mas alah riyo ujub masalah islam sing يريد حرث الدنيا masalah يأمن مكرالله ora nyawut blas (lan liya liyane). 
lll
Fakta wong wong sing islame iku ora ber tujuan akherat nanging bertuju-an donyo tentu wong iku nek terhadap amal sing  لوجه الله lan terhadap lakon lakon zuhud wi ra’i lan taqwa nggethingi sing setengah (mati gethinge) lan nganggep nek nglako ni iku (dadi fekir ning ndonyo) lan ilange fekir iku sing amat di minati. sahinggo lu wih hajat maring endi endi sing biso ngi langi fekire tinimbang iku.
wong wong islam sing carane koyo ngono iku (senajan solat senajan poso) ono ing alQur’an aran من كان يريد حرث الدنيا yoiku wong wong sing islame iku bertujuan do nyo ora kok bertujuan akherat iku ora.
wong wong sing ngono iku pasti di wehke ning donyo ganjarane ora kok diwehke ning akherat iku ora sama se kali krono sesuai karo ayat terusane (ba kal kesebut ning buri).
l
Sing sak walike duwur iku ono ing alQur ’an yoiku من كان يريد حرث الاخرة yoiku endi endi wong sing islame iku ora bertujuan donyo nanging bertujuan akherat.
Faktane wong wong sing ngono iku temtu condonge lan kecocokane wong mau iku maring lakon lakon taqwa lan amal amal sing لوجه الله lan kecocokane maneh iku terha dap lakon lakon zuhud wira’i ahlak bagus lan urusan urusan akherat sing ora riyo ora ujub ora golek nama ora krono rahi ora krono partai ora krono jam ’iyah ora krono syi’ar syi’ar lan kegiatan kegia
tan nanging demi akherat mlulu mulo wong wong sing ngono iku sing ono ing Qur’an aran من كان يريد حرث الاخرة wong wong sing ngono iku sing diwehke ning akherat ganjarane sesuai ayat terusane yoiku 
من كان يريد حرث الاخرة نزد له في حرثه ومن كان يريد حرث الدنيا نؤته منها وما له في الاخرة من نصيب    
(artine). Endi endi wong sing islame iku bertujuan akherat yo buwahe nglakoni is lam iku tentu tak tambahi nanging endi en
di wong sing islame iku bertujuan donyo yo temtu buwahe nglakoni islam iku tak wehke ning donyo ora kok ning akhe rat iku ora blas nanging wong wong sing mengkono iku temtu ning akherat wis ora duwe bagian kaiki blas. (iku artine ayat)
lan (Dawuhe Alloh maneh) yoiku
مَنْ كَانَ يُرِيْدُ الْحَيٰوةَ الدُّنْيَا وَزِيْنَتَهَا نُوَفِّ اِلَيْهِمْ اَعْمَالَهُمْ فِيْهَا وَهُمْ فِيْهَا لاَيُبْخَسُوْنَ اُولٰئِكَ الَّذِيْنَ لَيْسَ لَهُمْ فِى  اْلاٰخِرَةِ اِلاَّ النَّارُ وَحَبِطَ مَا صَنَعُوا فِيْهَا وَبَاطِلٌ مَّا كَانُوا يَعْمَلُوْنَ      
(artine). endi-endi wong sing nglakoni is lam tapi donyo lan ngikuti ombakke do nyo iku sing dadi tujuan pokok (sahinggo urusan akherat iku kulit utowo sampiran) tentu Aku Alloh nguwehke maring wong wong sing mengkono mau ono ing alam donyane ganjaran-ganjaran amale. Wong wong sing mengkono mau iku ono ing do nyone ora bakal dirugikan temtu setiap duwe kebaikan diwehi imbalane nanging kowe kabeh podo ngerti-o yo wong wong sing koyo ngono iku sing ono ing akherat duwene iku cuman neroko (ora bakal du we liyane neroko) lan kebaikan kebaikan sing diperbuat ono ing donyo entèk le nyap lan kosong song (ora ono sing di gan jar ono ing akherat iku ora ono blas) iku artine ayat mau.
l
kesimpulane nek wong iku ganjarane kok wis diwehke ning donyo tentu wong iku ning akherat bakal ning neroko mulo mi turut ayat ayat mau (oleh donyane oleh akherate utowo sugih ning donyo sugih ning akherat) ngono iku ora iso sama se kali (kecuali nabi nabi lan wali wali thok sing iso ngono iku).  sebab nabi nabi lan wali wali iku zuhude wis kenthel temenan
wis mendarah mendaging (zuhude) sa hinggo sugihe nabi lan sugihe wali iku Alloh sing ngersakke nek wonge iku ora karep blas karo sugih (kepingine iku ning
donyo fekir) ngono iku kabeh nabi lan kabeh wali. Sahinggo nek ono nabi sugih utowo wali sugih iku pasti wonge iku karo sugih ora karep blas bahkan gethinge se tengah mati terhadap sugih ning donyo ngono iku kabeh wali lan nabi sahinggo sugihe iku krono Alloh sing ngersa-ake.
mulo senajano sugih nabi lan wali iku ora
iso ditunggangi حب الدنيا blas lan ora iso di tunggangi howo nafsu blas (ngono iku ka
kabeh wong sugihe nabi lan wali) nek liya
ne nabi lan wali nek sugih iku mesti di tunggangi حب الدنيا lan mesti di tunggangi howo nafsu iku mesti.  Mergo sugihe iku wonge sing karep mergo kelase iku حب الدنيا kok sugih yo temtu di tunggangi howo nafsune lan temtu di tunggangi حب الدنياne iku pasti. Mulo wong wong sing ngono iku nek sugih pasti rusak akherate iku pasti mulo nek ning donyo wis sugih tentu ning akherat olehe iku gèri neroko (sesuai ayat ayat duwur mau). jauh karo nabi lan wali (ojo di padak padakke).
Dawuhe kanjeng nabi ono ing hadis yoiku
الدنيا سجن المؤمن وجنة الكافر
artine (donyo iku dadi buwine wong muk
min lan dadi suwargane wong kafir). iku
artine hadis.
Sing dimaksud kafir ono ing hadis iku ora
cuman kafir musyrik thok iku ora nanging wong wong islam sing dadi kafir ahli ki tab koyo yahudi nasroni ugo termasuk ka fir sing ono ing hadis mau mergo kafir ah li kitab iku werno telu 1 wong wong yahu di sing wis ora sesuai karo ajarane nabi MUSA sing asli.
2 wong wong nasroni sing wis ora sesuai
karo ajarane nabi ISA sing asli lan 3 wong wong islam sing wis ora sesuai karo aja rane nabi Muhammad sing asli.
Sahinggo sing udu kafir ahli kitab iku wong wong yahudi sing isih sesuai karo a
jarane nabi MUSA sing asli lan wong wong nasroni sing isih sesuai karo ajara ne nabi ISA sing asli lan wong wong is lam sing isih sesuai karo ajarane nabi Muhammad sing asli (iku sing dudu kafir
ahli kitab).
kabeh wong wong kafir musyrik lan ka beh wong wong kafir ahli kitab (mboh yahudi mboh nasroni mboh islam) iku su wargane ning donyo yoiku klebu kafir sing ning hadis الدنيا سجن المؤمن وجنة الكافر (ora kok klebu sing mukmin iku ora blas).

sahinggo sing klebu mukmin ning hadis mau iku sing udu kafir ahli kitab lan udu kafir musyrik sahinggo donyo iki buwine wong wong sing ngono iku (mergo suwar gane bakal ning akherat).
lll
Sing islame bertujuan donyo (من كان يريد حرث الدنيا) yoiku endi endi wong sing nek terhadap urusan urusan donyo di temena ni lan di sungguh sungguhi lan sing teliti lan ati ati lan di cermati dingototi ngono iku carane nek terhadap urusan urusan donyo.
Nanging yen terhadap urusan urusan a kherat iku sak kepénak-é lan milih sing  ènthèng lan sing gampang lan asal ram pung lan (mboh salah mboh bener) ora a rep ngurus sing penting kerjo golek duwit
mulo endi endi sing carane ngono iku temtu  diarani  من كان يريد حرث الدنيا.
Dawuhe Alloh ono ing alQur’an yoiku
وامامن خفت موازينه فامه هاوية
(artine). bagi wong wong sing ning akhe rat iku ora ono bobote sama sekali yo panggonane wong wong sing ngono iku ning neroko هاوية . (iku artine ayat).
sebabe ora ono bobote iku mergo Urusan
urusan akherat sak kepenake dewe lan milih sing entheng sing gampang lan ninggal guru  lan sing di lakoni iku mboh salah  mboh bener ora arep ngurus sing penting iku kerjo golek duwit.  Sing ning akherat ora ono bobote lan di ancam هاوية ning ayat mau yo wong wong sing ngono iku.  lan ora ono bobote iku mergo wis diwehke ning donyo ganjarane sebab (يريد حرث الدنيا)ne.
wong wong islam zaman saiki iku ibada he ora iso jalan blas nek ora di dorong ri yo lan ujub lan syi’ar syi’ar lan partai lan jam’i yah lan didorong ngetutke tradisi. Lan di dorong lakon syirik lakon kufur di kenakke lagu lagu dikenakke bid ’ah bid ’ah dikenakke yoiku kanggo mengikuti za man (iku kabeh sing dadi pendoronge i badah bisane jalan). Kabeh iku dadi tan da bukti lan dadi fakta yen wong wong is lam zaman saiki iku islame wis bener be ner tujuan donyo aliyas يريد حرث الدنيا .
l
dengan kata lain wong wong islam za man saiki iku (bisane ibadahe jalan) kudu kanthi didorong dinasionalke an tarane akhérat lan donyo lan antarane iman lan syirik lan antarane printahe Qur’an Hadis lan kesenengane howo nafsu.  Lan sing dadi pendoronge mau iku wis berubah dadi wajib ono ing za man saiki lan endi endi sing ingkar di anggep salah lan disesatke.
(Aneh bin ajaib)  sing batalke ibadah iku ri yo ujub. Kok malah ibadahe ora jalan nek ora di dorong riyo ujub Lakon syirik lakon kufur lakon Bid’ah iku sing dadi pantanga ne ibadah kok malah ibadahe ora jalan nek ora entuk nglakoni iku.
kabeh iku tanda bukti sing cetho mélo mé lo yen wong wong islam zaman saiki isla me iku tujuan tradisi (ora) tujuan patuh. yoiku aliyas tujuan لوجه الناس lan لوجه الهوى ora kok tujuan  لوجه الله iku ora blas yoiku aliyas يريد حرث الدنيا. alhasil tujuan islame wong wong saiki iku nyoto nyoto يريد حرث الدنيا tanda buktine wis cetho mélo mélo duwur mau.
dampake ngono iku sing kudu dinger tèni yoiku (1) (dipastikan diwehke ning ndonyo ganjarane).(2)dipastikan ning (neroko هاوية besuk ono ing akherat) mergo klu-ar dadi wong sing ora ono bobote sama sekali sesuai ayat mau. (3) amal amal i badahe lan لااله الاالله hé iku dibohongke deneng Alloh. (hadise yoiku)
ابو يعلى قال حدثنا حسين الاسود حدثنا ابو اسامة حدثنا  عمرو بن حمزة حدثني نافع عن أنس بن مالك قال قال رسول الله صلى الله عليه وسلم لاتزال لااله الاالله تمنع من سخط الله مالم يؤثروا دنيا هم على دينهم فاذا فعلوا ذلك ثم قالوا لااله الاالله قال الله كذبتم
imam ابو يعلى aku di critani حسين الاسود de weke aku di critani ابواسامة deweke aku dicritani عمروبن حمزة deweke aku di critani نافع deweke songko shohabat انس بن مالك deweke crito yen Rosululloh SAW iku da wuh mengkene.
لااله الاالله iku (nek di jujuri) iso selalu nyla metke terus) maring wong wong songko bendune Alloh. ngono iku sepanjang se pak terjange wong wong iku ora kok ru sak porah urusan akherate asal slamet donyane ngono iku ora. nek wis ngono i ku (sepak terjange wong wong) yo setiap wong wong iku moco لااله الاالله tentu Alloh mangsuli kok bohong temen kowe kabeh iku ! لااله الا الله mu jebul pura pura thok (o ra jujur) artine malih ora iso nylamet ke songko bendune Alloh (لا اله الا الله hé) lan semono ugo kabeh amal amal ibadahé ugo ora biso nylametke songko bendune Alloh (mergo sepak terjange koyo duwur
mau). ngono iku artine hadis.
l
sahinggo sarate iku kudu dijujuri bisane لااله الاالله he iku iso nylametke songko ben dune Alloh. banjur jujure lan bohonge ten tang لااله الا الله he lan tentang kabeh amal amal ibadahe iku tergantung opotoh (se pak terjange iku) akherate rusak porah sing penting donyane slamet ngo no iku sing  bohong lan ngono iku sing aranحب الدنيا  .
lan opotoh donyane rusak porah sing pen
ting akherate slamet ngono iku sing jujur
lan ngono iku sing (ora)  حب الدنيا (aliyas sing zuhud).
kejujurane wong wong lan kebohongane wong wong  ono ing mas alah  لااله الاالله he lan ono ing masalah amal amal ibadahe iku dadi 5 tingkatan. limang tingkatane sing bohong rupane yoiku 1 kiwo 2 kiwo 3 kiwo 4 kiwo 5 kiwo. Limang tingkatane sing jujur rupane yoiku 1 tengen. 2 te
ngen. 3 tengen. 4 tengen. 5 tengen.
endi endi sing tujuan islame iku يريد حرث الدنيا tentu wong iku pasti di tunggangi  شح مطاع lan ditunggangi هوى متبع hadise yoiku

قال ابو يعلى حدثنا الحكم هو ابن موسى حدثنا اسماعيل بن عيا ش حدثنا الحسن بن دينار عن الخطيب بن جحدر عن راشد بن سعد عن ابي أمامة قال قال رسول الله صلى الله عليه وسلم مامن شئ يعبد تحت ظل السماء ابغض الى الله من هوى متبع
dawuhe imam ابويعلى aku dictitani الحكم بن موسى deweke aku di critani اسماعيل بن عياش deweke aku di critani الحسن بن دينار dewek e songko  الخطيب بن جحدر deweke songko راشد بن سعد
deweke songko shohabat ابي امامة Deweke nyritaake yen Rosululloh SAW iku dawuh mengkene. Kabeh pengeran sing di sem bah ono ing ngisor langit iku sing nomer siji dibendoni Alloh هوى متبع . (iku artine hadis mau).
(artine hadis mau) Alloh iku luwih bendu
maring هوى متبع timbang maring reco mer go sing nyembah reco iku kafir sing blak blak-an ke-kafirane (ora sembunyi sem bunyi) nek sing nyembah هوى متبع iku sem bunyi sembunyi ke-kafirane mergo jeroh ane iku kafir tapi kulite islam sahinggo sing nyembah هوى متبع iku luwih disengiti deneng Alloh tinimbang sing nyembah re
co.(ngono iku artine hadis). هوى متبع  iku
opo ?.
هوى متبع iku werno werno diantarane yoi
ku nafsiri Qur’an Hadis sing karo di tunggangi kepentingan iku ugo aran هوى متبع keterangane wis ning ngarep. lan di antarane maneh yoiku sing dadi faktane يريد حرث الدنيا mboh fakta sing kecil mboh fakta sing besar iku kabeh aran  هوى متبع. sing sesuai karo Qur’ane kanjeng nabi lan islame kanjeng nabi i iku aran هدى lan sing wis gèsèh songko
هدى iku aran هوى متبع (apapun bentuknya
حب الدنيا sing wis kuat lan kenthel nganti nunggangi wonge iku sing aran   شح مطاع karo karone هوى متبع lan  شح مطاع iku aran reco alus.
Lan sing di tunggangi شح مطاع lan هوى متبع
iku aran nyembah reco alus mulo ugo di arani kafir alus ugo (wong mau). bedane nek kafir sing ora alus iku ora nglakoni sholat poso tapi nek kafir alus iku ngla koni sholat poso senajan sak rupa rupane (sholat posone mau).
Mulo songko iku wis ninggal taQwa total sing ditunggangi هوى متبع lan شح مطاع mau senajan nglakoni sholat poso mergo sho lat posone iku mesti dibohongke Alloh.
lan wong sing ngono iku tentu islame ber tujuan donyo aliyas يريد حرث الدنيا  mergo nek islame iku bertujuan akherat. tondo ne utowo faktane iku tentu ora gelem di tunggangi هوى متبع lan شح مطاع. (nek gelem ditunggangi) iku faktane bertujuan donyo islame. 
Wong sing kerjo nyambut gawe kok pen tinge iku asal hasil ora ngerso halal ha rom blas yo wis ditunggangi شح مطاع wong sing ngono iku. alhasil endi endi wong sing حب الدنيا ne kuat lan besar  tentu wong iku di tunggangi شح مطاع
l
platuran platurane tradisi iku se-olah olah ferdlu’ain platuran platurane partai iku se-olah olah ferdlu’ain platuran platurane jam’iyah iku se-olah ferdlu ’ain mergo di pentingke nomer siji nganti gelem tambel. Nanging basan kuwajibane maring Alloh yoiku taQwane lan kuwajibane maring wong tuwone lan kuwajibane maring bojo lanang lan kuwajibane maring guru iku kabeh disepélékke.  yo wis ditunggangi هوى متبع wong wong sing carane koyo du wur mau.
Nglakoni sholat nglakoni poso nanging ge lem ditunggangi هوى متبع lan gelem ditung gangi شح مطاع (iku aliyas ibadah lan musy rik) karo karone di lakoni kabeh iku temtu ibadahé batal tamsile koyo sembayang sing karo ono mbèlèké klambiné utowo tamsile ora madep ngulon sembayange nanging wis berubah madep ngetan uto wo tamsile maneh sembayang ning tem pat sing najis sahinggo kabeh amal ama le wong wong sing ngono iku temtu batal
artine mustahil ditompo diganjar ning a
kherat iku mustahil sing 100 %.
bahkan Alloh luwih bendu maring wong sing ditunggangi هوى متبع lan شح مطاع mau tinimbang maring wong sing nyembah reco (sesuai dawuh hadis du wur).
wong wong sing ditunggani هوى متبع lan شح مطاع iku kok sugih yo wong sing ngono iku sing aran oleh donyane lan oleh akhe rate (ngono iku miturut ajarane wong wong saiki).
Nanging yen muturut umm kubro wong wong mau iku musyrik sebab ditunggangi هوى متبع lan شح مطاع kok dipadakke nabi lan wali iso oleh donyane lan oleh akhera te iku jelas jelas miring lan sinthing.
sing bener lan jejeg iku sing sesuai  ayat sing wis kesebut ning duwur yo iku wong wong mau iku ganjarane wis di wehke
ning donyo total  lan (ning akhérat olèhé
iku gèri neroko) iku sing bener lan jejeg.
duwur iku fakta sing kecil kecil yoiku fak tane wong sing islame iku bertujuan do nyo lan (teruse iki) tentang fakta sing be sar besar.
ono ing alQur’an iku ono doso gedé telu (1) ora duwe wedi terhadap مكرالله sing ke sebut ono ing ayat
(أفأمنوا مكرالله فلا يأمن مكرالله إلا القوم الخاسرون)
(artine). opotoh wong wong iku terhadap
مكرالله merasa aman (ora podo wedi) sing ora wedi terhadap مكرالله iku tentu dadi rombongane القوم الخاسرون .(iku artine ayat)
l
merasa aman terhadap مكرالله iku boso ara
be aran يأمن مكرالله (iku rupane doso gede sing nomer 1 sing ning ayat mau) مكرالله i ku opo lan  القوم الخاسرون iku opo ning buri keterangane.
(2) (karo rohmate Alloh) wis ora tertarik
ayate yoiku ومن يقنط من رحمة ربه الا الضا لون
(artine). endi endi sing wis ora tertarik ka
ro rohmate pengeran iku temtu dadi rom
bongane wong wong sing wis podo kesa
sar kesasar kabeh (iku artine ayat).
l
Sing dimaksud rohmat ning ayat mau iku
suwargo sahinggo sing dimaksud ayat iku endi endi wong sing tertarike iku mung nek karo penghasilan penghasilan donyo
lan rizki. karo suwargo wis ora minat ora tertarik mergo songko wis puase karo do nyo lan rizki mau. ngono iku doso gede a
ran يقنط من رحمة ربه . (iku sing nomer 2). lan
sing nomer 3 iku ono ing ayat
لاتيأسوامن روح الله انه لاييأ س من روح الله الاالقوم الكافرون  \  الاية
(artine) kowe kabeh ojo podo putus asa terhadap kekuasaane Alloh krono endi endi sing mutus asani kekuasaane Alloh i
ku wong wong sing isih kafir kafir kabeh
Maksude yoiku ngeyakini Alloh iku ora ba
kal biso merubah nasibku aliyas terhadap
Alloh iku ngecilke lan ngremehke banjur ninggal ngrempih ngrempih njaluk dinga puro lan diwelasi mèn dirubah nasibe a liyas تضرع maring Alloh. (ora ngono iku)  nanging yen ono opo opo iku kok mlayu ne malah ning dukun. Yo ngono iku sing aran ييأسوامن روح الله ono ing ayat duwur mau  iku doso gede sing nomer (3).
kabeh telu telune duwur iku sing dadi sifat sifate wong wong islam zaman saiki. lan syirik sing wis kesebut ning ngarep yoiku ditunggangi هوى متبع lan شح مطاع .(iku sing nomer papate).
Sahinggo 1 2 3 4 duwur iku sifat sifate wong wong islam zaman saiki lan 1 2 3 4 iku faktane islam sing bertujuan do nyo(faktane من كان يريد حرث الدنيا) lan dadi wong sing تمنن تستكثر sing bakal kesebut ning juz 2 buri iku sak wise sifate 1 2 3 4 mau lan anut cara carane wong kho warij iku ugo sak wise 1 2 3 4 iku sifat sifate lan endi endi wong islam sing 1 2 3 4 iku sifat sifate yo temtu kabeh a mal amal ibadahe sing dilakoni wis per sis sembayang madep ngetan (tamsi le) utowo koyo sembayang nganggo klambi sing ono najise 4 werno  ora nrimane sak werno najise.
lll
حدثني سريج بن يونس حدثنا محمد بن حميد عن سفيان عن صاحب له قال قال مسلم بن يسار  من رجا شيئا طلبه ومن خاف شيئا هرب منه ، ما أدري ما حسب رجاء امرئ عرض له بلاء لم يصبر عليه لما يرجو  ولا أدري ما حسب خوف امرئ عرضت  له شهوة لم يدعها لما يخاف

aku ابن ابى الدنياdicritani سريج بن يونس dewek e aku dicritani محمد بن حميد deweke songko سفيان iku nyritaake yen imam مسلم بن يسار i ku dawuh mengkene.
wong iku yen ngepingini maring sesuatu
temtu sesuatu sing dikepingini iku di ara hi piye carane bisane berhasil. (semono u
go nek wong iku ngepingini suwargo ku du koyo ngono iku carane).
lan nek wong iku duweni sesuatu sing membahayakan temtu memutar akal pi ye carane bisone terhindar songko sing membahayakan mau. (semono ugo nek wong iku wedi mlebu neroko kudu koyo ngono iku carane).
wedi mlebu neroko iku aran خوف kepi ngin mlebu suwargo iku aran رجاء (nek bener bener jujur masalah خوف fe lan رجاء e) temtu ono reaksine nek ora ono reaksine sama sekali yo bohong خوف fe lan رجاء e (piye reaksine) yoiku dawuhe مسلم بن يسار teruse iki.
ngarange iku mlebu suwargo (kepingine utowo رجاءe iku mlebu suwargo) tapi o no ing balak balak donyo iku moh صبر  demi tercapainya sing dikarang mau ngono iku
iku aran رجاء opo ?. lan kepingine iku di slametke songko neroko (wedi karo nero ko utowo خوف) nanging kok moh nyegah kesenengane howo nafsune demi berhasi le dislametke songko neroko sing diwede ni mau. ngono iku aran خوف opo ?
artine ora kok aran رجاء sing temenan lan sungguhan iku ora lan ora kok aran خوف sing temenan lan sungguhan iku ora. tapi aran تمني .
maknane تمني iku ngimpi utowo mung ning lambe thok ora tembus ati. ning buri bakal ono maneh tentang maknane تمني lan خوف lan رجاء
lll
Nek demi men tercapai dislametke teme nan songko neroko (besuk ning akherat) lan demi men tercapai biso suwargo teme  
nan (besuk ning akherat) banjur bar iku gelem nyetop kesenengane howo nafsu ne lan terhadap balak balak ndonyo ge lem nglakoni صبر yo ngono iku خوف lan رجاء sing sungguhan Lan ngono iku sing
bener bener aran  amal sing لوجه الله
(amal sing لوجه الله iku werno loro) yoiku ke las rendah lan kelas atas. sing kelas ren dah reaksine خوف lan رجاء duwur mau iku amal sing لوجه الله  sing kelas rendah. A mal sing لوجه الله sing kelas atas rupane yoiku reaksine mahabbah maring Alloh yo iku milih pahite ndonyo lan menghindari legine ndonyo demi mahabbah maring Alloh.
Nek خوف fe kosong (ora duwe blas) رجاء e kosong (ora duwe blas) mahabbahe Alloh kosong (ora duwe blas).
dampake wong ngono iku pasti  kabeh a mal amale iku temtu krono ngetutke umu me wong utowo krono ngetut ke tradisine wong utowo demi partai utowo demi jam ’iyah utowo krono ngetutke kesenengane ati mergo atine karep terus ditutke utowo demi rizki utowo demi tercapaine cita cita ndonyo utowo krono gadhog krono rikuh krono kemalu-an maring wong utowo ngla konine amal iku karo ditunggangi حب الدنيا utowo karo ditunggangi howo nafsu uto wo ngawur tanpo guru gurunan utowo nglakonane iku asal asalan yoiku asal nglakoni asal rampung krono ngèli wong utowo rubuh gedhang utowo nglakonane iku krono nyi’arke agomo utowo krono dakwah utowo krono Qur’an hadis tapi sing asal asalan lan ngawur.
kabeh duwur iku rupane sing aran amal amal sing (لوجه الناس) lan (لوجه الهوى) yoiku sing dadi kosok walike لوجه الله .lan amal a mal sing لوجه الهوى   لوجه الناس iku faktane wong sing من كان يريد حرث الدنيا
l
قال الحارث بن أبي أسامة حدثنا عفان حدثنا همام عن قتادة عن عمربن الخطاب رضي الله عنه قال سمعت رسول الله صلى الله عليه وسلم قال من زعم أنه في الجنة فهو في النار
Aku الحارث بن ابى اسامة dicritani عفان deweke
aku dicritani همام deweke songko قتادة de weke songko shohabat عمربن الخطاب dewek
e aku krungu Rosululloh S A W iku da wuh mengkene. Endi endi wong kok wis perca yadiri meni bakal ning suwargo yo tentu wong iku bakale ning neroko (iku ar
tine hadis mau).
Liyane kudu dikiyaske hadis iku conto ne wong iku percayadiri meni ning mbatin muni kelase aku tinimbang si fulan apik aku. yo tentu sak naliko iku di sabdo de neng Alloh mengkene hai kelase iki wong (sing muni mau) kowe dadi-o luwih olo tinimbang si fulan.
Contone maneh wong iku percaya diri me ni ning batin muni olo oloku lan dosa do saku iku tentu Alloh ngapuro sebab sifate Alloh iku الرحمن الرحيم yo sak naliko iku tentu Alloh sumpah ora bakal ngapuro olo olone lan dosa dosane wong mau sebab opo ?. Sebab wong mau merasa aman terhadap مكرالله aliyas يأمن مكرالله lan nek wong iku kok يأمن مكرالله terus ndisik-i kerso maring Alloh banjur muni koyo duwur ma u yo bener bener nakabburi Alloh wong mau utowo aran ngecilke maring Alloh. sahinggo pasti diwalik deneng Alloh (iku pasti) sesuai dawuh hadis mau mergo Alloh sangat bendu maring wong sing ngono iku. 
(ning njerone ati) iku duwe wedi sing be sar terhadap printah printahe Alloh mer go urung iso mematuhi sepenuhnya se mono ugo terhadap cegah cegahe Alloh ugo duwe wedi sing besar mergo durung biso ninggal sepenuhnya. bahkan karo ke senengane howo nafsune isih ndurusi lan rumongso duwe keluputan pirang pirang duwe keolonan pirang pirang duwe doso pirang pirang banjur kepiye tanggung ja wabe besuk ning akherate.
(tembus ati lan serius) mikire duwur mau
kejobo iku rumongso taQwane durung se
penuhnya nglakoni durung iso nglakoni wira’i durung iso nglakoni zuhud lan ter hadap nikmat nikmate Alloh durung sepe nuhnya iso nyukuri terhadap balak balak e Alloh isih ngersulani durung sepenuh nya nyabari disamping iku amal amal iba dahe po wis bener po urung lan mikir an caman ancaman sing bakal di adepi ning akherat lan ning kubur.
(serius temenan mikire kabeh duwur ma u) lan mikire mati sahinggo malih ning ati
iso thukul wedi sing amat besar. yo ngo no iku sing diarani خوف .

(Sak wise duwe خوف koyo duwur iku) ono ing sisi lain ning njero atine duwe hara pan harapan maring Alloh kepingin dinga puro diwelasi di loberi lan liya liyane (ha rapan harapan sing thukul ning ati) sak wise duwe خوف sing besar mau iku sing di arani رجاء .sahinggo (gandengane iman) رجاء lan خوف mau artine iman sing bener bener wis shoheh temenan gandengane mesti duwe خوف lan رجاء sing koyo duwur.
lll
(yen wong iku ning ati bener bener nga
koni agunge Alloh lan jerune Alloh).
Temtu wong mau ora wani nggawe sem barangan Alloh lan ora wani nggampang maring Alloh samar ono opo opone (nek sembarangan lan nggampang terhadap Alloh) aliyas ora merasa aman terhadap Alloh nek nggampang lan sembarangan.

Wong sing duwe samar koyo duwur mau
iku sing aran لا يأمن مكرالله (iku gandengane tawadluk maring Alloh) lan lan ngono iku sing diridloni Alloh.
Sing sak walike yoiku wong sing ora du
we samar koyo duwur mau iku sing aran يأمن مكرالله (iku gandengane nakaburi Alloh lan ngono iku sing dibendoni Alloh) yoiku doso sing nyebabi kabeh harapan harapa ne wong iku diwalik deneng Alloh lan dadi القوم الخاسرون wong mau.
(maknane مكرالله) yoiku cemberute Alloh naliko disepelekke jerune lan keagunga ne utowo disepelekke printah printahe lan cegah cegahe.
Merasa aman terhadap cemberute Alloh (ora duwe wedi koyo duwur mau) ngono iku sing aran يأمن مكرالله yoiku doso gede sing nomer siji ning ayat duwur.
lll
Nek mlulu harapan harapan rohmat sya faat pengapuro ridlo lan sak panungga lane kok tanpo خوف خوف fan blas (ora duwe خوف blas) yo sebab tanpo خوف خوف fan blas iku mulo banjur harapan harapan mau iku diarani ngimpi boso arabe aran تمني . lan يأمن مكرالله utowo ora biso duwe خوف iku sing mbuwahke تمني mau.
Mulo kabeh تمني تمني ne  aliyas impian im piane wong wong sing يأمن مكرالله iku pasti diwalik deneng Alloh iku harus sesuai Ha dis duwur sing dicritakke deneng shoha
bat عمر بن الخطاب رضي الله عنه rupane yoiku
من زعم انه في الجنة فهو في النار
Wis ning duwur artine iku.
(Diwalik contone). ngimpi bakal oleh pe ngapuro yo dipastikan ora bakal oleh pe ngapuro. contone maneh ngimpi bakal o leh syafaat yo dipastikan ora bakal oleh syafaat. contone maneh ngimpi bakal o leh rohmat oleh ridlo yo di pastikan ora bakal oleh rohmat ora bakal oleh ridlo ko yo mengkono sak teruse supoyo dikiyas ki yaske.
Diwalik ngono iku pasti bagi wong wong sing يأمن مكرالله. (kejobo diwalik) pasti amal amal baguse iku berubah dadi amal amal olo kabeh lan bakal mati suul khotimah. wong wong sing nasibe iku koyo kabeh
duwur iku aran  القوم الخاسرون
Séjé (bédo) karo رجاء (nek  رجاء) ora bakal diwalik nanging mesti diwujudke temenan sesuaiرجاء  e.  sahinggo nek wong iku kok خوف fe besar terus duwe رجاء kepingin di ngapuro po kepingin dirohmati po kepi ngin dislametke songko neroko yo dinga puro temenan yo dirohmati temenan yo dislametke songko neroko temenan mer go sifate Alloh iku الرحمن الرحيم
lll
(alhasi) sifate Alloh iku moho agung lan jeru mesti malik harapan harapane wong wong sing يأمن مكرالله . lan sifate Alloh iku الرحمن الرحيم mesti mujodke te menan opo sing dadi رجاءe wong wong sing duwè  خوف sing besar. (ngono iku kesimpulane)
ngerteni kesimpulan duwur iku wajib ferdlu’ain nek ora ngerti temtu ketipu yoiku ngertine ora diwalik padahal di walik iku pasti bagi kabeh wong wong islam sing يريد حرث الدنيا yoiku wong wong islam sing sifat sifate 1 2 3 4 sing wis kesebut ning duwur. diwalik
iku pasti lan harus.
lan ning akherat pasti dadi القوم الخاسرون
lll
Nek tanpo خوف خوف fan cuman harapan harapan thok thil. iku wong wong cino londo iso kabeh rasah mukmin mulo song ko iku yen tanpo خوف خوف fan yo podo persis karo harapan harapane wong nas roni wong yahudi wong kafir iku kabeh mlulu harapan sing tanpo خوف خوف fan.
mlulu (harapan harapan oleh rohmat) o leh syafaat oleh ridlo oleh pengapuro tan po خوف  خوف fan (ngono iku sing di arani
تمني . lan يأمن مكرالله  iku gandèngane تمني.
lll
mulo songko iku kabeh komplit harapan harapane wong wong saiki sing ning tah timan ning tahlilan ning pengajian penga jian ning istighosah ning maulutan ning manakiban lan liya liyane iku kabeh kom plit harapan sing tanpo خوف خوف fan blas mulo kabeh iku aran تمني yoiku gandenga ne يأمن مكرالله mulo sak anane harapan ha rapan duwur iku pasti diwalik deneng Alloh iku pasti sesuai hadis  من زعم  sak a khire lan ayat فلا يأمن مكرالله إلا القوم الخاسرون
l
(contone sing diwalik lan sing ora diwalik
amrih gamblang yoiku mengkene) wong sing sing duwe خوف sing besar iku ndo ngo ya Alloh bacaane Qur’an kulo niki so dakohe kulo niki ibadah hajine kulo niki mugi-o tekakno si A wong kubur. Alloh mangsuli iyo yo bakal tak tekakke teme nan.
nanging nek wong sing يأمن مكرالله kok ndo ngo mengkene ya Alloh bacaane Qur’an kulo niki sodakohe kulo niki ibadah hajine kulo niki mugi-o tekakno si A wong kubur temtu langsung Alloh murko lan bendu sing sangat besar banjur Dawuh mengke ne hai bacaan Qur’an hai sodakoh hai iba dah haji kowe dadi-o amal olo sing ning akherat mbadeg mbadegi lan ngabot nga boti sing nglakoni kowe ngono iku  Alloh nek Dawuh sahinggo sing tekan kubur tentu olone lan badegke iku.
sebab opo  Alloh kok tambah murko lan bendu sing amat lan Dawuh ngono mau ?
sebab durung nglakoni taQwa durung nglakoni wira’i durung nglakoni zuhud kok ujug ujug kirim kirim wong kubur (si A ma
u) ngono iku podo karo muni ngene ma ring Alloh.
(gusti !. kulo boten hajat suwargo) (si A wong kubur) niku mawon disuwargakno nek kulo boten hajat suwargo (podo karo
muni ngono iku) mulo temtu Alloh mang suli mengkene kapir kowe iku!. artine Alloh semakin tambah bendu lan murko sebab kirim kirime wong kubur. (ngono iku pasti).
l
وأخرج الترمذي وابن جرير وابن المنذر والبيهقي عن أبي هريرة رضي الله عنه سمعت رسول الله صلى الله عليه وسلم يقول أول من يدعى يوم القيامة رجل جمع القرآن يقول الله تعالى له ألم أعلمك ما أنزلت على رسولي؟ فيقول بلى يا رب فيقول فماذا عملت فيما علمتك؟ فيقول يا رب كنت أقوم به الليل والنهار فيقول الله له كذبت وتقول الملائكة كذبت بل أردت أن يقال فلان قارىء فقد قيل اذهب فليس لك اليوم عندنا شيء ثم يدعى صاحب المال فيقول الله عبدي ألم أنعم عليك ألم أوسع عليك فيقول بلى يا رب فيقول فماذا عملت فيما آتيتك؟ فيقول يا رب كنت أصل الأرحام وأتصدق وأفعل فيقول الله له كذبت بل أردت أن يقال فلان جواد فقد قيل ذلك اذهب فليس لك اليوم عندنا شيء ويدعى المقتول فيقول الله له عبدي فيم قتلت؟ فيقول يا رب فيك وفي سبيلك فيقول الله له كذبت وتقول الملائكة كذبت بل أردت أن يقال فلان جريء فقد قيل ذلك اذهب فليس لك اليوم عندنا شيء ثم قال رسول الله صلى الله عليه وسلم أولئك الثلاثة شر خلق الله يسعر بهم النار يوم القيامة
Dawuhe imam السيوطي ning kitab الدرالمنثور
hadis duwur iku imam (الترمذي) lan imam (ابن جرير) lan imam (ابن المنذر) lan imam (البيهقي) sing nyanadke lan menduwur men duwure sanad songko shohabat أبي هريرة deweke iku krungu Rosulullo SAW iku da
wuh mengkene.
Sing pertamakali dipanggil ono ing penga dilan dino kiamat iku wong wong sing a pal Qur’an banjur Alloh dawuh mengkene maring wong wong mau opotoh Aku Alloh durung maringi kepinteran kowe tentang Qur’an wong mau jawab inggih sampun Gusti banjur Alloh dawuh terus kowe piye sak wise tak wè-i kepinteran mau ?. wong mau jawab setiap sholat awan setiap se tiap sholat bengi Qur’an kulo woca woco sing tujuan kulo nggolek ganjaran akhe rat banjur Alloh mangsuli bohong temen kowe (opo dikiro AKU ALLOH ora ngrti ?) nek sing setemene iku kowe mèn kesiyar duwe nama apal Qur’an lan ning donyo kowe wis berhasil duwe nama ngono iku saiki kowe ora oleh opo opo blas (ganja ranmu mung garutahe duwe nama ning donyo thok mau).
bar iku (gilire) wong sing sugih diadepke Alloh. banjur Alloh dawuh mengkene opo toh Aku Alloh durung maringi sugih ma ring kowe ning donyo ?. wong mau jawab inggih sampun Gusti. banjur Alloh dawuh terus kowe piye sak wise tak paringi su gih ?. wong mau jawab. Gusti !. sugih ku lo damel nyepakke sedulur damel soda koh damel nyokong fekir miskin krono go lek ganjaran akherat banjur Alloh dawuh mengkene. bohong temen kowe (opo diki ro AKU ALLOH ora ngerti ?) nek sing setemene tujuanmu iku men namamu ke siyar ahli bloboh nyah nyoh maring wong lan ning donyo kowe wis berhasil duwe nama ngono iku. saiki kowe ora oleh kaiki blas (ganjaranmu mung garutahe ning do nyo kowe wis duwe nama mau). bar iku banjur wong sing dipateni mungsuh nali ko perang. Wong mau diadepke Alloh. banjur Alloh dawuh mengkene maring wong mau kowe mati ning peperangan  tujuanmu perang iku opo ?. wong mau jawab. Gusti ! kulo perang krono mbélani panjenengan lan krono mbelani agomone panjenengan banjur Alloh dawuh mengke ne bohong temen kowe (opo dikiro AKU ALLOH iku ora ngerti ?). nek sing seteme ne perangmu iku men ning donyo kowe kesiyar pahlawan sing gigih pembrani lan ning donyo kowe wis ber hasil duwe na ma ngono iku saiki kowe ora oleh kaiki blas. ganjaranmu yo mung garutahe ning donyo wis duwe nama mau iku thok thil).

bar kanjeng nabi nyrita-ake golongan telu duwur sing terakhir kanjeng nabi dawuh أولئك الثلاثة شرخلق الله يسعربهم الناريوم القيامة artine (hai أبي هريرة) golongan telu iku olo olone mahluk sing dipakakke geni neroko besuk dino kiamat  (iku artine hadis).
l
golongan 3 ning hadis mau iku wong is lam kabeh. lan ning donyo ahli ibadah ta pi ning akherate iku mlebu neroko sebab ning donyo senengane golek rahi golek nama lan ning donyo wis berhasil duwe rahi temenan lan duwe nama temenan sa hinggo ganjarane ibadah iku yo garutahe ning donyo wis iso berhasil duwe nama duwe rahi mau (iku thok thil ganjarane) sahinggo malih ning akherat olehe nero ko (mergo ganjarane ning donyo mau). Ngono iku artine hadis.
lll
ibadahe wong wong islam zaman saiki i ku serba golek nama serba golek rahi se nengane iku dimasukke ning (pengeras
suwara) utowo dilebokke ning TV men di
rungu wong akeh utowo men diweruhi wong akeh yo ngono iku sing aran riyo sing ning akherat olehe iku temtu neroko sesuai dawuh hadis duwur mau.
nanging wong wong islam zaman saiki nganggep ngono iku besar pahalane be suk ning akherat. sahinggo persis wong khowarij. mergo wong khowarij iku riyo ne besar ujube besar nanging nganggep pa halane besar besuk ning akherat ngono iku wong khowarij.
ternyata ora semayanan nanging secoro otomatis iso jebles persis wong wong is lam zaman saiki karo wong wong khowa rij. mergo wong wong islam zaman saiki iku ugo riyone besar ujube besar nanging nganggep pahalane besar besuk ning a kherat. Mulo ilmune wong wong saiki iku karo ilmune wong wong khowarij podo persis.
أخرج الطبراني  حدثنا يحيى بن عبد الله بن عبدويه حدثني أبي  أخبرنا عبد الوهاب بن عطاء عن يونس عن الحسن عن ابن عباس قال قال رسول الله صلى الله عليه وسلم إن في جهنم لوادياً تستعيذ جهنم من ذلك الوادي كل يوم أربع مئة مرة أعد ذلك الوادي للمرائين من أمة محمد لحامل كتاب الله وللمصدق في غير ذات الله وللحاج إلى بيت الله وللخارج في سبيل الله
(imam الطبراني) aku dicritani يحيى بن عبدالله بن
عبدويه dèwèké aku dicritani bapakku dè wèké aku dicritani عبد الوهاب بن عطاء dèwèk é songko يونس بن عبيد dèwèké songko الحسن البصري dèwèké songko shohabat ابن عباس dèwèké nyrita-aké yèn Rosululloh SAW iku dawuh mengkéné.
Ning neroko jahannam iku ono da-érah (kawasan) geni sing panasé iku banget luar biasa sing nerokoné jahannam (karo tempat iku) iku njaluk didohké saben sedi none sambat ma ring Alloh njaluk didohké ping patang atus ambalan (sambat sam baté maring Alloh) Alloh nggawé tempat iku kanggo nyawisi wong wong sing ahli riyo songko wong wong islam rupo wong wong apal Qur’an sing riyo wong wong sodakoh sing riyo wong wong nglakoni ibadah haji sing riyo wong wong jihad sabilillah (mujahidin) sing riyo. (iku artine hadis mau).
ora kok asal wis islam wis nglakoni solat poso banjur temtu suwargo lan ora bakal neroko iku ora. Nanging sing ternyata koyo ning hadis mau yoiku (mboh sing apal Qur’an) (mboh sing ahli shodakoh) (mboh sing ahli jihad fisabilillah) (mboh sing liyane) (asal olèhé nglaloni iku riyo) tetep wong iku bakal ning neroko di ca wisi tempat sing geniné iku banget luar biasa panasé sebab riyone mau. lan se bab يأمن مكرالله he lan sebab يريد حرث الدنيا ne
l
حدثنا إسحاق بن أحمد ثنا  يونس بن عبد الأعلى ثنا ابن وهب حدثني القاسم بن عبد العزيز الداروردي  عن موسى بن عبيدة عن محمد بن إبراهيم بن الحارث التيمي عن ابنة الهاد  عن العباس أن رسول الله صلى الله عليه وسلم قال يظهر الدين حتى يجاوز البحار  ثم يأتي أقوام من بعدهم يقرءون  القرآن يقولون من أقرأ منا أو من أعلم ثم التفت إلى أصحابه فقال هل في  أولئك من خير قالوا لا قال أولئك فيكم من هذه الأمة وأولئك هم  وقود النار

(ابن مردويه) aku dicritani اسحاق بن احمد dewek
e aku dicritani يونس بن عبد الاعلى deweke a ku dicritani ابن وهب deweke aku dicritani القاسم بن عبد العزيز الداروردي deweke songko موسى بن عبيدة deweke songko محمد بن ابراهيم  بن الحارث التيمي deweke songko ابنة الهاد de weke songko shohabat العباس رضي الله عنه deweke nyrita-ake yen Rosululloh SAW i ku dawuh mengkene. 
agomo islam iki bakal melu-as sampi nye brangi segoro (sak wise islam melu-as nganti nyebrangi segoro). bakal ono golo ngan wong wong islam sing podo ujub sak wise biso berhasil apal Qur’an ning ati muni ora ono sing pintere ngungkuli aku (aku iki sing paling alim paling pinter alQur ’an).
terus kanjeng nabi noleh maring shoha bat shohabat lan dawuh mengkene golo ngan wong wong sing ngono iku ning a kherat opo biso bejo ?.
shohabat shohabat podo njawab mboten
banjur kanjeng nabi dawuh mengkene
أولئك فيكم من هذه الآمة وأولئك هم وقود النار
(artine). golongan wong wong mau iku ru
po wong wong islam lan golongan wong
wong mau (besuk ning akherat) dadi u rup urupe geni neroko (iku artine hadis)
l
zaman kanjeng nabi golongan wong wong islam sing riyo ujub duwur mau iku durung ono blas. mulai ono yoiku bar is lam iso meluas nganti nyebrangi segoro ngono iku maksude hadis. urute yoiku mengkene.
kapan mulai ono kegiatan kegiatan sing riyo ujub ?. jawabane yoiku mulai wong wong iku podo يريد حرث الدنيا (tujuan islame)
iku kegiatan kegiatan riyo ujub mulai ber munculan.banjur kapan mulai wong wong iku podo يريد حرث الدنيا (tujuan islame) ?. jawabane yoiku mulai ono wong wong khowarij iku mulai ono wong wong podo يريد حرث الدنيا (tujuan islame).
hadis mau mengatakan (golongan wong wong islam sing riyo ujub) ning akherat bakal dadi urub urubé geni neroko. tapi zaman saiki riyo ujub iku sing kanggo nggolek suwargo mergo wis udu islame kanjeng nabi blas. lan wis udu Qur’ane kanjeng nabi blas.
l
عن واثلة بن الأَسْقَعِ رضي الله عنه عن النبي صلى الله عليه وسلم قال أقسم الخوف والرجاء أن لا يجتمعا في أحد في الدنيا فَيَرَحَ ريحَ النارِ ولا يفترِقا عن أحدٍ في الدنيا فَيَرَحَ ريحَ الجنة  \ رواه البيهقي
sing nyanadke hadis iku imam البيهقي (men duwur menduwure sanad) songko shoha bat واثلة بن الآسقع رضي الله عنه deweke song ko Rosululloh SAW iku dawuh mengkene.
(Aku kanjeng nabi sumpah) mustahil خوف
lan رجاء iku kumpul ono ing siji wong kok njur wong sing duwe karo karone خوف lan رجاء mau neroko iku ora bakal bakal-o na nging tentu suwargo wong mau lan (Aku kanjeng nabi sumpah ugo) wong sing ko song ora duwe karo karone خوف lan رجاء kok njur wong mau suwargo iku ora ba kal bakal-o nanging tentu neroko wong mau. (iku artine hadis).
l
hadis iku ngandakké targèté sing wajib kudu mlebu suwargo iku wong sing kepi ye ?. lan ngandakké targèté sing wajib kudu mlebu neroko iku wong sing kepiye sahinggo sangat sangat penting mahami hadis iku.
(sesuai hadis mau jawabe) yoiku endi en
di wong sing ning njero atine wong iku i so kumpul yo duwe خوف yo duwe رجاء yo wong sing ngono iku sing wajib kudu mle bu suwargo (ora keno ora). 
sing sak walike yoiku endi endi wong sing
kosong njero atine wong iku ora duwe خوف ora duwe رجاء yo wong sing ngono iku sing wajib kudu mlebu neroko (ora keno ora). ngono iku artine hadis mau.
Mulo songko iku nggawe ati bisane du we خوف duwe رجاء iku wajib ferdlu’ain (hukume) bagi kabeh wong wong is lam piye carane nggawe ?.yoiku moco umm kubro iki sing juz 2 lan juz 3 lan juz 4 lan juz 5 lan juz 6 lan juz 8 lan juz 9 bar moco iku tentu atine duwe خوف du we رجاء insyaAlloh.
Mergo duwe خوف lan duwe رجاء iku sing di
anjur anjurke ono ing alQur’an lan hadis mergo bisane wong iku nglakoni taQwa maring Alloh kudu modale wong iku du we خوف lan duwe رجاء luwih disik nek tan po duweni خوف lan رجاء tentu taQwane wong iku hanya omong kosong belaka bahkan tentu يريد حرث الدنيا wong iku.
l
حدثنا عبدالله بن محمد بن جعفر ثنا أبو يعلى الموصلي ثنا الهيثم بن خارجة ثنا الوليد بن مسلم ثنا صفوان بن عمرو قال سمعت أيفع بن عبدالكلاعي يقول قال رسول الله صلى الله عليه و سلم اذا دخل أهل الجنة الجنة وأهل النار النار قال الله تعالى يا أهل الجنة كم لبثتم في الأرض عدد سنين قالوا لبثنا يوما أو بعض يوم قال نعم ما أتجرتم في يوم أو بعض يوم رحمتي ورضواني وجنتي امكثوا فيها خالدين مخلدين ثم يقول لأهل النار كم لبثتم في الارض عدد سنين قالوا لبثنا يوما أو بعض يوم فيقول بئس ما أتجرتم في يوم أو بعض يوم سخطي ومعصيتي وناري أمكثوا فيها خالدين مخلدين
Aku( ابونعيم ) dicritani عبدالله بن محمد بن جعفر deweke aku dicritani ابويعلى الموصلي dewek e aku dicritani الهيثم بن خارجة deweke aku dicritani الوليد بن مسلم deweke aku dicritani صفوان بن عمرو deweke aku krungu ايفع بن عبد الكلاعي iku nyritaake yen Rosululloh SAW i ku dawuh mengkene.
Sak wise wong wong suwargo wis podo mlebu suwargo lan wong wong neroko  wis podo mlebu neroko. iku Alloh  ndawu hi maring wong wong suwargo mengke ne. Hai wong wong suwargo kowe kabeh iku ono ing ndonyo pirang tahun suwine ?
sedinten bahkan mboten wonten (ngono i
ku jawabane). banjur Alloh dawuh meng kene. nyambut gawe (sedino kurang) biso berhasil suwar go iku nyambut gawe sing pinter saiki kowe kabeh manggono ning suwargo sak jeg jumbleg. banjur Alloh ndawuhi maring wong wong neroko meng kene. Hai wong wong neroko kowe kabeh iku ono ing ndo nyo pirang tahun suwine mboten won ten sedinten ngono iku jawa be. banjur Alloh dawuh mengkene nyam but gawe sedino kurang berhasile kok ne roko iku nyambut gawe sing goblog kowe kabeh saiki manggono ono ing neroko sak jeg jumbleg.  (iku artine hadis mau).
l
sak wise wong iku mati temtu nganggep ning donyo iku ora ono sedino.  senajan ning donyo wong iku 100 tahun umure se suai dawuh hadis mau mergo sangking besare alam suwargo lan alam neroko.
(Mulo wektu saiki ning donyo iki) milihe a mal amal ibadah ojo kesliru sing nerakak ke temtu ciloko yen ngono iku. sing di pi lih kudu bener bener sing nyuwargakke pumpung urung terlambat yoiku wis dadi wong wong neroko sing didawuhi Alloh ning hadis duwur mau.
والله سبحانه وتعالى أعلم
juz 1 duwur iku durung klir artine isih sepotong lan ning juz 2 teruse iki iku ganepane. sahinggo nek ora moco iku yo cuman lagi ngerteni sing sepotong 

Tidak ada komentar:

Posting Komentar